• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Lite klockspionage pÄ flyget. :)
DSC_0366-01.jpeg
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Klassiker givetvis. Ibland blir jag lite smÄsugen pÄ den. Men det Àr alltid nÄgot som hindrar mig frÄn att trycka av nÀr jag har fÄtt tillfÀlle. Vet i tusan vad det beror pÄ.

Jag vet inte riktigt vilken modell jag bör sikta in mig pÄ, kÀnns lite rörigt.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Synd pÄ stl. Den Àr fet att kolla pÄ om inget annat. Men pÄ min krÄgearm hamnar den inte
Tror inte det finns sÄ mÄnga armar som har en naturlig symbios med den dÀr strl. KÀnns syfteslöst att göra den sÄ stor. En emergency behöver tex vara stor för att fÄ plats med en antenn och radiosÀndare sÄ dÀr kÀnns "bulkigheten" berÀttigad. Dock inte i det hÀr fallet. Blev dock glad idag nÀr Tudor slÀppte en 36mm. Skönt att nÄgra gÄr mot strömmen i vart fall. Tror att det finns utrymme i Breitlings formsprÄk för mindre klockor Àn vad som görs idag.
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
DĂ„ligt med drag, bara en som gillade min fina bild!

Edit: nu Àr det 3st i alla fall :)
 
Topp