Finaste trion!Tur det finns Àldre Breitlings som fortfarande Àr relativt prisvÀrda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finaste trion!Tur det finns Àldre Breitlings som fortfarande Àr relativt prisvÀrda
![]()
I början av Kern-eran var han mer aktiv med att svara i sociala media. Skyracern togs bort med kommentaren âit looks cheapâ. Redan dĂ„ förstod man hur han tĂ€nkte kring utvecklingen tyvĂ€rr.Gissningsvis försöker de komma ifrĂ„n "gemene knegare" segmentet och vill tillhöra den "lilla skaran fina och vĂ€lbestĂ€llda" kunder.
Förbannat trist utveckling.
Förbannat.
JÀklar vilken trioTur det finns Àldre Breitlings som fortfarande Àr relativt prisvÀrda
![]()
Ăntligen kom lĂ€ttviktarna; men jag tycker priset Ă€r i det högsta segmentet, vilket förvisso Ă€r deras och andras strategi. Att det numera ocksĂ„ Ă€r normen tycker jag personligen Ă€r trĂ„kigt och gör det mer otillgĂ€ngligt för gemene knegare
Gissningsvis försöker de komma ifrÄn "gemene knegare" segmentet och vill tillhöra den "lilla skaran fina och vÀlbestÀllda" kunder.
Förbannat trist utveckling.
Förbannat.
Superfin och fick testa den pÄ handen. Sitter riktigt bra. Aldrig gillat stÄlversionen pga tyngden och hur den sitter pÄ armen. Det problemet löste titanaren bra. Priset Àr högt, högre Àn min förvÀntan. à terkomst av rabatter kanske Àr nÀrmare Àn vad man kan tro just nu? Jag gillar den monokroma grÄa fÀrgskalan.![]()
Riktigt snygg fÀrgsÀttning men 40% upp för titan![]()
HÄller med om fÀrgskalan och gillar det ljusblÄ. PÄminner om exospacen med de fÀrgerna som jag gillarSuperfin och fick testa den pÄ handen. Sitter riktigt bra. Aldrig gillat stÄlversionen pga tyngden och hur den sitter pÄ armen. Det problemet löste titanaren bra. Priset Àr högt, högre Àn min förvÀntan. à terkomst av rabatter kanske Àr nÀrmare Àn vad man kan tro just nu? Jag gillar den monokroma grÄa fÀrgskalan.
rabatter Àr dom nog tvingade att börja med. Vist Àr Breitling ett bra mÀrke men varför mÄste kollektionen se ut sommarens glassbar dÀr man kan vÀlja kulor i tusen olika fÀrger. UrsÀkta en gamal konservativ surgubbes ÄsiktSuperfin och fick testa den pÄ handen. Sitter riktigt bra. Aldrig gillat stÄlversionen pga tyngden och hur den sitter pÄ armen. Det problemet löste titanaren bra. Priset Àr högt, högre Àn min förvÀntan. à terkomst av rabatter kanske Àr nÀrmare Àn vad man kan tro just nu? Jag gillar den monokroma grÄa fÀrgskalan.
JodÄ, det finns, gamla lÀderspÀnnet Àr sÄStör mig pÄ den markerade delen pÄ lÄstet. Vet nÄgon om det finns utan den, som pÄ den nedan?
![]()
Stör mig pÄ den markerade delen pÄ lÄstet. Vet nÄgon om det finns utan den, som pÄ den nedan?
![]()
Vilken ref? Super fin
Tack! Det Àr en Aerospace Avantage, ref E79362 frÄn 2007Vilken ref? Super fin![]()
Har suttit och beundrat den dÀr en stund nu och försökt klura ut vad som skiljer mot evo. Subtila skillnaderTack! Det Àr en Aerospace Avantage, ref E79362 frÄn 2007![]()
Har dÄlig koll sjÀlv faktiskt! Men helt klart en trevlig modellHar suttit och beundrat den dÀr en stund nu och försökt klura ut vad som skiljer mot evo. Subtila skillnader
Riktigt trevlig![]()
Har suttit och beundrat den dÀr en stund nu och försökt klura ut vad som skiljer mot evo. Subtila skillnader
Riktigt trevlig![]()
StÀmmer! Samt ny lÀnk & andra indexAvenger Àr la 42mm och Evo Àr 43mm?
StÀmmer! Samt ny lÀnk & andra index
Avenger Àr la 42mm och Evo Àr 43mm?
Stort grattis! Perfekt bild ocksÄ (som vanligt)
Vad Ă€r det för monster i bakgrunden pĂ„ första bilden? FĂ€rgteckningar pĂ„minner om Boston men nosen ser för spetsig ut.. ok vet att det Ă€r OT frĂ„ga men jag blev nyfikenĂntligen fick den hĂ€r skönheten komma hem till pappa. Jag sĂ„lde den 2020 och har Ă„ngrat det sen dess. En av fĂ„ klockor jag genuint saknat. Riktigt kul att fĂ„ köpa tillbaka den.
Har lite speciell historia med den hÀr. Bytte till nya, lÀckra originalvisare under tiden jag hade den. Sjukt fina blÄnerade visare som jag inte riktigt kunde fÄ pÄ bild idag.
Trevlig helg!
![]()
![]()
Det Àr en riktigt farlig typ. Albert heter han. En Welsh Corgi Cardigan.Vad Àr det för monster i bakgrunden pÄ första bilden? FÀrgteckningar pÄminner om Boston men nosen ser för spetsig ut.. ok vet att det Àr OT frÄga men jag blev nyfiken
Snygg klocka för övrigt.
Ruskigt fin!Ăntligen fick den hĂ€r skönheten komma hem till pappa. Jag sĂ„lde den 2020 och har Ă„ngrat det sen dess. En av fĂ„ klockor jag genuint saknat. Riktigt kul att fĂ„ köpa tillbaka den.
Har lite speciell historia med den hÀr. Bytte till nya, lÀckra originalvisare under tiden jag hade den. Sjukt fina blÄnerade visare som jag inte riktigt kunde fÄ pÄ bild idag.
Trevlig helg!
![]()
![]()
Nu ser man bÀttre. JÀttefin hund, var ett tag orolig att du kört pennvÀssare pÄ en boston eller fralla.Det Àr en riktigt farlig typ. Albert heter han. En Welsh Corgi Cardigan.
![]()
![]()
Ăntligen fick den hĂ€r skönheten komma hem till pappa. Jag sĂ„lde den 2020 och har Ă„ngrat det sen dess. En av fĂ„ klockor jag genuint saknat. Riktigt kul att fĂ„ köpa tillbaka den.
Trevlig helg!
![]()
![]()
Riktigt fin, tavlan och de blĂ„ sub-visarna Ă€r perfekta. FörstĂ„r att du gillar den.Ăntligen fick den hĂ€r skönheten komma hem till pappa. Jag sĂ„lde den 2020 och har Ă„ngrat det sen dess. En av fĂ„ klockor jag genuint saknat. Riktigt kul att fĂ„ köpa tillbaka den.
Trevlig helg!
![]()
![]()