• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vi alla vet att gult Àr fult ;)
20161014_143240.jpg
Kul att du har kvar den förresten! Jag antar att du Àr nöjd? Gillar att din Àr helt sandblastad (eller borstad). Riktigt tooligt. Coolaste subdialen nÄnsin.

NÀ fy! ;) Alldeles för svÄrt att vÀnja sig vid det efter 20+ Är pÄ vÀnstern.
Äh tvĂ„ dagar sĂ„ Ă€r man van. Det Ă€r som att byta sida pĂ„ snusen, vilket jag försöker göra varje Ă„r för att lĂ„ta endera sida lĂ€ka och fĂ„ tillbaka sitt liv. :)

Kul att du har kvar den förresten! Jag antar att du Àr nöjd? Gillar att din Àr helt sandblastad (eller borstad). Riktigt tooligt. Coolaste subdialen nÄnsin.
Har faktiskt inte anvÀnt den sÄ mycket sen jag fick min AB0140 41 chronomat..
Tycker hela bildhandlar stuket pÄ den e rÀtt frÀsig men breitling rent allmÀnt Àr ju rÀtt kul för man ser sÀllan folk ha breitling...

Har faktiskt inte anvÀnt den sÄ mycket sen jag fick min AB0140 41 chronomat..
Tycker hela bildhandlar stuket pÄ den e rÀtt frÀsig men breitling rent allmÀnt Àr ju rÀtt kul för man ser sÀllan folk ha breitling...
För mig Àr bilhandlarstuket tvÄtons chronomat eller sub. :)

Ja det mÄste jag faktiskt hÄlla med om, det ser nÀstan ut som att den Àr utskruvad pÄ bilden den sticker ut lite vÀl mycket.
Jag Àr dock ett stort fan av fÀrgkombon dÄ jag verkligen gillar svart och gÀrna lite lagomt rött till.
NÄgon som vet mer om denna klocka i denna fÀrgkomination, den verkar inta gÄ att köpa idag iaf, inte enligt breitling.com
asset-version-3cdf2fbe27-superocean-heritage-chronoworks-1.png

Köp en Chronoworks istÀllet. ;)

Tillbaka till verkligheten plockade upp ett gummi till EVO:n i Globen i dag. LÀnken Àr visserligen extremt skön men attityden med gummit Àr svÄrslagen :)

Tillbaka till verkligheten plockade upp ett gummi till EVO:n i Globen i dag. LÀnken Àr visserligen extremt skön men attityden med gummit Àr svÄrslagen :)
Vad gÄr gummit löst pÄ ? Med spÀnne ? TitanspÀnne ? LÄng vÀntetid ?
Har varit lite smĚsugen ett tag, tycker det Àr kaxigt som tusan.

Ni som har Aerospace Evo, har ni reflekterat över den lilla spetsen pÄ minutvisaren ? Gillar ni den mer Àn den Àldre "raka" modellen pÄ visare ?
SjÀlv föredrar jag den Àldre, kÀnns lite tooligare. DÀremot gillar jag den skeletterade timvisaren pÄ EVO bÀttre.

Tillbaka
Topp