NÀstan straffbart bra grattisEftersom jag precis just idag gÄtt och blivit med Breitling för första gÄngen sÄ tÀnkte jag att det var pÄ sin plats att titta in och sÀga hej i den hÀr trÄden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀstan straffbart bra grattisEftersom jag precis just idag gÄtt och blivit med Breitling för första gÄngen sÄ tÀnkte jag att det var pÄ sin plats att titta in och sÀga hej i den hÀr trÄden.
Tackar kompisNĂ€stan straffbart bra grattis
Eftersom jag precis just idag gÄtt och blivit med Breitling för första gÄngen sÄ tÀnkte jag att det var pÄ sin plats att titta in och sÀga hej i den hÀr trÄden.
Tack sÄ mycketGrattis, grym bild ocksÄ
Grattis till en grym klocka.Nykomlingen Àr hÀr kÀnslan just nu Àr svÄr att beskriva eller jo det kan jag super nöjd!
HÀrlig kopp kaffe pÄ de
Varför har man inte köpt en sÄnhÀr tidigare
Breitling colt a17380
NÄgon som vet hur mÄnga varv man ska snurra pÄ dessa för att fÄ full gÄngreserv?
SÄdÀrja, grattis indeedNÀr man inte kan vÀlja vilken tavla man gillar mest sÄ blev det helt enkelt tvÄ
TackarSÄdÀrja, grattis indeed
Den gör sig vÀldigt bra pÄ det dÀr meshbandet den dÀr klockan alltsÄVi tar en till va?
Ja, riktigt snygg combo av Breitling.Den gör sig vÀldigt bra pÄ det dÀr meshbandet den dÀr klockan alltsÄ
Dubbelt sÄ roligt!NÀr man inte kan vÀlja vilken tavla man gillar mest sÄ blev det helt enkelt tvÄ
HÀrligt nÀr den kÀnslan infinner sig gummit ser trevligt ut det med men SOH pÄ mesh Àr i mitt tycke i en klass för sigJa, riktigt snygg combo av Breitling.
Har dreglat efter SOH i Är men ÀndÄ inte slagit till.
KÀnns sÄ dÀr extra kul som det bara gör ibland med nya klockor.
Vill komplettera med gummi ocksÄ, men tror den kommer sitta pÄ lÀnk de flesta dagarna.
Precis sÄDubbelt sÄ roligt!
Grymt! Inte alls avis .NÀr man inte kan vÀlja vilken tavla man gillar mest sÄ blev det helt enkelt tvÄ
Underbart galet pÄ ett fantastiskt bra sÀttNÀr man inte kan vÀlja vilken tavla man gillar mest sÄ blev det helt enkelt tvÄ
Den Ă€r grym SĂ„ fin!Nu Ă„ker vi hem och tar helgâŠ
lite kul att se helt klart. Ganska fÄ Navitimers i trÄden för tillfÀllet. à ngrar att jag inte kunde klippa den champagnefÀrgade nÀr den sÄldes ut pÄ BoBergrens. Och har tyvÀrr noll Navitimers hemma sÄ inte kan man bidra till trÄden med en trevlig bild.Tyckte jag var lite kul video, gissa Kerns favvo Bratte