• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hejsan.
Jag har Renstrooms D13352 pÄvÀg hem.
Vore nice Ä hitta en halvguld lÀnk till den.
Passar en lÀnk mÀrkt CHRONO DOUG 301D?
Verkar vara en lÀnk till en B13050.1..

NĂ„n som vet om denna skulle passa min D13352?
Den med helguldbezel och svart tavla? Den Àr isf perfekt minus pilotlÀnken. Jag skulle leta en roleaux eller dra pÄ ett svart oem kroko. Grattis!

Hejsan.
Jag har Renstrooms D13352 pÄvÀg hem.
Vore nice Ä hitta en halvguld lÀnk till den.
Passar en lÀnk mÀrkt CHRONO DOUG 301D?
Verkar vara en lÀnk till en B13050.1..

NĂ„n som vet om denna skulle passa min D13352?
Jag skulle rekommendera roleaux till denna blir magiskt . Eller som ovan göra handmade brun croco inte köpa frĂ„n breitling eftersom det kostar typ miljoner đŸ€Ł

Jag skulle rekommendera roleaux till denna blir magiskt . Eller som ovan göra handmade brun croco inte köpa frĂ„n breitling eftersom det kostar typ miljoner đŸ€Ł
Ser nĂ„gon eller har nĂ„gon en rimligt prisad roleaux sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna hojta till. Googlade Ă„ de ser ju riktigt bra ut!đŸ„°
FrÄgan ang halvguld lÀnken kvarstÄr dock om nÄgon vet?

PremiÀr i trÄden och min första Breitling, Aerospace F65062.

1000004320.jpg

De Àr faktiskt Àr inte sÄ dyra om man bestÀller handmade. SjÀlv bestÀllde Croco till navi och gick pÄ 1300kr vilken Àr 4 ggr mindre Àn breitling . Tycker att det ser hur bra som helst och bekvÀmare Àn styva breitling band
IMG_0321.jpeg
Hittar man en bra ”tillverkare” sĂ„ kan man fĂ„ riktigt bra grejer till bra pris. Tycker Breitling sjĂ€lva har vettiga priser pĂ„ de flesta av sina band, men dock inte croco 🙃
Ser riktigt bra ut pĂ„ din för övrigt. Och det pĂ„ en klocka som Ă€r
.đŸ„° - Klart bĂ€sta Navitimern om du frĂ„gar mig â˜ș

Hittar man en bra ”tillverkare” sĂ„ kan man fĂ„ riktigt bra grejer till bra pris. Tycker Breitling sjĂ€lva har vettiga priser pĂ„ de flesta av sina band, men dock inte croco 🙃
Ser riktigt bra ut pĂ„ din för övrigt. Och det pĂ„ en klocka som Ă€r
.đŸ„° - Klart bĂ€sta Navitimern om du frĂ„gar mig â˜ș
Yes den Àr keeper .

Tillbaka
Topp