DrDre
Diamant
En review av Bretling Skyracer. Den Àr salt. Breitling beskriver ocksÄ priset som "extremely reasonable"
http://www.ablogtowatch.com/breitling-colt-skyracer-watch-price/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du verkar kunna det dÀr, vad jobbar du med?Det var det jag misstÀnkte, ser nÀstan ut som ett AX1 men det kan vara nÄn nyare variant, dom kör med sina egna 90g kabelavslut.
jag fyller ut lite med lite OT bland alla gultavlade Brattar, mÄste snart posta nÄt utan gul tavla kÀnner jag
PlÄster pÄ sÄren för vad? Stal du hans fru eller? I sÄnt fall Àr jag game om du levererar sÄna presenterDu verkar kunna det dÀr, vad jobbar du med?
Avsluten Àr raychem rakt igenom, vi kör inte sÄ mycket med ABBs grejer. (UrsÀkta för ot)
En bild pÄ min gamla superocean (som min bror fick i födelsedagspresent) som plÄster pÄ sÄren.
Bilden var som plÄster pÄ sÄren för allt otPlÄster pÄ sÄren för vad? Stal du hans fru eller? I sÄnt fall Àr jag game om du levererar sÄna presenter
Haha i see! Bra present oavsettBilden var som plÄster pÄ sÄren för allt ot
Jakten Àr över och nyförvÀrvet har landat. Nu hoppas jag pÄ mÄnga goa stunder ihop med denna dÄ jag ser den som allsidig.Go kvÀll. Detta Àr mitt första inlÀgg i denna trÄd. Jag vill bara uppmÀrksamma er pÄ min köpes-annons. Jag söker en Superocean Heritage 42mm.
Ha en fortsatt trevlig kvÀll och ursÀkta om jag störde.
JÀkligt bra kombo med spÀnning/klockor/halsband o andra smyckenDu verkar nÀstan ha mer koll Àn jag
Det Àr ett 24kv stÀllverk frÄn ABB.
Modell har jag ingen koll pÄ
Det Àr pÄ armen den ska vara, men du Àr kanske en stor stark jÀkel som tar Bentleyn under armen, nÀr det blir för nödigt med Rolle
NÄgon form av kompensation iafl nÀr jag har rolex pÄ mig
Nu jobbar man ju inte med spÀnning pÄ, sÄ det Àr lugntJÀkligt bra kombo med spÀnning/klockor/halsband o andra smycken
Jobbat en del i olika projekt, mycket drifttagning, dock inte sÄ mycket operativt med mellanspÀnning, men man kan sÀga att jag rör mig i elbranchen nÀr jag inte kollar pÄ klockor pÄ nÀtetDu verkar kunna det dÀr, vad jobbar du med?
Avsluten Àr raychem rakt igenom, vi kör inte sÄ mycket med ABBs grejer. (UrsÀkta för ot)
En bild pÄ min gamla superocean (som min bror fick i födelsedagspresent) som plÄster pÄ sÄren.
Pluswatch har jag som sagt handlat av,nÄgon som gjort affÀrer med plus watches eller windigo watches de har Bretling avenger 2 sea wolfe till hyfsat pris i offert som jag fÄtt?
Mvh hjÀlpsökande Dan.
Ăt!japp offert pĂ„ en gul, fĂ„r se hur jag gör...Ă€r hungrig.
GÄ pÄ, köp. KÀnn ingen hetsjapp offert pÄ en gul, fÄr se hur jag gör...Àr hungrig.
Första nyinsjuknande offret för #gulfeberjapp offert pÄ en gul, fÄr se hur jag gör...Àr hungrig.
Tjööp!japp offert pÄ en gul, fÄr se hur jag gör...Àr hungrig.
PÄ bÀsta tyget ocksÄ. DrÀggel över den.Fy fan... den va lika bra dagen efter nÀr alkoholen hade lÀmnat kroppen...
Denna kommer hem snart
Den passade jÀkligt bra med den. Kommer varvas med svart gummi ocksÄ.... fan ta dig Jens, allt Àr ditt felPÄ bÀsta tyget ocksÄ. DrÀggel över den.
SÄ rÀtt. Mission almost done. @BreitlingHQ skicka mig nu min hahaDen passade jÀkligt bra med den. Kommer varvas med svart gummi ocksÄ.... fan ta dig Jens, allt Àr ditt fel
Seriöst talat, det dÀr Àr den bÀsta de har just nu.Den passade jÀkligt bra med den. Kommer varvas med svart gummi ocksÄ.... fan ta dig Jens, allt Àr ditt fel
du fÄr bli den andra! din bannerprovokatör!Första nyinsjuknande offret för #gulfeber
Jag Àr ju sugen. Men min gula Àr helt nyservad och kÀnns som ny igen. AnvÀnde den ju inte innan service dÄ den var helt trasig. Ska försöka hÄlla mig. Helt omöjligt att hÄlla "en in, en ut"-principen. Har ju redan blivit Long Playing, Doxa och LLD i Är, plus nÄgot jag sÀkert glömt. Och bara en klocka har sÄlts. 1-3. SÀljer jag min DD sÄ kan jag köpa mig fler utan dÄligt samvete. Sjukdomen mÄste övervinnas, eller motiveras.du fÄr bli den andra! din bannerprovokatör!
DOXA:n Àr ju en gÄtaJag Àr ju sugen. Men min gula Àr helt nyservad och kÀnns som ny igen. AnvÀnde den ju inte innan service dÄ den var helt trasig. Ska försöka hÄlla mig. Helt omöjligt att hÄlla "en in, en ut"-principen. Har ju redan blivit Long Playing, Doxa och LLD i Är, plus nÄgot jag sÀkert glömt. Och bara en klocka har sÄlts. 1-3. SÀljer jag min DD sÄ kan jag köpa mig fler utan dÄligt samvete. Sjukdomen mÄste övervinnas, eller motiveras.
Jakten Àr över och nyförvÀrvet har landat. Nu hoppas jag pÄ mÄnga goa stunder ihop med denna dÄ jag ser den som allsidig.
Helt fantastiskt ur med historia. Precis vad jag gillar. Speciell limiterad tavla, ocksÄ vad jag gillar. Köpte just en ny riktig ris-lÀnk till den. VÀldigt bekvÀm och sitter slickad som en smÀck. Man mÄste vidga vyerna. Dock kommer min guling 524 meter lÀngre ner i avgrunden Àn doxan.DOXA:n Àr ju en gÄta
fattar bara inte priserna?, kÀnns som man fÄr en typ Aramida för brattepengar!Helt fantastiskt ur med historia. Precis vad jag gillar. Speciell limiterad tavla, ocksÄ vad jag gillar. Köpte just en ny riktig ris-lÀnk till den. VÀldigt bekvÀm och sitter slickad som en smÀck. Man mÄste vidga vyerna. Dock kommer min guling 524 meter lÀngre ner i avgrunden Àn doxan.
Du kan inte jÀmföra ett av de Àldsta dykarmÀrkena frÄn Schweiz med nÄgot nytt mikromÀrke frÄn Asien. Doxa gör klockor som anvÀnds av dykare pÄ riktigt.fattar bara inte priserna?, kÀnns som man fÄr en typ Aramida för brattepengar!