• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hej. Jag har en Avenger Seawolf titan som jag tror skulle behöva en fullservice. Vart skulle ni rekommendera att lĂ€mna den pĂ„ service? Jag bor i Helsingborg, sĂ„ skĂ„ne med omnjed Ă€r vĂ€l att föredra om den ska lĂ€mnas personligen. Det behöver inte vara nĂ„gon direkt mĂ€rkes beroende urmakare pga garanti för den gick ut ungefĂ€r nĂ€r finska vinterkriget tog slut đŸ€·â€â™‚ïžđŸ˜‚. LĂ€ste ocksĂ„ nĂ„got om urbrev.se? Vad sĂ€ger ni?
Mvh

Bilagor

• IMG_1135.jpeg
    IMG_1135.jpeg
    372.8 KB · Visningar: 4
Hej. Jag har en Avenger Seawolf titan som jag tror skulle behöva en fullservice. Vart skulle ni rekommendera att lĂ€mna den pĂ„ service? Jag bor i Helsingborg, sĂ„ skĂ„ne med omnjed Ă€r vĂ€l att föredra om den ska lĂ€mnas personligen. Det behöver inte vara nĂ„gon direkt mĂ€rkes beroende urmakare pga garanti för den gick ut ungefĂ€r nĂ€r finska vinterkriget tog slut đŸ€·â€â™‚ïžđŸ˜‚. LĂ€ste ocksĂ„ nĂ„got om urbrev.se? Vad sĂ€ger ni?
Mvh
Rydbergs Ur pÄ VÀla Àr ju certifierade sÄ dÀr hade varit ett sÀkert kort

Breitling Ă€r byggda som rena kassavalv. Äger/Ă€gt Rolex, PP, AP och Omega - men inget kĂ€nns som en Breitling. Inget BS, bara kvalitet...

breitling-png.2570143

1723662398122.jpeg

Har sagt det och sÀger det igen -- Breitling Àr gravt undervÀrderade pÄ andrahandsmarknaden. Köp! Breitling Àr ren dröm för entusiasten. Lite mindre för massa losers som slickar golvet hos Rolex för att flippa...

Senast Àndrad:
Breitling Ă€r byggda som rena kassavalv. Äger/Ă€gt Rolex, PP, AP och Omega - men inget kĂ€nns som en Breitling. Inget BS, bara kvalitet...

breitling-png.2570143

1723662398122.jpeg

Har sagt det och sÀger det igen -- Breitling Àr gravt undervÀrderade pÄ andrahandsmarknaden. Köp! Breitling Àr ren dröm för entusiasten. Lite mindre för massa losers som slickar golvet hos Rolex för att flippa...
Kanske lite OT, men jag gÄr i köptankar för Breitling och slÄs av det du skriver att de Àr brutalt mycket billigare pÄ andrahandsmarknaden, i mÄnga fall 40%. Min undran Àr om man köper en Breitling begagnad (typ frÄn chrono24 frÄn betrodd kÀlla eller frÄn Uret), kan man dÄ lÀmna in den hos vilken Breitling-AD som helst för service? Och Àven: finns det nÄgra fördelar med att köpa direkt i butik?

Kanske lite OT, men jag gÄr i köptankar för Breitling och slÄs av det du skriver att de Àr brutalt mycket billigare pÄ andrahandsmarknaden, i mÄnga fall 40%. Min undran Àr om man köper en Breitling begagnad (typ frÄn chrono24 frÄn betrodd kÀlla eller frÄn Uret), kan man dÄ lÀmna in den hos vilken Breitling-AD som helst för service? Och Àven: finns det nÄgra fördelar med att köpa direkt i butik?
Service ska inte vara nÄgot problem.
Möjligt det kan bli lite sÀmre service om du kommer med garantiÄtaganden till en AD dÀr du inte köpt klockan(ingen egen erfarenhet av det dock).
Sen verkar ju en del sÀtta stort vÀrde av sjÀlva köpupplevelsen hos AD. Men det Àr ju vÀldigt inviduellt och kanske beroende pÄ hur mycket du kan spara hos en grÄis. 40% Àr ju ofta en ansenlig summa, Àven om du sÀkert kan fÄ viss rabatt pÄ AD med pÄ vissa modeller.

Tack! Fick den dessutom till nÄgot av ett fyndpris (om man fÄr killgissa). Pricken över i Àr hur bra det blev med gummit frÄn Watchwear. Spanar efter ett signerat spÀnne nu, bara.
Najs! Man gillar ju fyndpris 🙂👌
Tycker ocksÄ att den gjorde sig riktigt fint pÄ gummit, Breitlings egna Àr ju frÀna men av vad jag provat sÄ tycker jag de lÀmnar en del att önska vad gÀller följsamhet i förhÄllande till pris (har dock bara testat nÄgot enstaka, sÄ andra kan vara bÀttre).

Tillbaka
Topp