DealJag köper den för -100% nÀr du tröttnat
Haha sjukt nog sÄ kostar en sÄn dÀr ju inte mycket mer Àn vad de nya Chronomaterna kostar i stÄl Fynd i sammanhanget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DealJag köper den för -100% nÀr du tröttnat
NÄgon fÄr knipa denna och stÀnga trÄden
BREITLING CHRONOMAT, DUAL-TIME, HERRARMBANDSUR.
PilotlÀnk och boett i 18 k. Automatisk med kronograf och datum. Ref k13352-263811 nr 011. k61172-0121. COSC certifierad. Fullt set med box och certifikat dat 2001-03-07. Inköpt pÄ Rydbergs Ur. Diameter 39 mm. Total vikt 229 g.auctionet.com
Ett guld-ufo Àr ocksÄ grymt!Ojoj, hÄller med, verkligen extra allt, men Àven snÀppet vulgÀr nÀr det blir för mycket guld. En sÄdan hÀr kommer man tex lÀttare undan med:
Breitling Chronomat chronograph 18 ct gold automatic Ref. K81950 | 2404285
BREITLING CHRONOMAT CHRONOGRAPH 18 CT GOLD AUTOMATIC MEN'S WATCH K81950 [2404285]www.zeitauktion.com
De Àr faktiskt Àr inte sÄ dyra om man bestÀller handmade. SjÀlv bestÀllde Croco till navi och gick pÄ 1300kr vilken Àr 4 ggr mindre Àn breitling . Tycker att det ser hur bra som helst och bekvÀmare Àn styva breitling band
Precis . Titta fint som fâŠn och inte för miljoner. Breitling gummi tycker jag ligger vĂ€ldigt bra prismĂ€ssigt men deras croc utbud Ă€r för dyr .Det dĂ€r hĂ„ller jag fullstĂ€ndigt med om. Enormt lyxigt att vi har sĂ„ kompetenta remkonstnĂ€rer pĂ„ forumet. @oddface Ă€r mitt förstahandsval, men det finns flera.
De gick till RolexEtt par Är efter Georges Kern tagit fattning om bolaget - Àr det bÀttre nu?
Har herren lyckats utesluta tatuerade grabbar med en överpolerad Chronomat pÄ handleden?
Min SO kanske behöver en kompis.NÄgon fÄr knipa denna och stÀnga trÄden
BREITLING CHRONOMAT, DUAL-TIME, HERRARMBANDSUR.
PilotlÀnk och boett i 18 k. Automatisk med kronograf och datum. Ref k13352-263811 nr 011. k61172-0121. COSC certifierad. Fullt set med box och certifikat dat 2001-03-07. Inköpt pÄ Rydbergs Ur. Diameter 39 mm. Total vikt 229 g.auctionet.com
Egentligen tycker jag den dÀr klarar sig galant sjÀlvstÀndigt men för sakens skull sÀger jag att du sjÀlvklart ska skaffa den som lÀnkas! Vi kan lÄtsas att priset ocksÄ blir till hÀlften av inköpsprisMin SO kanske behöver en kompis.
Jag tror mad watch collector har köpt en och recenserat. Skickar lÀnk.Min första automatare var en Superocean Heritage 42mm. Verkligen magiskt fin, men var alltid för stor för mig, framförallt lÀngden. Det Àr inte klockan, det Àr jag. Jag Àr kÀnslig för att klockan inte sitter bekvÀmt. SÄ den fick tillslut lÀmna.
Nu sÄ rÄkade jag hitta att det finns ju en söting som heter Superocean Heritage Ž57 Highlands. Den ser ju vÀldigt schyst ut i min vÀrld!
Ăr 38 mm, dvs inte fööör pluttigt, och Ă€ndĂ„ en lĂ€ngd pĂ„ endast 42 mm. Och kombinerat med höjden 9,35 mm sĂ„ borde den sitta vansinnigt smutt pĂ„ handleden ju. Har dock bara sett den pĂ„ bild Ă€nnu.
Ăr det nĂ„gon som har provat eller Ă€ger en och kan ge nĂ„got utlĂ„tande?
Jag kan inte pÄminna mig att jag sett nÄgon pÄ forumet, typ köp/sÀlj eller sÄ. Snurrar det nÄn hÀr? Inspirations bilder?
HÄller med! Slimmad och fin, enda kruxet Àr vÀl WR pÄ 100m? Men man klarar sig förstÄs pÄ det i vardagen. Power reserve skulle kunna vara bÀttre ocksÄ.Min första automatare var en Superocean Heritage 42mm. Verkligen magiskt fin, men var alltid för stor för mig, framförallt lÀngden. Det Àr inte klockan, det Àr jag. Jag Àr kÀnslig för att klockan inte sitter bekvÀmt. SÄ den fick tillslut lÀmna.
Nu sÄ rÄkade jag hitta att det finns ju en söting som heter Superocean Heritage Ž57 Highlands. Den ser ju vÀldigt schyst ut i min vÀrld!
Ăr 38 mm, dvs inte fööör pluttigt, och Ă€ndĂ„ en lĂ€ngd pĂ„ endast 42 mm. Och kombinerat med höjden 9,35 mm sĂ„ borde den sitta vansinnigt smutt pĂ„ handleden ju. Har dock bara sett den pĂ„ bild Ă€nnu.
Ăr det nĂ„gon som har provat eller Ă€ger en och kan ge nĂ„got utlĂ„tande?
Jag kan inte pÄminna mig att jag sett nÄgon pÄ forumet, typ köp/sÀlj eller sÄ. Snurrar det nÄn hÀr? Inspirations bilder?
Jepp, inte sĂ„ slim Ă€ndĂ„âŠHĂ„ller med! Slimmad och fin, enda kruxet Ă€r vĂ€l WR pĂ„ 100m? Men man klarar sig förstĂ„s pĂ„ det i vardagen. Power reserve skulle kunna vara bĂ€ttre ocksĂ„.
FrÄn hemsidan, 93 mm tjock
Nej tyvĂ€rr! Bara sneglat pĂ„ den, inte ekonomi för en sĂ„n i dagslĂ€get.Jepp, inte sĂ„ slim Ă€ndĂ„âŠ
Har du provat eller sett i verkligheten?