Den kronan kÀkar hÄl i handen pÄ migGrÀslig krona
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den kronan kÀkar hÄl i handen pÄ migGrÀslig krona
Kul att du har kvar den förresten! Jag antar att du Àr nöjd? Gillar att din Àr helt sandblastad (eller borstad). Riktigt tooligt. Coolaste subdialen nÄnsin.Vi alla vet att gult Àr fult
Coola gubbar kör pÄ högern.Den kronan kÀkar hÄl i handen pÄ mig
NÀ fy! Alldeles för svÄrt att vÀnja sig vid det efter 20+ Är pÄ vÀnstern.Coola gubbar kör pÄ högern.
Ăh tvĂ„ dagar sĂ„ Ă€r man van. Det Ă€r som att byta sida pĂ„ snusen, vilket jag försöker göra varje Ă„r för att lĂ„ta endera sida lĂ€ka och fĂ„ tillbaka sitt liv.NĂ€ fy! Alldeles för svĂ„rt att vĂ€nja sig vid det efter 20+ Ă„r pĂ„ vĂ€nstern.
Har faktiskt inte anvÀnt den sÄ mycket sen jag fick min AB0140 41 chronomat..Kul att du har kvar den förresten! Jag antar att du Àr nöjd? Gillar att din Àr helt sandblastad (eller borstad). Riktigt tooligt. Coolaste subdialen nÄnsin.
För mig Àr bilhandlarstuket tvÄtons chronomat eller sub.Har faktiskt inte anvÀnt den sÄ mycket sen jag fick min AB0140 41 chronomat..
Tycker hela bildhandlar stuket pÄ den e rÀtt frÀsig men breitling rent allmÀnt Àr ju rÀtt kul för man ser sÀllan folk ha breitling...
Haha jo visserligen men en illa sittandes stor breitling Àr rÀtt brottsligt coolt hahahaFör mig Àr bilhandlarstuket tvÄtons chronomat eller sub.
Ja det mÄste jag faktiskt hÄlla med om, det ser nÀstan ut som att den Àr utskruvad pÄ bilden den sticker ut lite vÀl mycket.
Jag Àr dock ett stort fan av fÀrgkombon dÄ jag verkligen gillar svart och gÀrna lite lagomt rött till.
NÄgon som vet mer om denna klocka i denna fÀrgkomination, den verkar inta gÄ att köpa idag iaf, inte enligt breitling.com
Lagom prislapp pÄ den dÀr
Köp en Chronoworks istÀllet.
Ok, jag och hÄrdingen kokar Àgg, tuff arbetsvecka gör sen frukostVi fÄr se alldeles för lite av din nya Bratte i denna trÄd tycker jag
400k? Fyrahundratusen? WTF. Vad motiverar den prislappen? Ăr den gjord av keramik frĂ„n Mars?Lagom prislapp pĂ„ den dĂ€r
Ja tydligen sĂ„ Ă€r delar av urverket ocksĂ„ gjorda av keramik för att minska slitage. Sen om den Ă€r frĂ„n mars vette fasiken.400k? Fyrahundratusen? WTF. Vad motiverar den prislappen? Ăr den gjord av keramik frĂ„n Mars?
Jaha, men det förklarar ju saken. Lite keramik i urverket motiverar ju 400k.Ja tydligen sÄ Àr delar av urverket ocksÄ gjorda av keramik för att minska slitage. Sen om den Àr frÄn mars vette fasiken.
Riktigt bra!Ok, jag och hÄrdingen kokar Àgg, tuff arbetsvecka gör sen frukost
Köp en Chronoworks istÀllet.
Köp den svarta av @sherwan sÄ kan han köpa min och jag kan testa nÄgot annat. Win win win.Jag mÄste ha en Aerospace Evo snart, ni matar mig med för mycket bilder helt enkelt...
Du kan köpa min superocean special dÄ win win win winKöp den svarta av @sherwan sÄ kan han köpa min och jag kan testa nÄgot annat. Win win win.
Jag gillar hur du tÀnker dock tycker jag den vanliga Àr snyggare Àn den svarta faktiskt!Köp den svarta av @sherwan sÄ kan han köpa min och jag kan testa nÄgot annat. Win win win.
Jag gillar hur du tÀnker dock tycker jag den vanliga Àr snyggare Àn den svarta faktiskt!
Vad gÄr gummit löst pÄ ? Med spÀnne ? TitanspÀnne ? LÄng vÀntetid ?Tillbaka till verkligheten plockade upp ett gummi till EVO:n i Globen i dag. LÀnken Àr visserligen extremt skön men attityden med gummit Àr svÄrslagen