Bra dÀr! Mer pengar över till breitlings.... Och bÀttre för din ninjatrÀninginte i mitt fall,har inte rört en droppe sedan nyÄr.
brukar spÄra ut hÀr i brattetrÄden ÀndÄ![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra dÀr! Mer pengar över till breitlings.... Och bÀttre för din ninjatrÀninginte i mitt fall,har inte rört en droppe sedan nyÄr.
brukar spÄra ut hÀr i brattetrÄden ÀndÄ![]()
Inte otrevlig, undrar bara. Samt att annonsen Àr frÄn just dig med din historia, vilket gör mig nyfiken varför man sÀljer en poppis klocka under marknadspris.
Inte jag heller. Typ. NÀstan. Bara kaffe. Fylleköpet frÄn albanien (ej bild) var ett undantag. Dock sjukt lyckat köp.inte i mitt fall,har inte rört en droppe sedan nyÄr.
brukar spÄra ut hÀr i brattetrÄden ÀndÄ
![]()
hmm jÀrngÀddan tycks fÄ vÀldigt mycket wrist time!Inte jag heller. Typ. NÀstan. Bara kaffe. Fylleköpet frÄn albanien (ej bild) var ett undantag. Dock sjukt lyckat köp.
Drycken som gÀller:
![]()
Skit lÀcker!!Har bara en...![]()
GÄr att bestÀlla redan nu. Dock 50mm stor sÄ jag hade nog velat se den live först.NÄgon som vet exakt nÀr Hurricane kommer ut?
FÄr passa mig noga innan det gÄr för lÄngt... gul laser Àr farligt har jag hört.hmm jÀrngÀddan tycks fÄ vÀldigt mycket wrist time!
vÄgar du trotsa utomjordingarna,genom att bÀra en klocka med jordisk design sÄ mycket?
förbered dej pÄ besök ,med uppbeamning och attitydsjustering nÀrsomhelst!![]()
Bara första gÄngenFÄr passa mig noga innan det gÄr för lÄngt... gul laser Àr farligt har jag hört.
Har ocksÄ en till rouleaux pÄ ingÄng frÄn italien faktiskt. Riktigt mysig men tyvÀrr inte sÄ reglerbar vilket Àr nackdelen om man hamnar mellan tvÄ lÀnkbitar..NÀ dÄ, vÀntar pÄ en 80 tals rouleaux
Gul bör undvikas! Har hört att efter blivit utsatt , kan ÄtrÄ till mÀnniskor av samma kön som den utsatte, uppstÄ.FÄr passa mig noga innan det gÄr för lÄngt... gul laser Àr farligt har jag hört.
Hmm, Àr den frÄn ebay? I sÄ fall bjöd vi mot varandra...Har ocksÄ en till rouleaux pÄ ingÄng frÄn italien faktiskt. Riktigt mysig men tyvÀrr inte sÄ reglerbar vilket Àr nackdelen om man hamnar mellan tvÄ lÀnkbitar..
HahaGul bör undvikas! Har hört att efter blivit utsatt , kan ÄtrÄ till mÀnniskor av samma kön som den utsatte, uppstÄ.
Ja men ingen auktion.Hmm, Àr den frÄn ebay? I sÄ fall bjöd vi mot varandra...
Ok, dÄ var det en annan, det var ju tur det . Jag har haft rouleaux med utc förut, vÀldigt behaglig att ha pÄ sig.Ja men ingen auktion.
Dessa gula index har utomjordisk strÄlning...Gul bör undvikas! Har hört att efter blivit utsatt , kan ÄtrÄ till mÀnniskor av samma kön som den utsatte, uppstÄ.
GÄr att bestÀlla redan nu. Dock 50mm stor sÄ jag hade nog velat se den live först.
ja, bara storleken som Àr helt vansinnig. Har en chronomat 44 sjÀlv och större Àn den skulle jag inte kunna ha. Skulle se ut som klockan har armen pÄ sig, inte armen som har klockan pÄ sig.Jo hÄller med dig dÀr att man vill se den live först och Àven testa den, men riktigt cool klocka med 24h ur och reptÄlig
KÀnner du stor skillnad pÄ det? KÀnner inte sÄ stor skillnad pÄ military rubber gentemot det gamla gummit, förmodligen för det Àr sÄpass nytt och stelt dock. Tyget gör det nog lite stelare ocksÄ.SkÄl och trevlig lördag alla b-vÀnner! De nya gummit Àr sÄ bra sÄ ja smiter förbi den dÀr första knöliga spÀnnes-öglan och gÄr direkt pÄ gummit, funkar bra nÀr de Àr mjukt och följsamt jÀmfört med de tidigare!
![]()
Kommer bli sÄ jÀvla snygg pÄ roleauxlÀnken!Dessa gula index har utomjordisk strÄlning...
![]()
Snart fÄr den sig en alldeles egen bulletlÀnk, eller om det blir dess tvilling som fÄr den. FÄr se.![]()
gula index Àr vÀl en sak ,,,men gula frecce:sDessa gula index har utomjordisk strÄlning...
![]()
Snart fÄr den sig en alldeles egen bulletlÀnk, eller om det blir dess tvilling som fÄr den. FÄr se.![]()
KÀnner du stor skillnad pÄ det? KÀnner inte sÄ stor skillnad pÄ military rubber gentemot det gamla gummit, förmodligen för det Àr sÄpass nytt och stelt dock. Tyget gör det nog lite stelare ocksÄ.
Tycker att Ă€ven det gamla Ă€r alldeles underbart mjukt och skönt. Ăr det nya Ă€nnu mjukare sĂ„ mĂ„ste det vara som en orgasm pĂ„ armen nĂ€stan. Eller hur Petta?KĂ€nner du stor skillnad pĂ„ det? KĂ€nner inte sĂ„ stor skillnad pĂ„ military rubber gentemot det gamla gummit, förmodligen för det Ă€r sĂ„pass nytt och stelt dock. Tyget gör det nog lite stelare ocksĂ„.
Ăt gul snö, det Ă€r gott. BĂ€ttre Ă€n festis och smirnoff.gula index Ă€r vĂ€l en sak ,,,men gula frecce:s![]()
Tycker ocksĂ„ det Ă€r jĂ€tteskönt. Efter en vecka eller sĂ„..Tycker att Ă€ven det gamla Ă€r alldeles underbart mjukt och skönt. Ăr det nya Ă€nnu mjukare sĂ„ mĂ„ste det vara som en orgasm pĂ„ armen nĂ€stan. Eller hur Petta?
![]()
Blir ju svĂ„rt för Peter att Ă€ta gul snö nĂ€r han Ă€r i solskenet och vĂ€rmens land? FĂ„r hitta nĂ„n ishall eller nĂ„t förstĂt gul snö, det Ă€r gott. BĂ€ttre Ă€n festis och smirnoff.![]()