sir alex
Silver
Hittar den inte pÄ hemsidan. Bara jag?Visste inte att denna fanns i 41? Mycket trevlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hittar den inte pÄ hemsidan. Bara jag?Visste inte att denna fanns i 41? Mycket trevlig
Hittar den inte pÄ hemsidan. Bara jag?
Finns i katalogen och bestÀllningsbar i butik:Samma hÀr. DÀrav att jag missat den antagligen. Verkar vara för vissa marknader. Den jag testade fanns i Stuttgart.
Nu vill man ju veta vad för nyheter som kommer idag.
Yes, GMT och fler Navi. Och en del modeller i lÀttare material. Publiceras kl14.Det kommer ett par trevliga saker, lÀttviktigt och en liten nytappning
Hade för mig att fler saker skulle komma idag, men de kommer vÀl om ett par dagar istÀllet, tror det Àr mer som kan locka dÀrifrÄn, Àven om det Àr trevligt att de nu adderat GMT till navitimer-serien.Fratello har skrivit lite om nyslÀppen. Inkl 24-h varianten.
Breitling Unleashes A Slew Of New Navitimers, Including An Automatic Cosmonaute
â Breitling celebrates its 140th anniversary with Navitimers â An new automatic Cosmonaute, GMTs, and Automatic models â Check them out! âwww.fratellowatches.com
Du heter ju sÄKosmonauten gillar jag, men inte priset.
Tycker det kÀnns som att det Àr lÀge att hÄlla i den EVO man har.Trevliga nyheter som kommer imorgon i flera modellserier. Inga foton fick tas idag. FÄr bjuda pÄ denna sÄ lÀnge frÄn biblioteksgatan (inget köp):
den Àr rimligt prissatt givet övriga modeller och hur marknaden utvecklats. Att det Àr 100 000 mer Àn önskar Àr en annan sak. Bara gilla lÀget eller hoppas pÄ begagnade fynd.Kosmonauten gillar jag, men inte priset.
Lade inte mÀrke till det förut men nu nÀr du pÄpekade tavelsiffrorna Àr jag nog böjd att hÄlla medTycker det kÀnns som att det Àr lÀge att hÄlla i den EVO man har.
Varken tavelsiffrorna, eller f f a displaysiffrorna pÄ den nya tycker jag kan mÀta sig mot de hos EVO:n.
Ett uppdaterat lÄs hade jag förvisso inte sagt nej tack till.
Inga tyvÀrr lÀngre klockor med 44 verk . Synd för att det Àr vÀldigt unik och lyfter klocka vÀldigt mycket . Hade massa Breitling förut men denna Àr den bÀsta kvintessens av BreitlingDen dÀr datumlayouten borde Breitling satsa mer pÄ.
Ja en komplikation som osar klass. Bra att ha om man vill fÄ upp den allmÀnna prisnivÄn pÄ mÀrket, dessutom.Inga tyvÀrr lÀngre klockor med 44 verk . Synd för att det Àr vÀldigt unik och lyfter klocka vÀldigt mycket . Hade massa Breitling förut men denna Àr den bÀsta kvintessens av Breitling