Jaha?Breitling Chronomat GMT Longitude GMT
Bildgooglat lite eller? Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha?Breitling Chronomat GMT Longitude GMT
Rydbergs Ur på Väla är ju certifierade så där hade varit ett säkert kortHej. Jag har en Avenger Seawolf titan som jag tror skulle behöva en fullservice. Vart skulle ni rekommendera att lämna den på service? Jag bor i Helsingborg, så skåne med omnjed är väl att föredra om den ska lämnas personligen. Det behöver inte vara någon direkt märkes beroende urmakare pga garanti för den gick ut ungefär när finska vinterkriget tog slut . Läste också något om urbrev.se? Vad säger ni?
Mvh
Grym klocka,grymma bilderÖversegling i soluppgången
Hej. Tror inte dom servar utan enbart säljer. Dvs dom skickar iväg om det ska servas om jag inte minns fel. MvhRydbergs Ur på Väla är ju certifierade så där hade varit ett säkert kort
5st inlägg på 5 år följt av 10st inlägg på 5h. Tror det är en säljes annons på gJaha?
Kanske lite OT, men jag går i köptankar för Breitling och slås av det du skriver att de är brutalt mycket billigare på andrahandsmarknaden, i många fall 40%. Min undran är om man köper en Breitling begagnad (typ från chrono24 från betrodd källa eller från Uret), kan man då lämna in den hos vilken Breitling-AD som helst för service? Och även: finns det några fördelar med att köpa direkt i butik?Breitling är byggda som rena kassavalv. Äger/ägt Rolex, PP, AP och Omega - men inget känns som en Breitling. Inget BS, bara kvalitet...
Har sagt det och säger det igen -- Breitling är gravt undervärderade på andrahandsmarknaden. Köp! Breitling är ren dröm för entusiasten. Lite mindre för massa losers som slickar golvet hos Rolex för att flippa...
Service ska inte vara något problem.Kanske lite OT, men jag går i köptankar för Breitling och slås av det du skriver att de är brutalt mycket billigare på andrahandsmarknaden, i många fall 40%. Min undran är om man köper en Breitling begagnad (typ från chrono24 från betrodd källa eller från Uret), kan man då lämna in den hos vilken Breitling-AD som helst för service? Och även: finns det några fördelar med att köpa direkt i butik?
Den där var ju riktigt jäkla trevlig förstår att du är nöjd med denFortfarande så löjligt nöjd med denna!
Tack! Fick den dessutom till något av ett fyndpris (om man får killgissa). Pricken över i är hur bra det blev med gummit från Watchwear. Spanar efter ett signerat spänne nu, bara.Den där var ju riktigt jäkla trevlig förstår att du är nöjd med den
Najs! Man gillar ju fyndprisTack! Fick den dessutom till något av ett fyndpris (om man får killgissa). Pricken över i är hur bra det blev med gummit från Watchwear. Spanar efter ett signerat spänne nu, bara.
Visst är den bra Här är min, det var min första dyrare klocka. Köpte den ny på 90-talet.Fortfarande så löjligt nöjd med denna!
Varför detta inlägg?5st inlägg på 5 år följt av 10st inlägg på 5h. Tror det är en säljes annons på g
Jaha, var det så man skulle tolka inlägget, följde inte riktigt med där. My bad.Det var ju för @Gabbe57 som vaknat till liv i flera trådar med lite oklara inlägg
Exakt. @Gabbe57 spammade på ett tag med lite mer eller mindre relevanta inlägg. Vissa har sen mod tagit bort så förstår nu att det finns utrymme för feltolkningarJaha, var det så man skulle tolka inlägget, följde inte riktigt med där. My bad.
Japp, nyss inköpt från Chrono24Jaha?
Vilken av dem?Japp, nyss inköpt från Chrono24
Kul att du har kvar den!Visst är den bra Här är min, det var min första dyrare klocka. Köpte den ny på 90-talet.
Stämmer bra, jag skall ta egna bilder fortsättningsvisJaha?