• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det hÀr lÄter vÀl orimligt billigt, för inte ligger de vÀl dÀr prismÀssigt? Fan att kassan Àr tom. Ok, inget cert, men 3 mÄnaders garanti mot funktionsfel ocksÄ.

http://www.blocket.se/goteborg/Breitling_Superocean_Steelfish_A17390_66382298.htm?ca=11&w=3

image.png
image.png
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Riktigt bra pris det dÀr. Skulle lÀtt klpt den om jag inte just köpt en stÄlfisk. @Peter cerwin kanske nÄgot för dig för att komma med in vÀrmen igen? :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Riktigt bra pris det dÀr. Skulle lÀtt klpt den om jag inte just köpt en stÄlfisk. @Peter cerwin kanske nÄgot för dig för att komma med in vÀrmen igen? :)

Ja, meningen var absolut inte att jag misstrodde annonsen, utan det var snarare en nÄgon hÀpen reaktion pÄ hur mycket man fick för pengarna. Jag har ingen jÀrnkoll pÄ begpriser för Breitling, men jag tycker att jag borde ha lagt mÀrke till det innan om det lÄg pÄ en sÄn "billig" prisnivÄ.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Varför Ă€r den sĂ„ billig? Priset Ă€r rent av mĂ€rkligt. Det Ă€r ju inte vĂ€lgörenhet och man kan fĂ„ mkt mer utan problem. Är den helt reko 100%? Vad hĂ€nder om man kör serienumret t ex? UrsĂ€kta frĂ„gorna men den hamnar nĂ€stan i facket "Ă€r det för bra för att vara sant Ă€r det ofta sĂ„".
 
Topp