Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har man Breitling behöver man ingen jÀvla Porsche för att spela cool, det rÀcker gott sÄ dÀr.à jag testade denna!!!
Denke anlÀnde i denna..
Skoja bara!! Det Àr min nya tjÀnstekareta!!!
Chefen sa bara "sluta gnÀll!! Det Àr ju en cab!!"...
Den dÀr Àr vÀl inte termokompenserad nÄgonstans ?Nu sÀtter jag stopp för denna digital/aerospace/b50/whateva-trÄd med nÄgot ballt pÄ riktigt...
Hehe. Din hemgjorda lÄdkamera Àr inte heller termokompenserad.Den dÀr Àr vÀl inte termokompenserad nÄgonstans ?
Den hÀr Àr nÀstan ingenting av allt det dÀr coola, bara semigammal... Colt Transocean Quartz har för mig 1996 ref A53040.1 (börjar bli gammal sjÀlv sÄ minnet sviker ibland). Köpte den ny och den fÄr vara kvar. Blev bra med gummit jag köpte av @JensBP igÄr tycker jag. Har Àven en blÄ tavla.
GÀller ocksÄ att pricka de 2 tillfÀllen/dygn som det Àr tid att fota klockan.
Verkligen skitcool och ovanlig klocka. SÄg dessutom Ànnu bÀttre ut i verkligheten, vilket brattar ofta gör. Men jag fattar inte vad som menas med pricka 2 tillfÀllen att fota klockan?Den hÀr Àr nÀstan ingenting av allt det dÀr coola, bara semigammal... Colt Transocean Quartz har för mig 1996 ref A53040.1 (börjar bli gammal sjÀlv sÄ minnet sviker ibland). Köpte den ny och den fÄr vara kvar. Blev bra med gummit jag köpte av @JensBP igÄr tycker jag. Har Àven en blÄ tavla.
GÀller ocksÄ att pricka de 2 tillfÀllen/dygn som det Àr tid att fota klockan.
Verkligen skitcool och ovanlig klocka. SÄg dessutom Ànnu bÀttre ut i verkligheten, vilket brattar ofta gör. Men jag fattar inte vad som menas med pricka 2 tillfÀllen att fota klockan?
Det behövs ibland.
I 1 !!!! position, ja.Vem FAAN behöver thermokompenserad batteriskit..???
Men det Àr ju i den positionen jag bÀr min Breitling?!I 1 !!!! position, ja.
Haha, OK.Men det Àr ju i den positionen jag bÀr min Breitling?!
Ser ut som en Àkta nÀr man tittar snabbt. (Sitter dock i bilen sÄ jag har inte tittat jÀttenoggrant.)Vad tror ni om den hÀr? Den finns pÄ ett forum, Àr den Àkta tror ni?
Tavlan var ju sjukt nice! ser ut som en molnig himmel typVad tror ni om den hÀr? Den finns pÄ ett forum, Àr den Àkta tror ni?
Ser ut som en Àkta nÀr man tittar snabbt. (Sitter dock i bilen sÄ jag har inte tittat jÀttenoggrant.)
HÀr Àr iaf produktbilden frÄn Breitling.
Bentley 06 Carbon Midnight
men Àr den vÀrd ca 17 000?Törs du blÄ tavlan?
Blue mother of pearlTavlan var ju sjukt nice! ser ut som en molnig himmel typ
Aa sÄg det senExakt, men detta Àr diamond works varianten.
Kör!Törs du blÄ tavlan?