Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inte vilket verk din klocka har, men jag antar att den är automatisk. Det är långt ifrån ovanligt att klockor skadas när de faller i golvet. Det behöver naturligtvis inte vara illa, men det kan absolut vara det.![]()
Behöver hjälp!
Haft länken sedan i fredags och idag lossnade ett stift och klockan åkte i golvet… Den är köpt på Tradera med beskrivningen ”nyskick”, har skickat till säljaren om detta givetvis.
Klockan går men jag tycker den hörs konstigt när jag ”vickar” på den.
Vad ska jag göra![]()
Blackbird är ruskigt fina. Grattis till en grym dinka.Ny år ny klocka . Var egentligen på jakt efter navi men kunde inte avstå när den dykt upp .
![]()
Tack . Den är faktiskt jätte fin . Hade en gång crosswind special vilken är helt otroligt klocka men det kändes lite för mycket .Denna är ganska diskret men ändå man känner breitling känsla på handledenBlackbird är ruskigt fina. Grattis till en grym dinka.
Jo den e ju br mycket mer diskretare än CWS. Men CWS är också grym.Tack . Den är faktiskt jätte fin . Hade en gång crosswind special vilken är helt otroligt klocka men det kändes lite för mycket .Denna är ganska diskret men ändå man känner breitling känsla på handleden![]()
Jo den e ju br mycket mer diskretare än CWS. Men CWS är också grym.
grattis till klockan. Och den lådan är så fin.Har man fått hem sin nya breitling (begagnad) en härlig kopp kaffe på det!![]()
Breitling colt ocean ref A53050
Breitling har mycket bra kundbemötande, bäst i branschen av alla större märken. Sjöö Sandström på söder är också bra.Fint besök på Breitling i Täby idag . Gick där bara för att få bandstift till armbandet som jag tappadeoch slutade med turen runt hela komplexet med gratis keps
Man skulle önska ha alltid sånt bemötande
![]()
![]()
![]()
Grattis!Kul å posta i denna tråden igen
![]()
Det beror på vad det är för klocka, vissa modeller måste hem till Schweiz. Har de inte för många klockor på kö, så är det någon vecka. Ring och hör så får du ett exakt svar.Tänkte fråga er som lämnat in era Breitling hos Breitling i Täby på service. Hur lång tid brukar det ta?
TackGrattis!
C:a 28 dagar leverans.Det beror på vad det är för klocka, vissa modeller måste hem till Schweiz. Har de inte för många klockor på kö, så är det någon vecka. Ring och hör så får du ett exakt svar.
BREITLING SCANDINAVIA AB
Gribbylundsvägen 11
187 62 TABY
SE
phone
+46 8-544 907 70
Fin! Ångrar mig nu att jag sålde min för några år sedan..
Riktigt vacker! Var inne i mallofscandinavia idag och sneglade liteJag kanske är tjatig men jag tycker att Breitlings absolut snygaste modell senaste åren får för lite uppmärksamhet. Såg den först gången på ett Breitling event i Täby och föll pladask som en meteor från rymden. Tack vare @ERIKSON URHANDEL blev jag en fattig ägare till denna klocka som absolut är en pärla som för evigt kommer att finnas kvar i samlingen.
![]()
Jag bara säger .. KÖÖP... Vacker urtavla, fantastiskt urverk bakom glasbaksidan, bandet och spännet är bara helt perfekt. Personligen tror jag detta kommer att bli en framtida samlingsklocka. men vad vet jagRiktigt vacker! Var inne i mallofscandinavia idag och sneglade lite![]()
Kanske får gå tillbaka imorgon igenJag bara säger .. KÖÖP... Vacker urtavla, fantastiskt urverk bakom glasbaksidan, bandet och spännet är bara helt perfekt. Personligen tror jag detta kommer att bli en framtida samlingsklocka. men vad vet jag![]()
Den e sanslöst snygg!Jag kanske är tjatig men jag tycker att Breitlings absolut snygaste modell senaste åren får för lite uppmärksamhet. Såg den först gången på ett Breitling event i Täby och föll pladask som en meteor från rymden. Tack vare @ERIKSON URHANDEL blev jag en fattig ägare till denna klocka som absolut är en pärla som för evigt kommer att finnas kvar i samlingen.
![]()
Absolet eller varför inte besöka @ERIKSON URHANDEL i Sundbyberg, dom har också breitlingKanske får gå tillbaka imorgon igen![]()
Håller med dig en ovanligt lyckad färgkombination. Senaste åren har mång tillverkare kommit med urtavlor som får mig att accociera med urvalet i glasskiosker. För många färgvarienter kan vara knepigt men just denna tycker jag är väldigt bra.. OBS det är min personliga åsikt och jag respekterar att andra kanske inte tycker som jagDet e sanslöst snygg!