• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
inte i mitt fall,har inte rört en droppe sedan nyÄr.
brukar spÄra ut hÀr i brattetrÄden ÀndÄ:rolleyes:
keep-calm-and-be-a-ninja-106-257x300.png
Inte jag heller. Typ. NÀstan. Bara kaffe. Fylleköpet frÄn albanien (ej bild) var ett undantag. Dock sjukt lyckat köp. :)
Drycken som gÀller:
image.jpeg
 

PCB

Audemars
Inte jag heller. Typ. NÀstan. Bara kaffe. Fylleköpet frÄn albanien (ej bild) var ett undantag. Dock sjukt lyckat köp. :)
Drycken som gÀller:
image.jpeg
hmm jÀrngÀddan tycks fÄ vÀldigt mycket wrist time!
vÄgar du trotsa utomjordingarna,genom att bÀra en klocka med jordisk design sÄ mycket?
förbered dej pÄ besök ,med uppbeamning och attitydsjustering nÀrsomhelst! :eek:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
hmm jÀrngÀddan tycks fÄ vÀldigt mycket wrist time!
vÄgar du trotsa utomjordingarna,genom att bÀra en klocka med jordisk design sÄ mycket?
förbered dej pÄ besök ,med uppbeamning och attitydsjustering nÀrsomhelst! :eek:
FÄr passa mig noga innan det gÄr för lÄngt... gul laser Àr farligt har jag hört.
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Vad Àr det med hurricanes sifferindex? första gÄngen jag ser en sÄdan tavla.. Àr det för att den Àr 50 mm stor som man fÄr plats med dygnets alla timmar ;)
 

Oli

Omega
2-Faktor
Jo hÄller med dig dÀr att man vill se den live först och Àven testa den, men riktigt cool klocka med 24h ur och reptÄlig
ja, bara storleken som Àr helt vansinnig. Har en chronomat 44 sjÀlv och större Àn den skulle jag inte kunna ha. Skulle se ut som klockan har armen pÄ sig, inte armen som har klockan pÄ sig.
 

Karlsson

Panerai
SkÄl och trevlig lördag alla b-vÀnner! De nya gummit Àr sÄ bra sÄ ja smiter förbi den dÀr första knöliga spÀnnes-öglan och gÄr direkt pÄ gummit, funkar bra nÀr de Àr mjukt och följsamt jÀmfört med de tidigare!

image.jpeg
 

Oli

Omega
2-Faktor
SkÄl och trevlig lördag alla b-vÀnner! De nya gummit Àr sÄ bra sÄ ja smiter förbi den dÀr första knöliga spÀnnes-öglan och gÄr direkt pÄ gummit, funkar bra nÀr de Àr mjukt och följsamt jÀmfört med de tidigare!

image.jpeg
KÀnner du stor skillnad pÄ det? KÀnner inte sÄ stor skillnad pÄ military rubber gentemot det gamla gummit, förmodligen för det Àr sÄpass nytt och stelt dock. Tyget gör det nog lite stelare ocksÄ.
 

Karlsson

Panerai
KÀnner du stor skillnad pÄ det? KÀnner inte sÄ stor skillnad pÄ military rubber gentemot det gamla gummit, förmodligen för det Àr sÄpass nytt och stelt dock. Tyget gör det nog lite stelare ocksÄ.

Det var, Àrligt talat, över ett Är sen jag hade pÄ mig ett pro3 och det var 22-20(om de nu har nÄgon betydelse..).
jag inbillar mig sjÀlv att de hÀr Àr mÄnga gÄnger mjukare framför allt.
 
  • Like
Reactions: Oli

JensBP

Brattlife
2-Faktor
KÀnner du stor skillnad pÄ det? KÀnner inte sÄ stor skillnad pÄ military rubber gentemot det gamla gummit, förmodligen för det Àr sÄpass nytt och stelt dock. Tyget gör det nog lite stelare ocksÄ.
Tycker att Ă€ven det gamla Ă€r alldeles underbart mjukt och skönt. Är det nya Ă€nnu mjukare sĂ„ mĂ„ste det vara som en orgasm pĂ„ armen nĂ€stan. Eller hur Petta? ;)
IMG_0490.jpg
 
  • Like
Reactions: Oli

Oli

Omega
2-Faktor
Tycker att Ă€ven det gamla Ă€r alldeles underbart mjukt och skönt. Är det nya Ă€nnu mjukare sĂ„ mĂ„ste det vara som en orgasm pĂ„ armen nĂ€stan. Eller hur Petta? ;)
IMG_0490.jpg
Tycker ocksÄ det Àr jÀtteskönt. Efter en vecka eller sÄ.. :) hade dock fÄtt uppfattningen om att det nya gummit skulle vara mycket mjukare, verkar dock inte sÄ pÄ military rubber, utan sÄhÀr efter ett par dagar kÀnns det precis som dom gamla gummibanden i hÄrdhet.
 
Topp