• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Man ser ju ut som en fullkomlig idiot men vad gör man inte för ett perfekt wristshot 😂

IMG_7137.jpeg
IMG_1817.jpeg
IMG_1847.jpeg
Riktigt snygg!

• Like
Reactions: pnt
IMG_1264.jpeg

Behöver hjÀlp!
Haft lĂ€nken sedan i fredags och idag lossnade ett stift och klockan Ă„kte i golvet
 Den Ă€r köpt pĂ„ Tradera med beskrivningen ”nyskick”, har skickat till sĂ€ljaren om detta givetvis.
Klockan gĂ„r men jag tycker den hörs konstigt nĂ€r jag ”vickar” pĂ„ den😕.
Vad ska jag göra😞

IMG_1264.jpeg

Behöver hjÀlp!
Haft lĂ€nken sedan i fredags och idag lossnade ett stift och klockan Ă„kte i golvet
 Den Ă€r köpt pĂ„ Tradera med beskrivningen ”nyskick”, har skickat till sĂ€ljaren om detta givetvis.
Klockan gĂ„r men jag tycker den hörs konstigt nĂ€r jag ”vickar” pĂ„ den😕.
Vad ska jag göra😞
Ser inte vilket verk din klocka har, men jag antar att den Àr automatisk. Det Àr lÄngt ifrÄn ovanligt att klockor skadas nÀr de faller i golvet. Det behöver naturligtvis inte vara illa, men det kan absolut vara det.
Jag ser tvÄ vÀgar; 1) om du vÄgar ha is i magen, avvakta och se hur den gÄr.
2) KÀnner du dig nervös, lÀmna in klockan för en översyn. Det kan vara sÄ att din hemförsÀkring kommer att tÀcka delar av kostnaden. Har den blivit stötskadad lÀr det kosta en slant att fÄ den i fin form igen.

Avseende lÀnken Àr det klokt att besikta den innan du tar den i bruk oavsett vad sÀljaren sagt. Alla har inte koll pÄ lÀget.

Tack . Den Ă€r faktiskt jĂ€tte fin . Hade en gĂ„ng crosswind special vilken Ă€r helt otroligt klocka men det kĂ€ndes lite för mycket .Denna Ă€r ganska diskret men Ă€ndĂ„ man kĂ€nner breitling kĂ€nsla pĂ„ handleden đŸ€©
Jo den e ju br mycket mer diskretare Àn CWS. Men CWS Àr ocksÄ grym.

TÀnkte frÄga er som lÀmnat in era Breitling hos Breitling i TÀby pÄ service. Hur lÄng tid brukar det ta?

Fint besök pĂ„ Breitling i TĂ€by idag . Gick dĂ€r bara för att fĂ„ bandstift till armbandet som jag tappade 😅och slutade med turen runt hela komplexet med gratis keps 🧱
Man skulle önska ha alltid sÄnt bemötande
IMG_7062.jpeg
IMG_7068.jpeg
IMG_7069.jpeg
Breitling har mycket bra kundbemötande, bÀst i branschen av alla större mÀrken. Sjöö Sandström pÄ söder Àr ocksÄ bra.

TÀnkte frÄga er som lÀmnat in era Breitling hos Breitling i TÀby pÄ service. Hur lÄng tid brukar det ta?
Det beror pÄ vad det Àr för klocka, vissa modeller mÄste hem till Schweiz. Har de inte för mÄnga klockor pÄ kö, sÄ Àr det nÄgon vecka. Ring och hör sÄ fÄr du ett exakt svar.

BREITLING SCANDINAVIA AB​

GribbylundsvÀgen 11
187 62 TABY
SE
phone
+46 8-544 907 70

Jag kanske Àr tjatig men jag tycker att Breitlings absolut snygaste modell senaste Ären fÄr för lite uppmÀrksamhet. SÄg den först gÄngen pÄ ett Breitling event i TÀby och föll pladask som en meteor frÄn rymden. Tack vare @ERIKSON URHANDEL blev jag en fattig Àgare till denna klocka som absolut Àr en pÀrla som för evigt kommer att finnas kvar i samlingen.

1704997995482.jpeg

Jag kanske Àr tjatig men jag tycker att Breitlings absolut snygaste modell senaste Ären fÄr för lite uppmÀrksamhet. SÄg den först gÄngen pÄ ett Breitling event i TÀby och föll pladask som en meteor frÄn rymden. Tack vare @ERIKSON URHANDEL blev jag en fattig Àgare till denna klocka som absolut Àr en pÀrla som för evigt kommer att finnas kvar i samlingen.

1704997995482.jpeg
Riktigt vacker! Var inne i mallofscandinavia idag och sneglade lite 😉

1704997995482.jpeg
Den e sanslöst snygg!

Senast Àndrad:
Det e sanslöst snygg!
HÄller med dig en ovanligt lyckad fÀrgkombination. Senaste Ären har mÄng tillverkare kommit med urtavlor som fÄr mig att accociera med urvalet i glasskiosker. För mÄnga fÀrgvarienter kan vara knepigt men just denna tycker jag Àr vÀldigt bra.. OBS det Àr min personliga Äsikt och jag respekterar att andra kanske inte tycker som jag:)

Tillbaka
Topp