Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara hÄlla medDen Àr sÄ jÀkla bra den hÀr. Hur ska jag nÄnsin tröttna pÄ den?
![]()
Har deras gummiband med âvanligâ spĂ€nne. Komfortabelt och stabil nog att hĂ„lla en tyngre klocka pĂ„ plats. Nackdelarna i mina ögon Ă€r att keepern Ă€r för löst (men det tycker jag med nĂ€stan alla band) och att de bygger rĂ€tt mycket pĂ„ höjden vid spĂ€nnet. VĂ€rd att köpa begagnad, definitivt. Till full nypris, inte övertygad.
Ok, tackar sĂ„ mycket för info om gummi, ska leta begagnat, hade tĂ€nkt mig ett blĂ„tt gummi, tror det passar klockan bĂ€st?Har deras gummiband med âvanligâ spĂ€nne. Komfortabelt och stabil nog att hĂ„lla en tyngre klocka pĂ„ plats. Nackdelarna i mina ögon Ă€r att keepern Ă€r för löst (men det tycker jag med nĂ€stan alla band) och att de bygger rĂ€tt mycket pĂ„ höjden vid spĂ€nnet. VĂ€rd att köpa begagnad, definitivt. Till full nypris, inte övertygad.
Deras gummin senaste tiden Àr grymma.
Samma som imorse, en liiiiiten jÀvel som ej sett dagens ljus pÄ sÀkert 8 mÄnader....
![]()
Oki, tusen tack för bra input. Din bratte ser cool ut, har vart med om ett Ä annat vaDeras gummin senaste tiden Àr grymma.
BÀr min StÄlfisk uteslutande pÄ Brattegummi med viklÄs Ä innan viklÄset körde jag pÄ vanligt törnlÄs.
Denna Bratte vill jag dock inte bÀra pÄ gummit som tillhör den dÄ det Àr gamla tiders gummi Ä inte alls samma kÀnsla Ä finess som nya.
![]()
Vissa av fÀrgerna Àr hÄrdare Àn andra Àr min erfarenhet. De svarta tycker jag har riktigt bra kvalitet, och inte alls dyra o köpa nya frÄn Breitling.
Dock ogillar jag det ânyaâ spĂ€nnet:
![]()
SÄ hade definitivt kollat pÄ ett av den Àldre typen eller Ànnu hellre ett viklÄs (de Àr dock betydligt dyrare).
Vilket viklĂ„s? Aldrig upplevt de obekvĂ€ma, dock nĂ„got âtjockaââŠTycker nya viklĂ„set sitter riktigt riktigt dĂ„ligt. Det Ă€r för "vĂ€lvt" och skaver pĂ„ underarmen.
Kört vanligt törnlÄs pÄ mitt, funkade braVissa av fÀrgerna Àr hÄrdare Àn andra Àr min erfarenhet. De svarta tycker jag har riktigt bra kvalitet, och inte alls dyra o köpa nya frÄn Breitling.
![]()
SÄ hade definitivt kollat pÄ ett av den Àldre typen eller Ànnu hellre ett viklÄs (de Àr dock betydligt dyrare).
FĂ„r du inte en âpuckelâ pĂ„ den?Kört vanligt törnlĂ„s pĂ„ mitt, funkade bra
Ok tack för input! Ăr inte viklĂ„sen asdyra?Vissa av fĂ€rgerna Ă€r hĂ„rdare Ă€n andra Ă€r min erfarenhet. De svarta tycker jag har riktigt bra kvalitet, och inte alls dyra o köpa nya frĂ„n Breitling.
![]()
Tycker jag inte. Allt Ă€r ju relativt⊠men jĂ€mför du med andra mĂ€rken sĂ„ Ă€r de löjligt billiga.Ok tack för input! Ăr inte viklĂ„sen asdyra?
âEnkel tangâ Ă€r ju annars billigare Ă€n dubble⊠den hade jag gĂ„tt pĂ„ om jag inte kört pĂ„ viklĂ„s, men mĂ„ste bestĂ€llas separat pĂ„ vissa band om man bestĂ€ller online, i butik gĂ„r det ju att resoneraOk tack för input! Ăr inte viklĂ„sen asdyra?
Gummibanden till viklÄs Àr Àven snÀppet tjockare & styvare Àn de till c-spÀnnen, hÄller klockan bÀttre men nÄgot obekvÀmare Àn de till spÀnne. Superocean Àr ju en rÀtt stabil pjÀs sÄ personligen skulle jag föredra gummit med viklÄs till denna för att hÄlla den pÄ plats
âEnkel tangâ Ă€r ju annars billigare Ă€n dubble⊠den hade jag gĂ„tt pĂ„ om jag inte kört pĂ„ viklĂ„s, men mĂ„ste bestĂ€llas separat pĂ„ vissa band om man bestĂ€ller online, i butik gĂ„r det ju att resonera![]()
Nej det fungerade som vilket gummi som helst, hade Barton törnlĂ„s pĂ„ ett pro diver.FĂ„r du inte en âpuckelâ pĂ„ den?