Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och folk gnäller på den blåa AR-beläggningen. Helt sjukt snyggt.Jobbpaus, med annat jobb..
![]()
Kan bara hålla med! Det, i samspråk med deras underbara AR som trots reflexer gör tavlan läsbar är oslagbar i klockvärlden.Och folk gnäller på den blåa AR-beläggningen. Helt sjukt snyggt.
![]()
Oxblodsfärgat läder känns rätt.
(Tiden stod givetvis stilla medan jag tog bilden)
jag hade personligen hållit mig en bra bit under 16k men det är ju jag det. Dessutom handlar jag inte med vintage så min prisåsikt ska nog tas med ett badkar salt. Snygg är den iaf!Just nu har jag lagt 16000 kr för denna, med provision blir det 20 + någon/några enstaka hundralappar.
Vad tror ni? Är det värt det? Jag är en bit tveksam men om jag nu skulle vinna den blir det en liten läxa.
Såg nämligen något jag hade föredragit att buda hem istället för denna så jag hoppas att någon annan ska buda över mig.
![]()
Någon budade över mig, jag är fri, yes!!!Just nu har jag lagt 16000 kr för denna, med provision blir det 20 + någon/några enstaka hundralappar.
Vad tror ni? Är det värt det? Jag är en bit tveksam men om jag nu skulle vinna den blir det en liten läxa.
Såg nämligen något jag hade föredragit att buda hem istället för denna så jag hoppas att någon annan ska buda över mig.
![]()
Otroligt läcker med det bandet. Typ perfektion.
Väldigt trevlig färg på tavlan måste jag säga. Gillar den skarpt.
En två år gammal Breitling ska inte behöva servas än mindre låta märkligt. Jag hade nog tagit en diskussion med AD/Breitling själva och försöka få till något på goodwill.
Som så stort märke Breitling är bör man kunna tillverka klockor som inte behöver nya delar efter två år. Faktiskt.Fick serviceförslaget idag, med kostnad ur egen ficka.
Utöver Underhålls-service så var det även med automatuppdrag/byte av klinkhjul, till en (om än liten) kostnad.
Smakar lite illa att pröjsa för byte av delar i en strax över 2 år gammal klocka som använts vissa helger.
Ställde mig frågande till det, och tycker dom inte det går på goodwill blir jag faktiskt lite förvånad.
Inga stora pengar i sammanhanget, så det är mer principen..
28 Mån gammal..... :Som så stort märke Breitling är bör man kunna tillverka klockor som inte behöver nya delar efter två år. Faktiskt.
Fy fan vad illa ärligt talat. Det är inte så man bygger relationer med köpare. Jag beklagar bemötandet. Som Breitling-fantast skäms jag.28 Mån gammal..... :
![]()
Svarade att det är tur jag står på väntelista på Rolex, för någon mer NY Breitling blir det inte..
Och accepterade serviceförslaget då..
På vilket sätt är det fy fan, när man ber om gratis service när klockan inte varit inne på service som den ska? För att exempelvis b01-garantin ska gälla behöver klockan vara inne på 2-års servicen för att få tillgång till de ytterligare 3 åren.Fy fan vad illa ärligt talat. Det är inte så man bygger relationer med köpare. Jag beklagar bemötandet. Som Breitling-fantast skäms jag.