Roligt tillskott. NÄgra första intryck?Första bratten pÄ ett bra tag.
Endurance limiterad till franska marknaden.
Lite pyssel att fÄ tag pÄ men till slut sÄ!
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Roligt tillskott. NÄgra första intryck?Första bratten pÄ ett bra tag.
Endurance limiterad till franska marknaden.
Lite pyssel att fÄ tag pÄ men till slut sÄ!
![]()
![]()
![]()
Stort grattis, very niceâŠKommer nĂ„gra halvsnabbt tagna bilder innan nattjobbet, funkade inte lĂ€gga upp bilder förut. AlltsĂ„ vilket J*vla ur, Ă€lskar den !
Edit: ska försöka fÄnga den vulgÀrt snygga gröna tavlan imorn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ăh hĂ„ll kĂ€ften sĂ„ bra!Kommer nĂ„gra halvsnabbt tagna bilder innan nattjobbet, funkade inte lĂ€gga upp bilder förut. AlltsĂ„ vilket J*vla ur, Ă€lskar den !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis till nya köpetKommer nÄgra halvsnabbt tagna bilder innan nattjobbet, funkade inte lÀgga upp bilder förut. AlltsÄ vilket J*vla ur, Àlskar den !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bock och bug, kan inte annat Àn att hÄlla medGrattis till nya köpet
Den dÀr var ju fantastiskt fin,
Stiligt! Den kommer Äldras bra med dig vÀnnen!Kommer nÄgra halvsnabbt tagna bilder innan nattjobbet, funkade inte lÀgga upp bilder förut. AlltsÄ vilket J*vla ur, Àlskar den !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tung vitguldslĂ€nk pĂ„ höger matchar din dink/bandkombo, antingen köper du lĂ€nken, el jag dinkan ?Godmorgonïž
![]()
Det lÀt som ett dyrt armbandEn tung vitguldslÀnk pÄ höger matchar din dink/bandkombo, antingen köper du lÀnken, el jag dinkan ?
![]()
Vad i helskotta sÀger du @Nissestr ?Stiligt! Den kommer Äldras bra med dig vÀnnen!
Det kommerLÀnge sedan @KlockTotte bjöd pÄ ögongodis hÀr i trÄden btw![]()
Att du o dinkan kommer fÄ finfin patina
SkÄl vÀnnen! Det Àr upp till betraktaren att tolka konsten!
FÄtt med kepsen frÄn köp? Eller kan man fÄ tag i den nÄgonstans?En vit?![]()
Jag fick den pÄ en KS-trÀff med @ERIKSON URHANDEL hos Timepromotion.FÄtt med kepsen frÄn köp? Eller kan man fÄ tag i den nÄgonstans?
AsCool! Köp föffaan!Har börjat snegla pÄ ngt strösslat, för blingingt el Bratte cool ?
![]()
He he kanske, sneglat mÄnga Är, ladan ska fyllas pÄ lite förstAsCool! Köp föffaan!![]()
Tycker du ska knipa den strösslade svarta avengern! Ska se om jag hittar en bildHar börjat snegla pÄ ngt strösslat, för blingingt el Bratte cool ?
![]()
Börja försiktigt och köp min evo med lite bling pÄ raiders baraHe he kanske, sneglat mÄnga Är, ladan ska fyllas pÄ lite först
Vill minnas att det ska finnas en med gul tavla, hittar dock inte referensen. HÀr har du dock tvÄ, en med MOPTycker du ska knipa den strösslade svarta avengern! Ska se om jag hittar en bild
Fan man kanske skulle be en juvelerare att strössla MOPn sÄdÀrBörja försiktigt och köp min evo med lite bling pÄ raiders bara![]()
Tack, MuchoVill minnas att det ska finnas en med gul tavla, hittar dock inte referensen. HÀr har du dock tvÄ, en med MOP
Breitling Avenger Blackbird 44
100 663 kr
![]()
Breitling Avenger Blackbird 44 Diamond Bezel for SEK127 410 for sale from a Trusted Seller on Chrono24
Breitling Avenger Blackbird 44 Listing: SEK127 410 Breitling Avenger Blackbird 44 Diamond Bezel, Reference number V17311AT/BD74-109W; Titanium; Automatic; Condition Unworn; Year 2019; Watch wichrono24.app
Breitling Avenger II Seawolf
95 090 kr
Köp Breitling Avenger II Seawolf pÄ Chrono24
UpptĂ€ck Breitling Avenger II Seawolf-klockor pĂ„ fantastiska villkor pĂ„ Chrono24 â den globala marknadsplatsen för lyxklockor. SĂ€ker köpprocesschrono24.app
Undrar just om de gör i Sverige och cost ?Fan man kanske skulle be en juvelerare att strössla MOPn sÄdÀr![]()
Jag tÀnker att fyra lösa riders till en Avenger kan inte kosta sÄÄÄÄ mkt?Undrar just om de gör i Sverige och cost ?
O dĂ„ tar man ju lite billiga stenar ? Ăr vĂ€l looken som blirJag tĂ€nker att fyra lösa riders till en Avenger kan inte kosta sĂ„Ă„Ă„Ă„ mkt?
Kostnaden för stenarna beror ju alldeles pÄ vad man vill ha, allt frÄn klart rimligt till hysteriskt jÀkla skitdyrt Àr min ringa erfarenhet av just detta![]()
Jag ser ingen skillnad iafO dĂ„ tar man ju lite billiga stenar ? Ăr vĂ€l looken som blirĂ€ndock