• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jesper

Cartier
2-Faktor
Provar lite nytt, ball klocka!
IMG_1251.jpeg
Grym!
 
  • Like
Reactions: DIR

DrDre

Patek
Vad har Victoria Beckham och Breitling ihop? Får avsmak av Breitling som varumärke när man samarbetar med vem som helst i princip.
Skälet ser man nog i länkarna nedan. VB får glamourtidningar för kvinnor (eller vad man nu ska kalla Vogue, Vanity Fair m.fl.) att skriva om Breitling. Den tilltänkta målgruppen läser nog sådana tidningar.


 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Tycker ni är väl hårda mot varumärket. Klocknörderi och att öppna försäljning för nytt segment är två olika saker.

Låt dem få fler tjejer att bära klockor. Inget för mig tycker det ser gräsligt ut med VB på sekundvisaren, men också inget jag störs av när jag köper en Navitimer.

Bara Breitling inte blir ett ”parfymmärke”. Och dit är en lång väg.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Tycker ni är väl hårda mot varumärket. Klocknörderi och att öppna försäljning för nytt segment är två olika saker.

Låt dem få fler tjejer att bära klockor. Inget för mig tycker det ser gräsligt ut med VB på sekundvisaren, men också inget jag störs av när jag köper en Navitimer.

Bara Breitling inte blir ett ”parfymmärke”. Och dit är en lång väg.
Breitling har blivit parfymmärke för folk med pengar. Tidsfråga innan samarbete med Kim Kardashian och andra porrstjärnor.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Mam blir allt lite sugen på den här godingen. Får tänka på det över natten.


9728854B-2D56-4E81-B01A-6E37C906BEE5.jpeg

8CC48B62-D10B-4BF7-9B47-279B14FA48E2.jpeg
Trevlig guldpatina, ligger väl hyfsat i pris oxå
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Breitling släpper en Victoria Beckham edition. Guld-och-pepparmint-kombinationen är väldigt lyckad. Sekundvisarens traditionella B har ersatts med ett VB. Personligen hade jag kunnat leva utan det.
0B76D2A1-8901-4415-91FC-041EB299DBA7.jpeg

33524FEB-91D8-46DA-AA67-F2A0FD62358E.jpeg

595DAE53-3BA3-42D7-8BDE-E467FFF3840A.jpeg
Kollade lite, tycker den som redan är i rangen är snyggare, och 40k billigare nästan än VB’s, men hon ska väl ha en slant oxå, Messis lön kostar på, får hjälpa gubben 😁
 

Samson32

Cartier
2-Faktor
Snyggt! Misstänkte att just du inom kort skulle ha en Bratte. Grattis 😁
Väldigt nöjd med min. Ska scouta nåt gummi framöver. länken är dock så sjukt snygg o bekväm
Det är ditt fel @Hebbe 😊 du tar så jäkla bra bilder så man blir för sugen helt enkelt. Var dock inte lätt att bestämma vilken tavla man ville ha😊 Ps. gummi är köpt 💪
 
Topp