Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint . Köp mesh gummi dockFasiken va jag gillar denna klockanlängesen jag fastnade för en klocka som ja gjort med denna
![]()
Kör länken den annars , o gillar isofrane banden , men mesh hade kanske gjort sig på den medFint . Köp mesh gummi dock![]()
Så länge din vän är medveten om att tappet oavsett rabatten vid nyköp blir stort. Dvs om hen kommer vilja sälja dom där framledes.En vän tittar på att köpa två Breitling hos återförsäljare.
En Chronomat B01 42 med grön tavla, listpris på 106 200:-. Den har han fått ner till 89' (16,2% rabatt) samt en Supeocean Heritage B20 Automatic 42 med listpris på 67 700:- som han fått ner till 54 000:- (20% rabatt).
Vad säger ni, är det någon som har koll på om det är en okej rabatt? Någon som vet vad återförsäljares marginaler ligger på nu för tiden på dessa modellerna? @yonsson sitter du på bra information?
Tack på förhand!
Marginalen gick ner från 40% till 35% för några år sedan, möjligt att den sjunkit något ytterligare. 20% får man nog vara någorlunda nöjd med. Med det sagt så spottar de ju ur sig nya modeller så på en äldre modell bör det vara lättare att få schysst rabatt.En vän tittar på att köpa två Breitling hos återförsäljare.
En Chronomat B01 42 med grön tavla, listpris på 106 200:-. Den har han fått ner till 89' (16,2% rabatt) samt en Supeocean Heritage B20 Automatic 42 med listpris på 67 700:- som han fått ner till 54 000:- (20% rabatt).
Vad säger ni, är det någon som har koll på om det är en okej rabatt? Någon som vet vad återförsäljares marginaler ligger på nu för tiden på dessa modellerna? @yonsson sitter du på bra information?
Tack på förhand!
Jag har inga kommentarer kring rabatten, men kan ju eventuellt vara en idé att kolla på en ny via Chrono24. Jag köpte min Superocean Heritage 42 för kring 30 via en gråhandlare för ett par år sedanEn vän tittar på att köpa två Breitling hos återförsäljare.
Tack på förhand!
Jag tycker den skadade tavlan är jäkligt läcker! Jag hade behållt den på (men bra o ha en snygg tavla om inte annat för försäljningsvärdet). Men jag gillar ju lite ruffigt och tooligt..Vi bekantar oss över en kaffe
Nu har jag bokat tid hos urbrev för tavel byte!
En stor favorit här också. Däremot inte vitt utan den som du ropat hem. Grattis!Ropade hem denna häromdagen. Navitimer World har länge varit en av mina absoluta favoriter. Helst i vitt men jag får se hur den ser ut i svart när den dyker upp.
Tackar! Får se hur den ser ut IRL imorgon förhoppningsvis.En stor favorit här också. Däremot inte vitt utan den som du ropat hem. Grattis!
Första Colten returnerad till säljaren. Ny Colt funnen på KS. Ordningen återställd.Underbart är kort. 24h efter att jag mottagit klockan har den slutat fungera. Nån som har erfarenhet av att reparera Breitlings quartzverk?
Första och sista klockan jag köper på Tradera, borde vetat bättre.