Nya fodral . KulBestÀllde diver gummi frÄn Breitlings hemsida och det kom levererat i ett fodral, som Àven har en ficka för annat. VÀldigt prydligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nya fodral . KulBestÀllde diver gummi frÄn Breitlings hemsida och det kom levererat i ett fodral, som Àven har en ficka för annat. VÀldigt prydligt.
Fantastisk pÄsktavlaGlad pÄsk pÄ er!
Trevligt par i Breitling. Att föredra Àr en Navitimer med subbarna i 3 6 9 och naturligtvis manuell..
Vist fÄr du frÄga.. En manuell klocka bygger mindre pÄ höjden och jag tycker det Àr tevligt att dra upp en klocka till morgon kaffet.varför manuell om man fÄr frÄga?
Grym klocka,grym bild.Tja.. en dag som denna behöver man lysa upp tillvaron med en Breitling pÄ armen
Riktigt snygg fÀrgsÀttning men 40% upp för titan
Jo den var riktigt fin den dĂ€r - men 145â svenska enkronor.. nĂ€ det kĂ€nns som att man behöver skjuta ut sig ur den hĂ€r hobbyn snart
Riktigt snygg fÀrgsÀttning men 40% upp för titan
Sex gÄnger lÀttare Àn stÄl hur har de rÀknat dÀr?
Ja, om man anser att stÄl Àr lÀtt, vÀger den dÄ 6 gÄnger mer?Sex gÄnger lÀttare Àn stÄl hur har de rÀknat dÀr?
Förmodligen bara jag som Ă€r puckad i vanlig ordning men titan vĂ€ger enligt vad jag fĂ„r fram 45% mindre Ă€n stĂ„l - och dĂ„ fĂ„r jag inte ihop hur de har rĂ€knat för att att fĂ„ det till att bli âsex gĂ„nger lĂ€ttareâ. Det kĂ€nns som ett ganska mĂ€rkligt sĂ€tt att uttrycka relativ vikt. Men nu ska jag sluta tĂ€nka i text hĂ€r innan det blir OT-festival av alltihopatJa, om man anser att stĂ„l Ă€r lĂ€tt, vĂ€ger den dĂ„ 6 gĂ„nger mer?
Jo den var riktigt fin den dĂ€r - men 145â svenska enkronor.. nĂ€ det kĂ€nns som att man behöver skjuta ut sig ur den hĂ€r hobbyn snart
Helt klart. Det dödar intresset helt.Ăntligen kom lĂ€ttviktarna; men jag tycker priset Ă€r i det högsta segmentet, vilket förvisso Ă€r deras och andras strategi. Att det numera ocksĂ„ Ă€r normen tycker jag personligen Ă€r trĂ„kigt och gör det mer otillgĂ€ngligt för gemene knegare
Gissningsvis försöker de komma ifrĂ„n "gemene knegare" segmentet och vill tillhöra den "lilla skaran fina och vĂ€lbestĂ€llda" kunder.Ăntligen kom lĂ€ttviktarna; men jag tycker priset Ă€r i det högsta segmentet, vilket förvisso Ă€r deras och andras strategi. Att det numera ocksĂ„ Ă€r normen tycker jag personligen Ă€r trĂ„kigt och gör det mer otillgĂ€ngligt för gemene knegare
Ja, och dÄ förlorar de en stor kundgrupp som gjort Breitling till det de Àr idag, och dÀrmed rider pÄ den framgÄngsvÄgen.Gissningsvis försöker de komma ifrÄn "gemene knegare" segmentet och vill tillhöra den "lilla skaran fina och vÀlbestÀllda" kunder.
Förbannat trist utveckling.
Förbannat.
Verkligen! Jag hade nog kunnat tÀnka mig nÄn till eller tvÄ i samlingen, men med den hÀr utvecklingen Àr det inte sÄ lockande..Ja, och dÄ förlorar de en stor kundgrupp som gjort Breitling till det de Àr idag, och dÀrmed rider pÄ den framgÄngsvÄgen.
Och visst visar siffror att det gÄr framÄt för Breitling, men det Àr trÄkigt att se pÄ det de förlorar med de nya framgÄngarna, kan jag tycka iallafall