Satellite65
Basic
...Ovanligt sent hÀr uppeVintern Àr pÄ vÀg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
...Ovanligt sent hÀr uppeVintern Àr pÄ vÀg
...Ovanligt sent hÀr uppe
Den dÀr e sÄ bra!Typ tjÀnstefel att inte dubbelposta samma bratte i dagensklockatrÄden och hÀr!
Den dÀr e sÄ bra!
Sjukt nöjd! Den Àr grym bÄde pÄ canvas och lÀnken med UTC. Funderar pÄ att slÄ till pÄ en lÀnk utan UTC ocksÄ.... Visst Àr det Pro1 i titan som gÀller dÄ?
Ja, om du vill ha den fula lÀnken. Vill du ha den fina sÄ Àr det Pro 2 du ska kika pÄ.
TÀnker att det faktiskt Àr den fula lÀnken jag vill ha... Det ska vara som det var tÀnkt frÄn början, inte massa nymodigheter.
Ja, den dÀr kom vÀl med Pro 1? Det Àr vÀl nÄgon annan rackare som har Pro 2 titan.
Dubbelposta Àr legio.Typ tjÀnstefel att inte dubbelposta samma bratte i dagensklockatrÄden och hÀr!
Har börjat sukta lite efter en navitimer. Det verkar finnas mĂ„nga olika modeller och storlekar. Ăr det nĂ„got speciellt att tĂ€nka pĂ„ ?
Ăr inte superförtjust i B:s superpolerade finish, dĂ€remot gillar jag dom borstade modellerna av deras klockor, som t.ex Ă€ldre Superocean Professional.
Beatern fick följa med och skjuta in bössan
Haha, det Àr en 1mans bana. Skulle aldrig sÀtta nÄgon annan i fara för att ta en bildNu förstÄr jag hur det gÄr till nÀr jÀgare vÄdaskjuter varandra
Vintern Àr pÄ vÀg
Din Àr den senare tavlan med lp-skive-subdials va? Den första slÀta kom enbart med pro1, den senare med lp-skivor kom med först pro1 sedan pro2 innan den utgick.Sjukt nöjd! Den Àr grym bÄde pÄ canvas och lÀnken med UTC. Funderar pÄ att slÄ till pÄ en lÀnk utan UTC ocksÄ.... Visst Àr det Pro1 i titan som gÀller dÄ?
Din Àr den senare tavlan med lp-skive-subdials va? Den första slÀta kom enbart med pro1, den senare med lp-skivor kom med först pro1 sedan pro2 innan den utgick.
Ps. Pro1 Àger.
Krispig bild, snyggt!
Jag bevakar trĂ„den men tror inte jag fĂ„r notiser. Missade detta. Men bĂ€ttre sent Ă€n aldrig. Btw... PROETT ĂGERDet tog ett dygn innan du upptĂ€ckte pro1 vs pro2. Jag trodde att du skulle komma och försvara ettan snabbare.
Ps: Pro 2 Àger.
Din Àr den senare tavlan med lp-skive-subdials va? Den första slÀta kom enbart med pro1, den senare med lp-skivor kom med först pro1 sedan pro2 innan den utgick.
Ps. Pro1 Àger.
Det tog ett dygn innan du upptÀckte pro1 vs pro2. Jag trodde att du skulle komma och försvara ettan snabbare.
Ps: Pro 2 Àger.
Jag bevakar trĂ„den men tror inte jag fĂ„r notiser. Missade detta. Men bĂ€ttre sent Ă€n aldrig. Btw... PROETT ĂGER
Ja helt klart. Men av allmĂ€nintresse... Ăr din LP-tavlan eller slĂ€ta? Jag kan inte riktigt se det pĂ„ bilderna.PĂ„ min Ă€r det en Pro1 som UTC'n sitter pĂ„. SĂ„ om jag kompletterar med ytterligare en lĂ€nk sĂ„ Ă€r det ju alltsĂ„ Pro1 som gĂ€ller. Och sĂ„ledes Ă€r det Pro1 som Ă€ger.
Ja helt klart. Men av allmĂ€nintresse... Ăr din LP-tavlan eller slĂ€ta? Jag kan inte riktigt se det pĂ„ bilderna.
Ja helt klart. Men av allmĂ€nintresse... Ăr din LP-tavlan eller slĂ€ta? Jag kan inte riktigt se det pĂ„ bilderna.
AlltsÄ Pro 2. UTC Àr svincoolt , men det var nog en bastard lÀnk som satt pÄ din
Absolut vÀldigt extremt och mycket vÀl roligt. Motsatsen till trÄkigt, helt klart.TÀnk vad roligt om jag vÀgrade berÀtta!
Jag tror snarare pÄ följande scenario:AlltsÄ Pro 2. UTC Àr svincoolt , men det var nog en bastard lÀnk som satt pÄ din