Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vi fÄr vÀl hÄlla kvar sommarkÀnslan lite till tÀnker jag.
Bra ide!LÀgg ut bilder pÄ era breitling klockor
sÄ dött i trÄden.....
VĂ€ldigt snygg, tycker jag ocksĂ„. Jag har kollat in denna och provat vid flera tillfĂ€llen i flera olika fĂ€rger. Jag har dock blivit Ă€nnu mer hooked pĂ„ Chronomat B01 42 mm som kĂ€nns lite mer plusmeny pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Jag tycker den fĂ„r GMTn att blekna lite. I övrigt sĂ„ gillar jag inte riktigt att det Ă€r ett icke-inhouse-verk i GMTn, samt att det Ă€r en s.k âcaller GMTâ, dvs inte Ă€kta GMT. Men med allt detta sagt tycker jag det Ă€r en skitsnygg klocka och finishen Ă€r otrolig. SĂ„ om du tycker att den Ă€r snygg och blir glad av att se den pĂ„ handleden sĂ„ kör!Hej,
Ăr lite sugen pĂ„ att skaffa en Breitling Chronomat gmt 40. Ăr det nĂ„gon som har en, som kan dela med sig om för och nackdelar?
Den verkar inte vara sÄ vanlig hÀr pÄ forumet? Letade lite pÄ köp och sÀlj men hittar inget dÀr.
Ska testa den nĂ€r jag fĂ„r tillfĂ€lle. Tror tyvĂ€rr att B01 med 42 mm kommer att kĂ€nnas för stor, brukar gilla lite mindre klockor. Har en 36mm Explorer idag.VĂ€ldigt snygg, tycker jag ocksĂ„. Jag har kollat in denna och provat vid flera tillfĂ€llen i flera olika fĂ€rger. Jag har dock blivit Ă€nnu mer hooked pĂ„ Chronomat B01 42 mm som kĂ€nns lite mer plusmeny pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Jag tycker den fĂ„r GMTn att blekna lite. I övrigt sĂ„ gillar jag inte riktigt att det Ă€r ett icke-inhouse-verk i GMTn, samt att det Ă€r en s.k âcaller GMTâ, dvs inte Ă€kta GMT. Men med allt detta sagt tycker jag det Ă€r en skitsnygg klocka och finishen Ă€r otrolig. SĂ„ om du tycker att den Ă€r snygg och blir glad av att se den pĂ„ handleden sĂ„ kör!
PÀrlemor vit urtavla stÄr pÄ inköpslistanA13050.1
Breitling brukar kÀnna mindre Àn mÄtten sÀger . VÀldigt ofta armband gÄr rakt ner sÄ lug to lug brukar vara mindre Àn pÄ andra klockor med samma mÄttenSka testa den nÀr jag fÄr tillfÀlle. Tror tyvÀrr att B01 med 42 mm kommer att kÀnnas för stor, brukar gilla lite mindre klockor. Har en 36mm Explorer idag.
Lite synd med urverket, GMT funktionen kommer nog inte anvÀndas sÄ flitigt ÀndÄ.
De hade varit nÄgot men det Àr lite utanför min ekonomi tyvÀrrPÀrlemor vit urtavla stÄr pÄ inköpslistan
Tack för svar! Jag har 17,5-18cm handled sÄ jag tror att det skulle passa, men jag tycker att det Àr bekvÀmare att ha en lite mindre klocka. Jag har haft en 42mm Speedmaster som jag tyckte kÀndes lite för "Klumpig"Breitling brukar kÀnna mindre Àn mÄtten sÀger . VÀldigt ofta armband gÄr rakt ner sÄ lug to lug brukar vara mindre Àn pÄ andra klockor med samma mÄtten
HÀr har du navi 43 och Blackbird 43.5 pÄ mina 18 cm handled
Jag tycker ocksÄ speedmaster Àr lite klumpig men om vi pratar om nya chronomat 42 du mÀrker direkt att bullet lÀnk Àr den mest bekvÀma lÀnken man kan ha .Tack för svar! Jag har 17,5-18cm handled sÄ jag tror att det skulle passa, men jag tycker att det Àr bekvÀmare att ha en lite mindre klocka. Jag har haft en 42mm Speedmaster som jag tyckte kÀndes lite för "Klumpig"
Men dina klockor ser ut att sitta perfekt!
Spara, se det som en lÄng investering som Àr glÀdje varje dagDe hade varit nÄgot men det Àr lite utanför min ekonomi tyvÀrr
"Vill ha" begÀret ökarSvÄrt att inte gilla denna breitling
Cool, 38mm!!! Dyr kvartsare...38 mm Endurance. Bild frÄn test hos AD i somras.
Snygg! Har nÀstan en likadanBlacksteel