• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Unnade mig ett sprillans nytt Pro Diver III frÄn Bergströms i helgen, vilket grymt skönt gummi!!! :)

DSC_0064.jpg
Tycker deras gummin Àr stenhÄrda med texten BRETILING.
Grattis!

Grymt snyggt! ska in och fÄ ett lÀderband pÄ min Superocean Heritage snart pÄ Bergströms, vad tycker du om Bergströms? min uppfattning har blivit att de Àr mycket bÀttre Àn Bernard Hukes Ur hÀr nere i Malmö.

GÄr aldrig in pÄ Hukes, drygare personal hittar man inte i hela landet!! Bergströms dÀremot Àr oerhört trevliga, speciellt Antti...

Hej!
Har ett flertal klockor.vissa som anvÀnds och vissa som bara sitter i sin winder.har nu tÀnkt att införskaffa mig nÄgot nytt.valet stÄr mellan en superocean heritage roséguld eller en Navitimer world med svart urtavla.nÄgon Äsikt varför man bör vÀlja den ena eller den andra. Jag har Àven en frÄga: jag har blivit erbjuden att köpa en navitimer i stÄl med diamanter bÄde pÄ lÀnk och ur,nypris 55000$.den Àr tre Är gammal.rimligt pris?
Tacksam för goda rÄd.vÀl mött!

Hej!
Har ett flertal klockor.vissa som anvÀnds och vissa som bara sitter i sin winder.har nu tÀnkt att införskaffa mig nÄgot nytt.valet stÄr mellan en superocean heritage roséguld eller en Navitimer world med svart urtavla.nÄgon Äsikt varför man bör vÀlja den ena eller den andra. Jag har Àven en frÄga: jag har blivit erbjuden att köpa en navitimer i stÄl med diamanter bÄde pÄ lÀnk och ur,nypris 55000$.den Àr tre Är gammal.rimligt pris?
Tacksam för goda rÄd.vÀl mött!

Ang. det första kan jag sĂ€ga att jag Ă€r jĂ€ttenöjd med min Superocean Heritage. Har den utan Kronograf dĂ„ jah personligen inte anvĂ€nder Kronografer samt anser att det kan bli för plĂ„ttrigt i urtavlan med det. Är du sugen pĂ„ en Stilren, enkel (men tung klocka, vĂ€ger Ă€ndĂ„ en 175 gr med stĂ„llĂ€nk) sĂ„ rekommenderar jag Superocean Heritage. PĂ„ det andra sĂ„ bros det pĂ„ skick etc pĂ„ klockan

Ang. det första kan jag sĂ€ga att jag ör jĂ€ttenöjd med min Superocean Heritage. Har den utan Kronograf dĂ„ jah personligen inte anvĂ€nder Kronografer samt anser att det kan bli för plĂ„ttrigt i urtavlan med det. Är du sugen pĂ„ en Stilren, enkel (men tung klocka, vĂ€ger Ă€ndĂ„ en 175 gr med stĂ„llĂ€nk) sĂ„ rekommenderar jag Superocean Heritage. PĂ„ det andra sĂ„ bros det pĂ„ skick etc pĂ„ klockan
Är inne pĂ„ att vĂ€lja heritage,utan kronograferna faktiskt.sĂ„ sjukt snygg!! Den Ă€r i nyskick,inga jack eller hairlines.nydligen genomgĂ„ngen ocksĂ„,allt ser prima ut.tydligen Ă€r bara diamanterna vĂ€rda 5000$ dĂ„ de Ă€r av 8 karat.funderar mest att köpa den som investeringâ˜șLite vĂ€l prĂ„lig för min smak.har du bild pĂ„ din heritage?

Är inne pĂ„ att vĂ€lja heritage,utan kronograferna faktiskt.sĂ„ sjukt snygg!! Den Ă€r i nyskick,inga jack eller hairlines.nydligen genomgĂ„ngen ocksĂ„,allt ser prima ut.tydligen Ă€r bara diamanterna vĂ€rda 5000$ dĂ„ de Ă€r av 8 karat.funderar mest att köpa den som investeringâ˜șLite vĂ€l prĂ„lig för min smak.har du bild pĂ„ din heritage?

Bilagor

• uploadfromtaptalk1413236911788.jpg
    uploadfromtaptalk1413236911788.jpg
    116.4 KB · Visningar: 123
Sjukt snygg! FÀrgvalet Àr Àven det svÄrt.svart fungerar till allt,och kommer inte tröttna pÄ det.men den i roséguld Àr en tuff konkurrentÀr det 46:an du har

har faktiskt 42an, kÀnns bra, 46an kÀndes för stor
Jag Ă€r rĂ€dd för att 46:an ser för stor ut Ă€ven pĂ„ mig,samt att den ska kĂ€nnas klumpig.ska till USA relativt snart.funderar pĂ„ att slĂ„ till dĂ€r,dĂ„ priserna Ă€r bĂ€ttrefunderar som sagt att byta ut vissa klockor jag har,du vet ingen som skulle vara sugen pĂ„ en bentley i helguld? Riktigt nice,inget för den som vill smĂ€lta inâ˜ș

Jag Ă€r rĂ€dd för att 46:an ser för stor ut Ă€ven pĂ„ mig,samt att den ska kĂ€nnas klumpig.ska till USA relativt snart.funderar pĂ„ att slĂ„ till dĂ€r,dĂ„ priserna Ă€r bĂ€ttrefunderar som sagt att byta ut vissa klockor jag har,du vet ingen som skulle vara sugen pĂ„ en bentley i helguld? Riktigt nice,inget för den som vill smĂ€lta inâ˜ș
kan rekommendera Holland annars, fick min för €2570 vilket ger 7000 kr under ADs pris

Vore 10000$ ett bra pris för min del gÀllande navitimern tror du? Jag Àlskar klockor,men tycker alltid det Àr svÄrt att köpa begagnat

Det finns ingen hollÀnds hemsida med förmÄnliga priser som du kÀnner till? Har dessvÀrre inte vÀgarna förbi dÀr framöver:(

Är ganska ny hĂ€r pĂ„ forumet.du vet inte hur man lĂ€gger upp klockor för fsg samt lĂ€gger ut vad man Ă€r intresserad avförsökte nydligen utan ngt lyckat resultat...

Tillbaka
Topp