Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vart hittar man den?
Snyggast i gÀnget ? Varför LE och ej i normala rangen, kanske bara pastell som platsar nuförtidenFratello har nu skrivit en hel artikel om den svarta. HÄller med dem, den kÀnns nÀstan lite befriande med en enkel svart tavla och stÄl efter nÄgra vÀldigt fÀrgglada Är. Det kÀnns lite som att man Àr tillbaka dÀr man började för 40 Är sedan nÀr den första (svarta) Chronomaten slÀpptes.
![]()
![]()
Meet The Stealthy New Breitling Chronomat B01 42 UK Limited Edition
â Breitling introduces a more toned-down version of the Chronomat B01 42 â A 250-piece limited edition for the UK market â Check it out! âwww.fratellowatches.com
HÄller med,den Àr oerhört snygg.Fratello har nu skrivit en hel artikel om den svarta. HÄller med dem, den kÀnns nÀstan lite befriande med en enkel svart tavla och stÄl efter nÄgra vÀldigt fÀrgglada Är. Det kÀnns lite som att man Àr tillbaka dÀr man började för 40 Är sedan nÀr den första (svarta) Chronomaten slÀpptes.
![]()
![]()
Meet The Stealthy New Breitling Chronomat B01 42 UK Limited Edition
â Breitling introduces a more toned-down version of the Chronomat B01 42 â A 250-piece limited edition for the UK market â Check it out! âwww.fratellowatches.com
Jag tror att priset pĂ„ ca 96 tkr och mĂ„tten 42Ă50.5Ă15.1mm sĂ„ lĂ€r 250 stycken tillverkade rĂ€cka gott och vĂ€l. FrĂ„gan Ă€r dock varför enbart limiterad till Storbritannien?Snyggast i gĂ€nget ? Varför LE och ej i normala rangen, kanske bara pastell som platsar nuförtiden![]()
SĂ„ Ă€r det nogâŠ.Jag tror att priset pĂ„ ca 96 tkr och mĂ„tten 42Ă50.5Ă15.1mm sĂ„ lĂ€r 250 stycken tillverkade rĂ€cka gott och vĂ€l. FrĂ„gan Ă€r dock varför enbart limiterad till Storbritannien?
HÀrlig klocka.Framme vid solnedgÄngen efter 10 timmar i bilen. Klockan Àr inte stÀlld och min fru tog bilden nÀr jag körde sÄ ingen behöver fÄ damp![]()
![]()
![]()
Tycker dom lyckats bra med rouleaux-gummit, inte sett irl Àn dock. Men det finns inte i allt för mÄnga fÀrger (Àn)?Drygt 1 mÄnad gammal nu. VÀldigt nöjd
Funderar pÄ rouleaux svart gummi samt det röda diver gummit. Va tror ni om det?
![]()
Jag tycker den Àr överlÀgset bÀst pÄ lÀnken (som Àr riktigt bra)! Men kan ju va kul med lite variationsmöjligheter sÄklartDrygt 1 mÄnad gammal nu. VÀldigt nöjd
![]()
Ja lÀnken Àr juJag tycker den Àr överlÀgset bÀst pÄ lÀnken (som Àr riktigt bra)! Men kan ju va kul med lite variationsmöjligheter sÄklart![]()
Tror jag kommer bli grymtDrygt 1 mÄnad gammal nu. VÀldigt nöjd
![]()
Grymt snygg!NyförvÀrv sedan i gÄr.
En limiterad Premier för att fira Bentleys 100-Ärsjubileum. Men det var vÀl 2019 sÄ antar att den legat pÄ hyllan ett tag.
![]()
Grymt fin!NyförvÀrv sedan i gÄr.
En limiterad Premier för att fira Bentleys 100-Ärsjubileum. Men det var vÀl 2019 sÄ antar att den legat pÄ hyllan ett tag.
![]()
Grattis till en riktigt hÀrlig klocka! Bild frÄn arkivetNu lÀngtar man lagom mycket till Imorgon dÄ min nya Breitling colt A17380 41mm kommerTudorn fÄr en ny kompis pÄ hyllan!
Ăktahetsintyg och kontrollerad av urmakare