Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska badaBra duo detta! Vågar man bada med den högra i sommar?
![]()
Mycket bra duoBra duo detta! Vågar man bada med den högra i sommar?
![]()
Om du vill bada med den hade jag gjort en täthetsservice på den och provtryckt den. Den vänstra vill inte heller få fukt på insidan, men händer det så behöver den bara service. Om den högra blir blöt på insidan och verket skadas blir det dyrt. Väldigt dyrt.Bra duo detta! Vågar man bada med den högra i sommar?
![]()
Köpte Aeron ny i förrgår så utgår från att alla packningar är täta som det ska. Annars borde det väl gå på garantin?Om du vill bada med den hade jag gjort en täthetsservice på den och provtryckt den. Den vänstra vill inte heller få fukt på insidan, men händer det så behöver den bara service. Om den högra blir blöt på insidan och verket skadas blir det dyrt. Väldigt dyrt.
Ja nej du behöver inte kolla packningarna om den är helt ny.Köpte Aeron ny i förrgår så utgår från att alla packningar är täta som det ska. Annars borde det väl gå på garantin?
Enligt AD ska den klara av att snorkla med.. Men är alltid lite nojig med klockor som inte har minst 200m.
Vad kostar det att byta urverk på den? Jag tog för givet att sånt inte var så dyrt på en kvartsare![]()
Satt som en smäck ju!Mycket trevlig klocka![]()
![]()
Älskar Transocean med den blåa jordgloben i bakgrunden. Tyvärr ganska få som har det iaf som jag sett.Äntligen tillbaka till Breitling, den här är den största klockan jag nånsin haft, exakt på handledgränsen, ett enda mm till och den går över
![]()
Vad är det för ref på denna?Vi kollar fotboll och trav idag.. soooft
![]()
Har samma duo, badar ej med Aerospace. Badklockor har skruvad krona….Bra duo detta! Vågar man bada med den högra i sommar?
![]()
B13356Vad är det för ref på denna?
Saknas bara läderbandet så hade du kunnat kalla dig Leonardo DiCaprio.
En två år gammal Breitling ska inte behöva servas än mindre låta märkligt. Jag hade nog tagit en diskussion med AD/Breitling själva och försöka få till något på goodwill.Tycker min superocean som är strax över 2 år nu, har börjat "låta" lite när man. Skakar på den, upplever inte att den gjort detta tidigare.
Skulle ni rekommendera Urbrev?
Fått prisförslag på ca 3500.
Breitling 17 urverk.
Det är förhoppningsvis på g..Saknas bara läderbandet så hade du kunnat kalla dig Leonardo DiCaprio.
Eller Lovenardo L’caprioSaknas bara läderbandet så hade du kunnat kalla dig Leonardo DiCaprio.
En två år gammal Breitling ska inte behöva servas än mindre låta märkligt. Jag hade nog tagit en diskussion med AD/Breitling själva och försöka få till något på goodwill.
Gött! Hoppas det löser sig!Försändelse påväg från Breitling, tack för uppvaknandet.
Inser dock att jag behöver mer klockor när jag blir utan denna i några veckor..