• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Visste inte att denna fanns i 41? Mycket trevlig

IMG_2809.jpeg
IMG_2824.png
Hittar den inte pÄ hemsidan. Bara jag?

Ser ju riktigt trevlig ut den dÀr nya Aeron, var kanske pÄ tiden att spÀnnet kom ikapp samtiden lite.

Idag seglade dock en helt annan bratte upp nÄgra snÀpp pÄ önskelistan nÀr jag fick besök av en trevlig prick pÄ jobbet som rockade en SOH pÄ mesh - jÀkla charmig pjÀs det Àr alltsÄ.

Bild för att det Àr kul med bilder
B042F7E3-73A1-4ECF-9BC6-4B98B3880E42.jpeg

Fratello har skrivit lite om nyslÀppen. Inkl 24-h varianten.

Hade för mig att fler saker skulle komma idag, men de kommer vÀl om ett par dagar istÀllet, tror det Àr mer som kan locka dÀrifrÄn, Àven om det Àr trevligt att de nu adderat GMT till navitimer-serien.

Trevliga nyheter som kommer imorgon i flera modellserier. Inga foton fick tas idag. FÄr bjuda pÄ denna sÄ lÀnge frÄn biblioteksgatan (inget köp):

IMG_2839.jpeg
Tycker det kÀnns som att det Àr lÀge att hÄlla i den EVO man har.
Varken tavelsiffrorna, eller f f a displaysiffrorna pÄ den nya tycker jag kan mÀta sig mot de hos EVO:n.
Screenshot_20240327_193754_Samsung Internet.jpg

Ett uppdaterat lÄs hade jag förvisso inte sagt nej tack till.

Kosmonauten gillar jag, men inte priset.
den Àr rimligt prissatt givet övriga modeller och hur marknaden utvecklats. Att det Àr 100 000 mer Àn önskar Àr en annan sak. Bara gilla lÀget eller hoppas pÄ begagnade fynd.

Även de nya ”instegs” Navi 41mm utan kronograf Ă€r enligt förvĂ€ntan prisbild. Provade den vita GMT. Gav vintage vibbar. Det Ă€r tyvĂ€rr svĂ„rt att köpa Breitling för 30’-40’ nytt i stĂ„l som förr. Det leder onekligen till fĂ€rre köp nĂ€r man vill ha deras bĂ€ttre grundmodeller som ligger runt 100’. För mĂ€rket Ă€r det dock bra att fler instegsmodeller finns.

FörvÄnad att titanmodellerna inte slÀpptes idag? Ni som gillade den engelska specialmodellen av chronomat 42mm kommer gilla det som kommer snart. Det Àr troligtvis min favorit just nu.

Senast Àndrad:
Tycker det kÀnns som att det Àr lÀge att hÄlla i den EVO man har.
Varken tavelsiffrorna, eller f f a displaysiffrorna pÄ den nya tycker jag kan mÀta sig mot de hos EVO:n.
Screenshot_20240327_193754_Samsung Internet.jpg

Ett uppdaterat lÄs hade jag förvisso inte sagt nej tack till.
Lade inte mÀrke till det förut men nu nÀr du pÄpekade tavelsiffrorna Àr jag nog böjd att hÄlla med

Inga tyvÀrr lÀngre klockor med 44 verk . Synd för att det Àr vÀldigt unik och lyfter klocka vÀldigt mycket . Hade massa Breitling förut men denna Àr den bÀsta kvintessens av Breitling
Ja en komplikation som osar klass. Bra att ha om man vill fÄ upp den allmÀnna prisnivÄn pÄ mÀrket, dessutom.

Tillbaka
Topp