MvpPrecis! Vanligt kalenderverk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MvpPrecis! Vanligt kalenderverk.
Tack! (Var du med och sålde någon?)Precis! Vanligt kalenderverk.
här är en bra artikel från lanseringen 2021. Då låg den på ca 125 000sek om jag inte minns helt fel. Kronan var betydligt starkare mot dollarn och före flera höjningar. För 170 000 så tror jag det finns bättre alternativ om man vill ha en bra klocka. Önskar man Patek vibbar och look, så är detta ändå ett alternativ. Har cirkulerat något ex på auktionshusen runt 100 000-120 000. Det är en mer attraktiv prisbild.Tack! (Var du med och sålde någon?)
Man kan tycka att för det priset (170k) borde man få en årskalender
här är en bra artikel från lanseringen 2021. Då låg den på ca 125 000sek om jag inte minns helt fel. Kronan var betydligt starkare mot dollarn och före flera höjningar. För 170 000 så tror jag det finns bättre alternativ om man vill ha en bra klocka. Önskar man Patek vibbar och look, så är detta ändå ett alternativ. Har cirkulerat något ex på auktionshusen runt 100 000-120 000. Det är en mer attraktiv prisbild.
Introducing: Breitling's Datora Revival Hits A Symmetrical Sweet Spot
Calendar connoisseurs, this one's for you.www.hodinkee.com
Japp det stämmer.Pingar in @Porsan som har en; behöver du ställa om varje månad som inte är 31 dagar?
Men svårt att träffa annan person som har såna jämfört med Rolex och omega . Ser schysst ut .Då kom nyförvärvet hem idag. Frugan menar att det är den snyggaste klockan i samlingen men jag vete tusan. Snygg är den dock och galet jäkla tung. Jag har vant mig vid Rollen och SMPc:n och denna väger nog som båda tillsammans.
Den e grym!Då kom nyförvärvet hem idag. Frugan menar att det är den snyggaste klockan i samlingen men jag vete tusan. Snygg är den dock och galet jäkla tung. Jag har vant mig vid Rollen och SMPc:n och denna väger nog som båda tillsammans.
Vad menar du och tack!Men svårt att träffa annan person som har såna jämfört med Rolex och omega . Ser schysst ut .
Att det är väldigt unik klocka och svårt att träffa nån annan person som har sånt medan Rolex och omega är överalltVad menar du och tack!
Undrar om man kan packa mer värde till klockan än den snyggt pjäs
Aha okej då förstår jag.Att det är väldigt unik klocka och svårt att träffa nån annan person som har sånt medan Rolex och omega är överallt
Mycket trevlig klocka, har den som är referensen innan din fast med svart urtavla!
Synd att den används inte så mycket . Mycket solen ute så var det dags att lufta den fin blå tavla
Den är snygg . Alla breitling är ju det men den har mycket konkurrens och landar tyvärr inte så ofta på handleden . Starka konkurrenterMycket trevlig klocka, har den som är referensen innan din fast med svart urtavla!
Blå är jäkla snyggt (kass bild!!!)