Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spontant låter det som att förra ägaren kommit i kontakt med bensin eller aceton, som stänkt på bezelen. Relevant fråga för sånt här vill man ju veta.Hej!
Har en fråga gällande Breitling Superocean II 42mm (A17365)
Har länge gått och funderat på att lägga till en i samlingen, är både ett stort Breitling-fan och tycker den är stilig.
Efter jag läst massor med recensioner och annonser stötte jag på en klocka med "Bubblor" på Bezeln, detta var enl annonsören inget man märkt förut, jag vill dock påstå att det var väldigt synligt.
Detta ska ha uppkommit pga Bezeln delvis/är gjord av naturgummi.... därför och endast pga detta har jag dragit mig med att skaffa en.
Finns någon med erfarenhet av denna eller andra Breitling klockor med naturgummi, vill gärna ha en men vill inte att klockan ska "självförstöra" pga dåligt val av material av Breitling.
Måste vara nått sånt, och det händer ju.Spontant låter det som att förra ägaren kommit i kontakt med bensin eller aceton, som stänkt på bezelen. Relevant fråga för sånt här vill man ju veta.
Det är ju samma material som gummiband så så känsligt kan det knappast vara. Det skulle också kunna vara ett enstaka fabrikationsfel som Breitling tar in som ett garantiärende. Uppdatera gärna här om du får veta mer.Måste vara nått sånt, och det händer ju.
Funderade på om höga temperaturer kan fått den att "koka", typ stått i solen länge.
Är den så pass känslig är de tyvärr ett pass
Vet ej, kan vara att jag är lite väl paranoidDet är ju samma material som gummiband så så känsligt kan det knappast vara. Det skulle också kunna vara ett enstaka fabrikationsfel som Breitling tar in som ett garantiärende. Uppdatera gärna här om du får veta mer.
Fy fan vilken fin urtavla. Vilken referens är det?Förjävla bra!
#påhemmakontoret
![]()
Var det inte så att just det var ett ETA-verk som de inte kommer åt längre?Jag tycker en del av charmen varit att man styr allt från kronan på aerospacen. Dom där knapparna ser inte särskilt användarvänliga ut
Så är det nog! Jag är lite bakåtsträvare eftersom jag gillade den tidigare designen. De nya knapparna funkar säkert kanon och låset är en klar vinnareVar det inte så att just det var ett ETA-verk som de inte kommer åt längre?
Kan hålla med dig avseende charmen, men den är ju inte heller ett under av användarvänlighet. Skulle nog tro att knappar gillas av fler i praktiken. Att de är så försänkta hänger säkert ihop just med utseendet som därmed liknar originalet.
Riktigt fin! (Undantaget färgen på urtavlan, men det lär väl komma andra också). 43mm är kanske i största laget om man vill ha den som allround-klocka.Vad tror vi om den här?
Riktiga bilder?
Nya Aerospace?
Lysmassa på alla siffror samt kronograf knappar.
![]()
![]()
![]()
Urbrev.seHej alla klockrena människor. Jag har en Breitling Chronomat Evolution, som har fått en repa i bezel (har ingen bild just nu). Finns det någon som har bra tips på vad man kan göra för att råda bot?
//Tomas
![]()
Denna på en läderstrapVad tycker ni om nya Navitimer Panamerica med “bronze dial“? Farligt snygg om ni frågar mig.
![]()
![]()
![]()
Ja den är otrolig!Fy fan vilken fin urtavla. Vilken referens är det?
Tackar!Ja den är otrolig!Det är en Avenger II Mop, special edition Japan:
A3239011/C930
Snygg bild.
Tack för tipset. Jag hörde av mig dit och fick förslaget på fullservice för 4930:-. Med tanke på Valjoux 7750 är supervanligt känns det onödigt att skicka in till Breitling för det dubbla priset.Urbrev.se
Nu är den officiellt släpptVad tror vi om den här?
Riktiga bilder?
Nya Aerospace?
Lysmassa på alla siffror samt kronograf knappar.
![]()
![]()
![]()
Så jäkla grym.Nu är den officiellt släppt
![]()
Aerospace B70 Orbiter - EB70101A1O1E1 | Breitling
Discover the Breitling Aerospace B70 Orbiter in a combination of titanium, a orange dial and a titanium strap. Shop now!www.breitling.com
Nu är den officiellt släppt
![]()
Aerospace B70 Orbiter - EB70101A1O1E1 | Breitling
Discover the Breitling Aerospace B70 Orbiter in a combination of titanium, a orange dial and a titanium strap. Shop now!www.breitling.com
Tycker en Aero borde ligga på max 25k, men det är nya tider nu57 tkr var ju inte så jädra illa![]()
Tycker en Aero borde ligga på max 25k, men det är nya tider nu![]()