Mycket fin!Då var det dags..
Oyster perpetual 114300
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin!Då var det dags..
Oyster perpetual 114300
Tack tack!Mycket fin!
Grattis!
Härlig beater! Stort grattis!Här vankas paketöppning ! Måste ju ha en här på forumet kallad beeeeeeter
Som sig bör !
Alltid en speciell känsla vid den gröna boxen !
Lika spännande som att se två enhjulingscyklande jongleringsclowner på ett barnkalas!
11111116666600000 sea-dweller deeeeeeepsea
En macho klocka ! Äntligen kan jag dyka/bada på 3900 meter och se tiden och datum, har ju haft problem med att inte kunnat det tidigare.
kommer säkert le ett par dagar nu !
Tackar för visat intresse!
Vill även tacka @Charles_ för god handel.
Tjusigt! Mycket bra val!Då var det dags..
Oyster perpetual 114300
Samma visa här, återkommer alltid
Vi har sett den förut minst sagt. Detta är min tredje i ordningen - återvänder alltid till denna och undrar över varför jag sålde den förra. Känns helt hemma redan - tickar fram de första timmarna på min arm.
Fantastisk fin. Grattis! Jag hade ingen ingen aning om att det existerade en televerksbratte. Coolt.Dags för årets första vintage-bratte...
Det börjar pirra lite som vanligt. Alla vet känslan. Bra packat...
En till vintage-kronograf. Men denna gång en Kronometer Stockholm, som var en svensk distrubitör av Breitling som ibland co-brandade klockor med Breitling. Kronometer Stockholm levererade också många tjänsteklockor till bl a Televerket. Denna är en sådan. Modellen är Long Playing 815 från 1974. Inuti döljer sig ett Valjoux 7736. Skicket är bra, polerad men inte förstörd, fina kanter. Nyservad. Visare är relumade, lite trist men är glad ändå. Fantastisk panda-tavla.
Bakboetten... Nu tillhör den dock mig och inte Televerket, så baksidan ljuger.
Lite obligatoriska handledsskott...
Peace out och mer brattar åt folket!
Tack! Jorå, coola saker. Tror det finns några på forumet faktiskt.Fantastisk fin. Grattis! Jag hade ingen ingen aning om att det existerade en televerksbratte. Coolt.
Kul att se.Tack! Jorå, coola saker. Tror det finns några på forumet faktiskt.
Hi hihi..tihi...
Min första Rolex...
...en 214270 MK2 inhandlad här på KS...
...jag var lite orolig för storleken först men den fungerar väldigt väl på en 17cm handled.
..såhär.
...och såhär..
...och en sista bild.
Tack!Grattis till den. Hoppas kunna följa efter snart
Grattis!Hi hihi..tihi...
Min första Rolex...
...jag var lite orolig för storleken först men den fungerar väldigt väl på en 17cm handled.
..såhär.
...och såhär..
...och en sista bild.
Tack så mycket!Grattis!
Hi hihi..tihi...
Min första Rolex...
..såhär.
...och såhär..
...och en sista bild.
Grattis☺.Varit på jakt en längre tid efter något nytt... Alltid älskat små dressare, Cartier Tank i synnerhet. Behöver dock något lite sportigare på länk, som fortfarande är liten nog att fungera på mina tunna handleder. Funderat på Tudor BB 36 eller en vintage DJ, men det som verkligen kändes rätt denna gång var något stilrent, diskret och svenskt! Höll i en passaround med den numera utgångna 37 mm Royal Steel från Sjöö Sandström. Hade trevlig kontakt med Sjöö Sandström, som sponsrade med extrapriser, och gillade verkligen klockan, men upplevde att den bars något för stort på läder så köpte ingen egen efter att klockan lottats ut till en annan lycklig vinnare. Sjöö Sandström kom dock med en nyhet precis innan jul. Detta är en riktig fullträff från @Sjöö Sandström Tackar Wisby Ur & Guld för servicen!
En Royal Steel Classic 36 mm!
Varit på jakt en längre tid efter något nytt... Alltid älskat små dressare, Cartier Tank i synnerhet. Behöver dock något lite sportigare på länk, som fortfarande är liten nog att fungera på mina tunna handleder. Funderat på Tudor BB 36 eller en vintage DJ, men det som verkligen kändes rätt denna gång var något stilrent, diskret och svenskt! Höll i en passaround med den numera utgångna 37 mm Royal Steel från Sjöö Sandström. Hade trevlig kontakt med Sjöö Sandström, som sponsrade med extrapriser, och gillade verkligen klockan, men upplevde att den bars något för stort på läder så köpte ingen egen efter att klockan lottats ut till en annan lycklig vinnare. Sjöö Sandström kom dock med en nyhet precis innan jul. Detta är en riktig fullträff från @Sjöö Sandström Tackar Wisby Ur & Guld för servicen!
Jag är ledsen men en stålklocka för det priset som ser tämligen ordinär ut Det finns bättre alternativ.
Sjööö SandströmVilken klocka menar du ☺?
Sjööö Sandström
Provade den där idag! Riktigt bra!Varit på jakt en längre tid efter något nytt... Alltid älskat små dressare, Cartier Tank i synnerhet. Behöver dock något lite sportigare på länk, som fortfarande är liten nog att fungera på mina tunna handleder. Funderat på Tudor BB 36 eller en vintage DJ, men det som verkligen kändes rätt denna gång var något stilrent, diskret och svenskt! Höll i en passaround med den numera utgångna 37 mm Royal Steel från Sjöö Sandström. Hade trevlig kontakt med Sjöö Sandström, som sponsrade med extrapriser, och gillade verkligen klockan, men upplevde att den bars något för stort på läder så köpte ingen egen efter att klockan lottats ut till en annan lycklig vinnare. Sjöö Sandström kom dock med en nyhet precis innan jul. Detta är en riktig fullträff från @Sjöö Sandström Tackar Wisby Ur & Guld för servicen!
Varför ens kommentera någons paketöppning om du inte gillar klockan? Sjukt onödigt.Jag är ledsen men en stålklocka för det priset som ser tämligen ordinär ut Det finns bättre alternativ.
Jag kan inte svära på att det inte är det. Jag har ännu inte sett tavlan. Det är helt sjukt. Som en perfekt ljusdump.Den där skulle göra sig grymt bra i vanta-svart istället för vanlig svart... Bra köp oavsett!!
Så kommentarer är bara ok om man gillar klockan??? Det är sjukt.Varför ens kommentera någons paketöppning om du inte gillar klockan? Sjukt onödigt.
Saxat från TS:Så kommentarer är bara ok om man gillar klockan??? Det är sjukt.
Den är väldigt bra! Grattis!Varit på jakt en längre tid efter något nytt... Alltid älskat små dressare, Cartier Tank i synnerhet. Behöver dock något lite sportigare på länk, som fortfarande är liten nog att fungera på mina tunna handleder. Funderat på Tudor BB 36 eller en vintage DJ, men det som verkligen kändes rätt denna gång var något stilrent, diskret och svenskt! Höll i en passaround med den numera utgångna 37 mm Royal Steel från Sjöö Sandström. Hade trevlig kontakt med Sjöö Sandström, som sponsrade med extrapriser, och gillade verkligen klockan, men upplevde att den bars något för stort på läder så köpte ingen egen efter att klockan lottats ut till en annan lycklig vinnare. Sjöö Sandström kom dock med en nyhet precis innan jul. Detta är en riktig fullträff från @Sjöö Sandström Tackar Wisby Ur & Guld för servicen!