Tack! (Var du med och sÄlde nÄgon?)Precis! Vanligt kalenderverk.
Man kan tycka att för det priset (170k) borde man fÄ en Ärskalender

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! (Var du med och sÄlde nÄgon?)Precis! Vanligt kalenderverk.
hĂ€r Ă€r en bra artikel frĂ„n lanseringen 2021. DĂ„ lĂ„g den pĂ„ ca 125 000sek om jag inte minns helt fel. Kronan var betydligt starkare mot dollarn och före flera höjningar. För 170 000 sĂ„ tror jag det finns bĂ€ttre alternativ om man vill ha en bra klocka. Ănskar man Patek vibbar och look, sĂ„ Ă€r detta Ă€ndĂ„ ett alternativ. Har cirkulerat nĂ„got ex pĂ„ auktionshusen runt 100 000-120 000. Det Ă€r en mer attraktiv prisbild.Tack! (Var du med och sĂ„lde nĂ„gon?)
Man kan tycka att för det priset (170k) borde man fÄ en Ärskalender![]()
hĂ€r Ă€r en bra artikel frĂ„n lanseringen 2021. DĂ„ lĂ„g den pĂ„ ca 125 000sek om jag inte minns helt fel. Kronan var betydligt starkare mot dollarn och före flera höjningar. För 170 000 sĂ„ tror jag det finns bĂ€ttre alternativ om man vill ha en bra klocka. Ănskar man Patek vibbar och look, sĂ„ Ă€r detta Ă€ndĂ„ ett alternativ. Har cirkulerat nĂ„got ex pĂ„ auktionshusen runt 100 000-120 000. Det Ă€r en mer attraktiv prisbild.
![]()
Introducing: Breitling's Datora Revival Hits A Symmetrical Sweet Spot
Calendar connoisseurs, this one's for you.www.hodinkee.com
Japp det stÀmmer.Pingar in @Porsan som har en; behöver du stÀlla om varje mÄnad som inte Àr 31 dagar?
Men svÄrt att trÀffa annan person som har sÄna jÀmfört med Rolex och omega . Ser schysst ut .DÄ kom nyförvÀrvet hem idag. Frugan menar att det Àr den snyggaste klockan i samlingen men jag vete tusan. Snygg Àr den dock och galet jÀkla tung. Jag har vant mig vid Rollen och SMPc:n och denna vÀger nog som bÄda tillsammans.
Den e grym!DÄ kom nyförvÀrvet hem idag. Frugan menar att det Àr den snyggaste klockan i samlingen men jag vete tusan. Snygg Àr den dock och galet jÀkla tung. Jag har vant mig vid Rollen och SMPc:n och denna vÀger nog som bÄda tillsammans.
Vad menar du och tack!Men svÄrt att trÀffa annan person som har sÄna jÀmfört med Rolex och omega . Ser schysst ut .
Att det Àr vÀldigt unik klocka och svÄrt att trÀffa nÄn annan person som har sÄnt medan Rolex och omega Àr överalltVad menar du och tack!
Undrar om man kan packa mer vÀrde till klockan Àn den
Aha okej dÄ förstÄr jag.Att det Àr vÀldigt unik klocka och svÄrt att trÀffa nÄn annan person som har sÄnt medan Rolex och omega Àr överallt
Mycket trevlig klocka, har den som Àr referensen innan din fast med svart urtavla!![]()
Synd att den anvÀnds inte sÄ mycket . Mycket solen ute sÄ var det dags att lufta den fin blÄ tavla
Den Àr snygg . Alla breitling Àr ju detMycket trevlig klocka, har den som Àr referensen innan din fast med svart urtavla!
BlÄ Àr jÀkla snyggt(kass bild!!!)