Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Asgrym!Satan sÄ bra!
BÄda jÀtte fina men jag skulle helst ta datoraVar inne i dag och testade lite klockor i Bergström. Fastnade Ànnu en gÄng pÄ pistaschen.
Vad tycker panelen? Ska man slÄ till?
Jag förstĂ„r. Tycker ocksĂ„ den Ă€r riktigt snygg men har bestĂ€mt mig för âpistagenâ. Ska bli kul med en lite annorlunda tavla i samlingenBĂ„da jĂ€tte fina men jag skulle helst ta datora
Det Ă€r inget fel dĂ€r . BĂ„da Ă€r top . Pistagen Ă€ndrar fĂ€rg vĂ€ldigt mycket vilket Ă€r kul . Kolla jomashop eller söka beg Ă€r min rekommendation .Jag förstĂ„r. Tycker ocksĂ„ den Ă€r riktigt snygg men har bestĂ€mt mig för âpistagenâ. Ska bli kul med en lite annorlunda tavla i samlingen
Tack för tipset. Har fÄtt en del tips i trÄden och i pm. Ska bara sÀlja min sub sen landar den nya. Att köpa frÄn Bergströms finns inte lÀngre pÄ kartan. FÄr hoppas att fira nyÄr med pistagen men ÄterstÄr att se.Det Àr inget fel dÀr . BÄda Àr top . Pistagen Àndrar fÀrg vÀldigt mycket vilket Àr kul . Kolla jomashop eller söka beg Àr min rekommendation .
Gillar den dĂ€r som fasen, Ă€r det samma modell som Leonardo bĂ€r i Blood Diamond?Ălskar denna titan-bandit! En rejĂ€l klassisk, lagom vulgĂ€r Breitling modell med finess och fantastisk âblyertsâ fĂ€rg i titanet!
Yep!Gillar den dÀr som fasen, Àr det samma modell som Leonardo bÀr i Blood Diamond?
Gillar den dÀr som fasen, Àr det samma modell som Leonardo bÀr i Blood Diamond?
Ja det Ă€r vĂ€l en E13360 som Ă€r âLeoââŠYep!
(Ska man va petnoga sÄ Àr det nog en föregÄngare till banditen pÄ 44mm o svart tavla).