Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det finns en trÄd specifikt för det pÄ klocksnack. Den heter : https://klocksnack.se/threads/vad-Àr-ett-rimligt-pris-för-vÀrde-vÀrdering.26910/Hej,
Ska nu för första gÄngen sÀlja en klocka, en helt ny vÀrld för mig dÀr mycket Àr oerhört oklart. Vilken djungel!! SÄ mÄnga frÄgor att ta beslut om;
Vad Àr klockan vÀrd?
- Hur vet jag vad klockan Àr vÀrd?
- Var hittar jag historiska priser?
- Kan jag lita pÄ denna vÀrderingssida?
Hur ska jag sÀlja?
- Vad Àr sÀkert? Vill inte ha hem nÄgon?
- SÀlja pÄ distans, hur inte blir lurad? Hur fraktar jag etc?
- Blocket, tradera?
- Auktionshus?
- Finns det andra kanaler...
Suck man bli lÀtt distraherad! Men hursomhelst sÄ har nu min resa mot att sÀlja min klocka, som Àr en Breitling Montbrilliant Legende Rose Gold, startat. Nu kör vi!
DÄ ska jag börja med att finna ett nÄgorlunda vÀrde pÄ klockan? Vart skulle ni börjat?
Min hÀlsar.
![]()
Tips:Vill du sÀlja den och lÀnken Àr minst 20cm sÄ hör mer Àn gÀrna av dig i PM.
LÀnken Àr för kort och nya lÀnkbitar kostar massor för denna lÀnk.Tips:
Avslutad - Breitling Blackbird A13353 pb
SÀljes: Tidigare 27.000kr, nu 25.500kr En mycket trevlig klocka med sina 39.8mm Breitling Blackbird Ref: A13353 Kommer med boxar och papper. Denna modellen har kraftigare bezel, annorlunda pushers och lÀnk. Skicket Àr bra, finns spÄr av anvÀndning men ingenting som sticker ut. Nyss...klocksnack.se
Fattar!LÀnken Àr för kort och nya lÀnkbitar kostar massor för denna lÀnk.
Nytt in!? StiligtDagens följeslagare...
![]()
Nytt in!? Stiligt