PCB
Guld
Syfestival?!?!Följde med frugan pÄ syfestival dÄ var nato ett mÄste![]()
Vad 17 e de?
Serveras blaskig öl i plastglas pÄ sÄnna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Syfestival?!?!Följde med frugan pÄ syfestival dÄ var nato ett mÄste![]()
Syfestival?!?!
Vad 17 e de?
Serveras blaskig öl i plastglas pÄ sÄnna?![]()
Attans med, uppbokad i morrnDom har nog öppet imorgon ocksÄ, rekommenderas varmt![]()
SyfestivalEn syfestival(ÀlvsjömÀssan) Àr en Ärlig tillstÀllning dÄ man letar efter garn och tyger eller kanske t.o.m. en symaskin om man har tur!
I Àrlighetens namn sÄ viskade jag försiktigt i min bÀttre hÀlfts öra att pÄ Nordbygg-mÀssan sÄ serveras det minsann öl i var och vartannat bÄs
Dom har nog öppet imorgon ocksÄ, rekommenderas varmt![]()
Beklagar djupt...Attans med, uppbokad i morrn![]()
hehe kraftigt urspÄrat nu
hoppas du inte tar illa upp @Karlsson
typiskt Breitlinglovers att spÄra sÄ hÀr,,,
Just ordet syfestival som ord och hÀndelse var sÄ kul, jag hade ingen aning om det fanns en syfestival. SymÀssa eller liknande fine. Men syfestival? Hehehehe kraftigt urspÄrat nu
hehe kraftigt urspÄrat nu
SjĂ€lvklart! Ni blir aldrig av med mej , trots att jag hĂ€nger med dom tunga rollegrabbarna nuĂr du kvar i den hĂ€r trĂ„den?
Hur funkar rollen, Peter? FÄr du samma kÀrlek som av en bratte?SjÀlvklart! Ni blir aldrig av med mej , trots att jag hÀnger med dom tunga rollegrabbarna nu![]()
En annan laddar med bÄde nato och rom inför kvÀllen!
![]()
TÀnkte samtidigt höra om nÄgon hört frÄn @Oli pÄ sistone? Försökt nÄ honom via PM ett tag utan resultat.
SkÄl och go' kvÀll![]()
LÀnken och lÄset Àr kÀrlek, resten högst mediokert , jÀmnfört med breitling.Hur funkar rollen, Peter? FÄr du samma kÀrlek som av en bratte?![]()
Hehe tur att det finns inte finns tumme-ned-funktion med den kommentaren pÄ detta forum som har rolexsjukan.LÀnken och lÄset Àr kÀrlek, resten högst mediokert , jÀmnfört med breitling.
Colt II a17380. BÀsta 41mm:aren. 12,4mm tjock.Söker lite visdom hÀr bland fanatikerna! Vilka Breitling kan man bÀra om man har vissa "limitations" ang storlek pÄ klockan?
Jag har framförallt stora problem med klockor >14mm tjocklek, helst tunnare Àn sÄ men form och övrig storlek pÄ boett etc spelar ju givetvis in.
De jag har hittat Àr Colt Quartz, nya Avenger 2 GMT och Aerospace, finns det fler?
Söker lite visdom hÀr bland fanatikerna! Vilka Breitling kan man bÀra om man har vissa "limitations" ang storlek pÄ klockan?
Jag har framförallt stora problem med klockor >14mm tjocklek, helst tunnare Àn sÄ men form och övrig storlek pÄ boett etc spelar ju givetvis in.
De jag har hittat Àr Colt Quartz, nya Avenger 2 GMT och Aerospace, finns det fler?
Japp, en Colt II'a Àr ett klokt val om man söker en nÀttare BreitlingColt II a17380. BÀsta 41mm:aren. 12,4mm tjock.
![]()
Cockpit 41/14mm
![]()
VÀldans vacker!Japp, en Colt II'a Àr ett klokt val om man söker en nÀttare Breitling
![]()
Du kanske gillar Transocean Chrono 38? Den Àr dock 14,25mm tjock men tÀnker att de dÀr 0,25 spelar sÄdÀr stor roll...Söker lite visdom hÀr bland fanatikerna! Vilka Breitling kan man bÀra om man har vissa "limitations" ang storlek pÄ klockan?
Eller kanske Galactic 41? Den Àr 14mm tjock...Söker lite visdom hÀr bland fanatikerna! Vilka Breitling kan man bÀra om man har vissa "limitations" ang storlek pÄ klockan?