Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gravt underskattat mÀrke. Allt handlar om hype och trender.
Breitling skÀms inte. Minst lika bra kvalitet.
Att du ens hade en fortfarande Àr ju en bedrift vÀrd att fira!Varför nöja sig med en nÀr man kan ha tvÄ?
Jag har ett par klockor med B01-verket och det enda jag upplever negativt Àr att de Àr tunguppdragna.NÄgon som Àger en av dessa klockor som kan ge input?
Den Àr fin den dÀr Datoran, och du anstrÀngde dig rejÀlt med att ha allt stÀllt och prickade 10:11 (eftersom du la upp den 10:15)
Var faktiskt en ren slump, tog fram den efter lÄng tid i ide, stÀllde den efter alla konstens regler, nÀr jag var klar sÄ var tiden helt enkelt rÀtt!Den Àr fin den dÀr Datoran, och du anstrÀngde dig rejÀlt med att ha allt stÀllt och prickade 10:11 (eftersom du la upp den 10:15)
Jag tycker motstÄndet i uppdraget av B01orna Àr riktigt skönt, man liksom kÀnner att det Àr kvalitét.Jag har ett par klockor med B01-verket och det enda jag upplever negativt Àr att de Àr tunguppdragna.
Men tungt gÄr det!Jag tycker motstÄndet i uppdraget av B01orna Àr riktigt skönt, man liksom kÀnner att det Àr kvalitét.