Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Breitling TĂ€by ? Mina har gĂ„tt snabbare Ă€n sĂ„, kanske mkt pyssel nu för demâŠĂntligen tillbaka efter mer Ă€n 3 mĂ„nader totalt pĂ„ service.![]()
Först pĂ„ annat hĂ„ll nĂ„gra turer sedan till Breitling TĂ€by. TĂ€by gick pĂ„ lite över en mĂ„nad.Breitling TĂ€by ? Mina har gĂ„tt snabbare Ă€n sĂ„, kanske mkt pyssel nu för demâŠ
Det jag gillar Àr att de ÄtergÄtt till gult istÀllet för rött guldBreitling slÀpper en Victoria Beckham edition. Guld-och-pepparmint-kombinationen Àr vÀldigt lyckad. Sekundvisarens traditionella B har ersatts med ett VB. Personligen hade jag kunnat leva utan det.
![]()
![]()
![]()
Snygga klockor och helt rÀtt för krÀnga mer till damer, men en Victoria Beckham Breitling, trodde jag aldrig skulle fÄ upplevaBreitling slÀpper en Victoria Beckham edition. Guld-och-pepparmint-kombinationen Àr vÀldigt lyckad. Sekundvisarens traditionella B har ersatts med ett VB. Personligen hade jag kunnat leva utan det.
![]()
![]()
![]()
Klarade inte urbrev av att fixa din klocka?Först pÄ annat hÄll nÄgra turer sedan till Breitling TÀby. TÀby gick pÄ lite över en mÄnad.
Vad har Victoria Beckham och Breitling ihop? FÄr avsmak av Breitling som varumÀrke nÀr man samarbetar med vem som helst i princip.Breitling slÀpper en Victoria Beckham edition. Guld-och-pepparmint-kombinationen Àr vÀldigt lyckad. Sekundvisarens traditionella B har ersatts med ett VB. Personligen hade jag kunnat leva utan det.
![]()
![]()
![]()
Tror gubben Àr ambassador (och för Tudor ?)Vad har Victoria Beckham och Breitling ihop? FÄr avsmak av Breitling som varumÀrke nÀr man samarbetar med vem som helst i princip.
Det stÀmmer.Tror gubben Àr ambassador (och för Tudor ?)
SkÀlet ser man nog i lÀnkarna nedan. VB fÄr glamourtidningar för kvinnor (eller vad man nu ska kalla Vogue, Vanity Fair m.fl.) att skriva om Breitling. Den tilltÀnkta mÄlgruppen lÀser nog sÄdana tidningar.Vad har Victoria Beckham och Breitling ihop? FÄr avsmak av Breitling som varumÀrke nÀr man samarbetar med vem som helst i princip.
Det blev lite komplikationer. Men allt löstes suverÀnt av UrbrevKlarade inte urbrev av att fixa din klocka?
100% dettaVad har Victoria Beckham och Breitling ihop? FÄr avsmak av Breitling som varumÀrke nÀr man samarbetar med vem som helst i princip.
Breitling har blivit parfymmÀrke för folk med pengar. TidsfrÄga innan samarbete med Kim Kardashian och andra porrstjÀrnor.Tycker ni Àr vÀl hÄrda mot varumÀrket. Klocknörderi och att öppna försÀljning för nytt segment Àr tvÄ olika saker.
LÄt dem fÄ fler tjejer att bÀra klockor. Inget för mig tycker det ser grÀsligt ut med VB pÄ sekundvisaren, men ocksÄ inget jag störs av nÀr jag köper en Navitimer.
Bara Breitling inte blir ett âparfymmĂ€rkeâ. Och dit Ă€r en lĂ„ng vĂ€g.
Trevlig guldpatina, ligger vÀl hyfsat i pris oxÄMam blir allt lite sugen pÄ den hÀr godingen. FÄr tÀnka pÄ det över natten.
![]()
Breitling, Klockor - Varunummer 1 990 420
BREITLING, Chronomat, Chronometer, "Tachymeter", Cal ETA 13 (ETA 7750), Verk nr. 1409, Serie nr. 1 2055, Ref nr. K13048, kronograf, herrur, 40,5 mm, 18K guld, automatisk, safirglas, datum, lÀderband, originalspÀnne i 18K guld, ca 1993.www.kaplans.se
![]()
![]()
Kollade lite, tycker den som redan Ă€r i rangen Ă€r snyggare, och 40k billigare nĂ€stan Ă€n VBâs, men hon ska vĂ€l ha en slant oxĂ„, Messis lön kostar pĂ„, fĂ„r hjĂ€lpa gubbenBreitling slĂ€pper en Victoria Beckham edition. Guld-och-pepparmint-kombinationen Ă€r vĂ€ldigt lyckad. Sekundvisarens traditionella B har ersatts med ett VB. Personligen hade jag kunnat leva utan det.
![]()
![]()
![]()
Good as newĂntligen tillbaka efter mer Ă€n 3 mĂ„nader totalt pĂ„ service.![]()
Snyggt! MisstÀnkte att just du inom kort skulle ha en Bratte. GrattisBrasa tÀnd och ny Bratte pÄ armen
![]()
Det Àr ditt fel @HebbeSnyggt! MisstÀnkte att just du inom kort skulle ha en Bratte. Grattis
VÀldigt nöjd med min. Ska scouta nÄt gummi framöver. lÀnken Àr dock sÄ sjukt snygg o bekvÀm
Som handen i handskenBrasa tÀnd och ny Bratte pÄ armen
![]()
Ja den blev mycket braSom handen i handsken![]()
SorrySnyggt! MisstÀnkte att just du inom kort skulle ha en Bratte. Grattis
VÀldigt nöjd med min. Ska scouta nÄt gummi framöver. lÀnken Àr dock sÄ sjukt snygg o bekvÀm
Det blev ett Diver Pro pÄ viklÄs. Ska försöka fÄ tag pÄ det slÀta gummit som kommer pÄ Chronomaten med isblÄ tavla ocksÄSorry
vilket gummiband blev det ?