• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

DrDre

Patek
Exakt! Verkligen trevlig, bra storlek ocksÄ. Nu blev man ju lite sugen
 :D

LÀste nÄgonstans att Breitling var/Àr dörrvaktsklocka?! Jag Àr ju ganska ny inom klocknörderiet. Köpte min första fin-klocka 2021, en Aerospace, sÄ jag har inte hÀngt med i Breitling Sverige-historia.

HÀr Àr en vÀldigt bra artikel om vad Breitling gjort förr och vart man Àr pÄ vÀg.

Hygglig ny ocksÄ.

 

Rulle

Audemars
NÀ va tusan, ser du inte skillnad pÄ en sueco och en jugge? Detta Àr Mille Markovic. RIP.
SÄg bara kroppsformen och dom dÀra super coola mc-bootsen som han promenerade i

Faktiskt ny bratte sen igÄr. FÄr se om jag har denna i 30 Är. Tveksamt. Men jÀkligt ball pÄ alla sÀtt. Rött Àr alltid coolt. VÀger knappt nÄgonting och otroligt bekvÀm. Fattar noll hur den fungerar men ska lÀsa bruksen nÀr tillfÀlle ges.
eZy Watermark_17-01-2024_06-54-37-1880PM.jpeg
Denna kÀnns ju inte sÄ mycket mafia tyvÀrr!!!
Ska du köpa racer-cykel och tights nu sÄ du kan se ut som Napoleons tvillingbror frÄn Schweiz?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
SÄg bara kroppsformen och dom dÀra super coola mc-bootsen som han promenerade i


Denna kÀnns ju inte sÄ mycket mafia tyvÀrr!!!
Ska du köpa racer-cykel och tights nu sÄ du kan se ut som Napoleons tvillingbror frÄn Schweiz?
Nej jag hoppar nog tightsen och cykeln.
Ingen maffiaklocka direkt, men cool. TyvÀrr lÀmnar ju gummit lite övrigt att önska. Jag har genom Ären prisat breitlings gummiband för att vara bekvÀmast och mest följsamma i branschen. Dessa nya fÀrgglada Àr helt annat material, mer plastigt, och stelt och obekvÀmt. Det fÄr nog bli vanligt svart gummi till denna om den inte mjuknar snabbt.
 

archer911

Breitling
Funderar pÄ nÄgot alternativ till lÀnken pÄ min Avenger. NÄgon som har förslag för att göra den fin? NÄgon som kör Nato pÄ sin kanske?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    270.1 KB · Visningar: 5

Rulle

Audemars
Nej jag hoppar nog tightsen och cykeln.
Ingen maffiaklocka direkt, men cool. TyvÀrr lÀmnar ju gummit lite övrigt att önska. Jag har genom Ären prisat breitlings gummiband för att vara bekvÀmast och mest följsamma i branschen. Dessa nya fÀrgglada Àr helt annat material, mer plastigt, och stelt och obekvÀmt. Det fÄr nog bli vanligt svart gummi till denna om den inte mjuknar snabbt.
Coola Àr dom!!
TÀnker att hade gummit varit bra sÄ hade det vÀl blivit en klocka man glömmer att man ens har pÄ?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Coola Àr dom!!
TÀnker att hade gummit varit bra sÄ hade det vÀl blivit en klocka man glömmer att man ens har pÄ?
Helt suverÀn. Bandet kan man lösa. Antingen nÄt annat mÀrke av rött eller ett mjukare svart breitling med uppenbart annan gummiblandning. Men jag satsar pÄ att detta mjuknar efter lite mer bruk för det Àr sÄ snyggt.

Man glömmer den helt klart. VÀger typ ingenting. Precis det jag ville ha. TÀnkte först köpa om aerospace, men denna gör jobbet Ànnu bÀttre som lÀttviktare med batteri. Som om richard mille och g-shock hade fÄtt en bebis.
 

UNO

Panerai
Lite konstig frÄga men jag chansar pÄ att nÄgon minns, det finns en Breitling som haft tÀthetsproblem vid kronan, nÄgon lite ovanligare quartz. NÄgon som minns ?
 
Topp