• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

HĂ€rligt! Ser ut att vara i fin fint skick.
Svart tavla och gummi Àr riktigt snyggt.

Letade dock efter en blÄ men dÄ de inte Àr helt lÀtta att hitta kom jag över denna istÀllet, 2012- Ärsmodell i perfekt skick!
Gummi Àr riktigt skönt och snyggt ocksÄ för den delen, att det sen medföljde det dyra pushbutton-spÀnnet gjorde inte saken sÀmre :)

Letade dock efter en blÄ men dÄ de inte Àr helt lÀtta att hitta kom jag över denna istÀllet, 2012- Ärsmodell i perfekt skick!
Gummi Àr riktigt skönt och snyggt ocksÄ för den delen, att det sen medföljde det dyra pushbutton-spÀnnet gjorde inte saken sÀmre :)

Borde vara bland de sista som tillverkades. Jag letade efter en blÄ eller vit och hamnade till slut pÄ den vita.
Har du lÀnk till den ocksÄ?

Nytt frÄn Breitling
Chronomat 44 Raven

IMG_1398461478957771.jpeg

Men SAAATAN!!! Orange!!!!:)

MisstÀnker att den dÀr inte Àr heeeelt billig... Kan man byta jÀmt mot denna?..;-)
image.jpg

Blir riktigt sugen pÄ en stÄlfisk tack vare de sköna bilder som lÀggs upp...
Kanske dags för en sÄn :)
NÄgon som har en med ljus tavla pÄ lÀnk som Àr sugen att lÄta den vandra vidare?

Innehar en Breitling Chrono Avenger M1 i dagslÀget som jag tÀnkte lÀgga ut till försÀljning - Ni som har koll, vad kan man förvÀnta sig?

Inte jÀttevanlig i Sverige, dÀrför svÄrt att skaffa en referensram.

Bilagor

• bild 1 (2).JPG
    bild 1 (2).JPG
    202.7 KB · Visningar: 129
Ny Breitling Chronomat Raven Limited Black Steel.

Ytterst begrÀnsad upplaga. Verkar att komma med tvÄ olika utföranden pÄ armbandet. Dels i Oceanracer och dels i Superocean med orange insida och kant.

Breitling Chronomat 44 DIC Raven.jpg
Breitling Chronomat 44 DIC Raven Back.jpg
Upplagan blev inte sÄ begrÀnsad som jag trodde. Den Àr olimiterad. Jag köpte en. Det Àr inte min handled, men det Àr min klocka. Ful eller snygg? Jag gillar den.
10622849_824338467586233_6833009248912654537_n.jpg

PÄ tal om nyheter. Jag har jagat TimePromotion om denna modell dÄ jag gÀrna ville köpa en. Men tyvÀrr Àr den limiterad i 250 ex och sÀljs endast i USA. DÀr av det korta namnet Breitling Super Avenger II Blacksteel USA edition. VrÄlsnygg tycker jag!
1597203_385051938315516_1038013992_n.jpg

Bilden Àr lÀnkad frÄn ZB

Kul med ny dinka, grattis! Jag gillar denna transocean, Àr en sucker för den serien överlag. Kul m inhouse ocksÄ. Skulle kanske varit 42mm ist Àven om de 43 inte kÀnns stora frÄn början
HÄller med ang 42-43 mm grejen. Jag kör sjÀlv pÄ en Superocean pÄ 42 mm dÀremot bÀrs de oftast mindre imho

Unnade mig ett sprillans nytt Pro Diver III frÄn Bergströms i helgen, vilket grymt skönt gummi!!! :)

DSC_0064.jpg
Grymt snyggt! ska in och fÄ ett lÀderband pÄ min Superocean Heritage snart pÄ Bergströms, vad tycker du om Bergströms? min uppfattning har blivit att de Àr mycket bÀttre Àn Bernard Hukes Ur hÀr nere i Malmö.

Tillbaka
Topp