Trevlig klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig klocka
(bild frÄn tidigare idag)Jag saknar en svart trots att jag gillar champagne ocksÄ.
De var lite olika ser jag. Du har graderingar i ytterringen, lÀnken Àr polerad. Kul att se att de inte Àr varandras kopior.(bild frÄn tidigare idag)
Inte riktigt samma nÀ ref nr pÄ din?De var lite olika ser jag. Du har graderingar i ytterringen, lÀnken Àr polerad. Kul att se att de inte Àr varandras kopior.
Jag vet faktiskt inte just nu. Jag ska se om jag kan fÄ reda pÄ det.Inte riktigt samma nÀ ref nr pÄ din?
Det stod pĂ„ baklocket . Ref A74380. Ăr det samma?Inte riktigt samma nĂ€ ref nr pĂ„ din?
NĂ€ min Ă€r en A17380Det stod pĂ„ baklocket . Ref A74380. Ăr det samma?
SÄ jÀdra bra!Efter en lÄng tids frÄnvaro sÄ Àr man tillbaka i trÄden igen, och det kÀnns riktigt, riktigt bra
Den breitlingen skojar man inte bortEfter en lÄng tids frÄnvaro sÄ Àr man tillbaka i trÄden igen, och det kÀnns riktigt, riktigt bra
Ja eller hur? Och den Àr ju Ànnu bÀttre IRL Àn pÄ bilder tycker jagSÄ jÀdra bra!
Klockorna var mer blÄ Àn röd. Har svÄrt att se dom bli storsÀljare, speciellt den andra.Nu kom deras Red Arrows. Inte lika röd som 90-talaren.
Klockorna var mer blÄ Àn röd. Har svÄrt att se dom bli storsÀljare, speciellt den andra.
Inget av det nya kan slÄ dom gamla chronomaterna!Det var ÀndÄ nÄgot speciellt med Breitling pÄ 80- och 90-talet. En sorts tidstypisk semi-vintage charm. (En uppfattning som inte verkar delas av sÄ mÄnga, med tanke pÄ att man fortfarande kan fÄ en fin Chronomat för vÀldigt rimliga pengar).
Blev sugen och gjorde en köpesannons pÄ en Chronomat efter att ha sett din bild.Det var ÀndÄ nÄgot speciellt med Breitling pÄ 80- och 90-talet. En sorts tidstypisk semi-vintage charm. (En uppfattning som inte verkar delas av sÄ mÄnga, med tanke pÄ att man fortfarande kan fÄ en fin Chronomat för vÀldigt rimliga pengar).
Det var ÀndÄ nÄgot speciellt med Breitling pÄ 80- och 90-talet. En sorts tidstypisk semi-vintage charm. (En uppfattning som inte verkar delas av sÄ mÄnga, med tanke pÄ att man fortfarande kan fÄ en fin Chronomat för vÀldigt rimliga pengar).
Vad för nÄgon Àr du sugen pÄ?Blev sugen och gjorde en köpesannons pÄ en Chronomat efter att ha sett din bild.
Ăr öppen för förslag! Men gĂ€rna A13352, A13350, eller A13050. Ska vara pĂ„ lĂ€nk, applicerad logga och inget guld eller flygvapenvarianter.Vad för nĂ„gon Ă€r du sugen pĂ„?
Har nÄgra jag borde sÀlja!