• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÄgon fÄr knipa denna och stÀnga trÄden

IMG_3700.jpeg

Cool! "Extra av allt". Den krÀver dock sin man. Inte helt enkelt att bÀra upp en sÄdan.

De Àr faktiskt Àr inte sÄ dyra om man bestÀller handmade. SjÀlv bestÀllde Croco till navi och gick pÄ 1300kr vilken Àr 4 ggr mindre Àn breitling . Tycker att det ser hur bra som helst och bekvÀmare Àn styva breitling band
IMG_0321.jpeg

Det dÀr hÄller jag fullstÀndigt med om. Enormt lyxigt att vi har sÄ kompetenta remkonstnÀrer pÄ forumet. @oddface Àr mitt förstahandsval, men det finns flera.

IMG_1230.jpeg

Det dÀr hÄller jag fullstÀndigt med om. Enormt lyxigt att vi har sÄ kompetenta remkonstnÀrer pÄ forumet. @oddface Àr mitt förstahandsval, men det finns flera.

IMG_1230.jpeg
Precis . Titta fint som f
n och inte för miljoner. Breitling gummi tycker jag ligger vĂ€ldigt bra prismĂ€ssigt men deras croc utbud Ă€r för dyr .
Fint med blÄ brun

Ett par Är efter Georges Kern tagit fattning om bolaget - Àr det bÀttre nu?

Har herren lyckats utesluta tatuerade grabbar med en överpolerad Chronomat pÄ handleden?

Om nÄn sitter pÄ en rider nr30 till en A13355 (crosswind) alternativ en komplett bezel sÄ köper jag den.
Skicka pm

Bilagor

• 1000019157.jpg
    1000019157.jpg
    121.1 KB · Visningar: 3
Min första automatare var en Superocean Heritage 42mm. Verkligen magiskt fin, men var alltid för stor för mig, framförallt lÀngden. Det Àr inte klockan, det Àr jag. Jag Àr kÀnslig för att klockan inte sitter bekvÀmt. SÄ den fick tillslut lÀmna.

Nu sÄ rÄkade jag hitta att det finns ju en söting som heter Superocean Heritage Ž57 Highlands. Den ser ju vÀldigt schyst ut i min vÀrld!
Är 38 mm, dvs inte fööör pluttigt, och Ă€ndĂ„ en lĂ€ngd pĂ„ endast 42 mm. Och kombinerat med höjden 9,35 mm sĂ„ borde den sitta vansinnigt smutt pĂ„ handleden ju. Har dock bara sett den pĂ„ bild Ă€nnu.

Är det nĂ„gon som har provat eller Ă€ger en och kan ge nĂ„got utlĂ„tande?
Jag kan inte pÄminna mig att jag sett nÄgon pÄ forumet, typ köp/sÀlj eller sÄ. Snurrar det nÄn hÀr? Inspirations bilder?

Heritage 57.png
Breitling_Superocean_Heritage_57_Highlandswrist_shot-1920x1659.jpg

Min första automatare var en Superocean Heritage 42mm. Verkligen magiskt fin, men var alltid för stor för mig, framförallt lÀngden. Det Àr inte klockan, det Àr jag. Jag Àr kÀnslig för att klockan inte sitter bekvÀmt. SÄ den fick tillslut lÀmna.

Nu sÄ rÄkade jag hitta att det finns ju en söting som heter Superocean Heritage Ž57 Highlands. Den ser ju vÀldigt schyst ut i min vÀrld!
Är 38 mm, dvs inte fööör pluttigt, och Ă€ndĂ„ en lĂ€ngd pĂ„ endast 42 mm. Och kombinerat med höjden 9,35 mm sĂ„ borde den sitta vansinnigt smutt pĂ„ handleden ju. Har dock bara sett den pĂ„ bild Ă€nnu.

Jag kan inte pÄminna mig att jag sett nÄgon pÄ forumet, typ köp/sÀlj eller sÄ. Snurrar det nÄn hÀr? Inspirations bilder?
Jag tror mad watch collector har köpt en och recenserat. Skickar lÀnk.

Heritage 57.png
Breitling_Superocean_Heritage_57_Highlandswrist_shot-1920x1659.jpg
HÄller med! Slimmad och fin, enda kruxet Àr vÀl WR pÄ 100m? Men man klarar sig förstÄs pÄ det i vardagen. Power reserve skulle kunna vara bÀttre ocksÄ.
FrĂ„n hemsidan, 93 mm tjock 😄

Bilagor

• SkĂ€rmavbild 2024-11-21 kl. 10.39.26.png
    SkÀrmavbild 2024-11-21 kl. 10.39.26.png
    15.4 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp