• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

http://www.bergstromsur.com/produkt/breitling-blackbird/
Inte sĂ„ kunnig pĂ„ Breitling. Är det ett vettigt pris pĂ„ en nyservad? NĂ€r jag googlar pĂ„ referensen E1737018 sĂ„ fĂ„r jag bara fram en massa andra modeller frĂ„n Breitling.

Som ovan skrev kan den heta a13050. Men den kan ocksÄ heta a13350. Likadan klocka men cosc. Bergström har skrivit fel. Priset Àr helt ok för en fullset och helt nyservad med garanti frÄn svensk ad. Blackbirds Àr coolt. :)

Man blir ju lite sugen:hungry:

Tack för hjÀlpen:).

Jag tycker det kÀnns som en ok affÀr. Fullset, nyservat med garanti. Blev sjÀlv lite intresserad faktiskt. Polering fÄr man vÀl undersöka men annars kÀnns det ju jÀkligt kosher. Gillar de svÀrdvisarna pÄ subdials. Riktigt coola

Jag tycker det kÀnns som en ok affÀr. Fullset, nyservat med garanti. Blev sjÀlv lite intresserad faktiskt. Polering fÄr man vÀl undersöka men annars kÀnns det ju jÀkligt kosher. Gillar de svÀrdvisarna pÄ subdials. Riktigt coola
Ah den Àr riktigt OG. Bara köpa. ;)
Jag har aldrig haft en sÄn sjÀlv. Original-blackbirden. Men man ska inte blanda ihop 50 och 53an, brukar vara stor prisskillnad. Men ÀndÄ helt ok pris frÄn ad.
DÀremot sÄ lÀr den vara svÄrsÄld privat för det priset, det skulle jag tro, sÄ Àr man galen flipper som behÄller den en mÄnad kommer man gÄ nÄgra tusen back, det vÄgar jag ta gift pÄ. Men ska man ha den pÄ riktigt fÄr man bra klocka för överkomlig peng. T ex inget bra köp för vÄr vÀn @Oli som flippar oftare Àn han duschar hehehehe. Eller vad sÀger du mr O? :)

IMG_4067.JPG

VÀlkomnar mig in i bratte-trÄden och bidrar till att Aerospace-hypen lever vidare!

KÀnde att jag mÄste posta nÄgot. Har börjat att anvÀnda min beater igen. Fantastisk trÄkig klocka enligt vissa, Quartz :wtf:. Men den klarar 2 000 meters djup. Den har en precision pÄ ner mot 5 sekunder/Är! Jag har bytt batteri i den 2 gÄnger och fÄtt den tryckprovad (dock inte till 2 000 meter ;)). Det Àr all TLC den har fÄtt. Jag kan lÀgga den ifrÄn mig nÄgra dagar och den gÄr ÀndÄ! M.a.o jag gillar denna skarpt.
IMAG1083s.jpg

PS: Naturligtvis har jag ett limiterat exemplar i Blacksteel ocksÄ om nÄgon trodde jag blivit sjuk DS.

KÀnde att jag mÄste posta nÄgot. Har börjat att anvÀnda min beater igen. Fantastisk trÄkig klocka enligt vissa, Quartz :wtf:. Men den klarar 2 000 meters djup. Den har en precision pÄ ner mot 5 sekunder/Är! Jag har bytt batteri i den 2 gÄnger och fÄtt den tryckprovad (dock inte till 2 000 meter ;)). Det Àr all TLC den har fÄtt. Jag kan lÀgga den ifrÄn mig nÄgra dagar och den gÄr ÀndÄ! M.a.o jag gillar denna skarpt.
IMAG1083s.jpg

PS: Naturligtvis har jag ett limiterat exemplar i Blacksteel ocksÄ om nÄgon trodde jag blivit sjuk DS.
Tror inte nÄgon trodde annorlunda :):D

IMAG1083s.jpg

Det Àr sÄ skönt att du Àr helt insnöad pÄ svarta brattar. Respekt pÄ alla sÀtt! :)

• Like
Reactions: PCB
Tillbaka
Topp