Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg fÀrgkombo
Svinsnyggt. Eller hur @Peter cerwinSnygg fÀrgkombo
à fasen, 15-20 tkr för en oservad som denna? Hade rÀknat med att kunna fÄ ut absolut max 15k.
52an Àr ju den snyggaste och modernaste. Fullset, pilotlÀnk och allt. 15 lÀr inte vara nÄgra problem tror jag. 20 kanske svÄrare pga servicebehovet men man vet aldrig. Inte den vanligaste modellen. Den har de snyggaste subtavlorna av alla chronomater tycker jag.
Nope, kluddigtSvinsnyggt. Eller hur @Peter cerwin
Arg vit man?KÀnns frÀmlingsfientlig.
Arg vit man?
Ăr inte ens greker vita mĂ€n lĂ€ngre? Möjligen inte solbrĂ€nda greker. Jag ska frĂ„ga George Weah om han tycker greker Ă€r vita eller ej.Som Ă€ger klockan? Jag Ă€r Grek!
Ăr inte ens greker vita mĂ€n lĂ€ngre? Möjligen inte solbrĂ€nda greker. Jag ska frĂ„ga George Weah om han tycker greker Ă€r vita eller ej.
Btw, du valde bort en klocka med borstad Pro2 framför en med Pro3....
Dock spontant kĂ€nner jag mer för den bĂ„tavlade...utvĂ€rdering kommer pĂ„gĂ„ ett tag sen fĂ„r en av dem lĂ€mna.Ăntligen nĂ„gon som köpt den snyggaste StĂ„lfisken!
Dock spontant kÀnner jag mer för den bÄtavlade...utvÀrdering kommer pÄgÄ ett tag sen fÄr en av dem lÀmna.
Jag tar gÀrna pÄ mig det. Den gula bjÀssen Àr strÄlande fin!!!Blev kÀr i den gula pÄ eventet, trodde inte alls att den var sÄ bra nÀr man bara ser den pÄ bild innan. Mycket bÀttre i verkligheten... fasiken...
Den gula i Black steel.... mums
Skyller det pÄ @RicVin och 2 öl
De e bra cool assÄ!Jag tar gÀrna pÄ mig det. Den gula bjÀssen Àr strÄlande fin!!!
Kul att ses!!!
Kritvitt gÄr fetbort! Svart eller blÄtt blir snyggt!Sitter och funderar, om jag skall slÀnga pÄ gummi pÄ denna, vilken fÀrg skall jag dÄ ta? Kritvit vore somrigt men kanske ej passar den cremefÀrgade tavlan... Svart? BlÄtt? Kanske gÄ pÄ nÄgot military strap? Vad tycker ni?
Sitter och funderar, om jag skall slÀnga pÄ gummi pÄ denna, vilken fÀrg skall jag dÄ ta? Kritvit vore somrigt men kanske ej passar den cremefÀrgade tavlan... Svart? BlÄtt? Kanske gÄ pÄ nÄgot military strap? Vad tycker ni?
HÀr Àr pÄ blÄtt. Cred till @Anthraxabuz för bilden.Svart fungerar bra, har inte testat blÄtt. Det bÀsta vore om man fick tag pÄ ett brunt Ocean Racer men det verkar omöjligt. Brunt och cremetavla Àr en bra kombo, hÀr dock pÄ lÀder.
Inte sÄ förtjust i det faktiskt, blir lite Ät det orangea hÄllet i verkligheten tyvÀrr.Brunt skulle vara excellent.
DÀr slog du huvudet pÄ spiken! Kanske ska fixa ett orange ISO frane?Inte sÄ förtjust i det faktiskt, blir lite Ät det orangea hÄllet i verkligheten tyvÀrr.
Varför inte ett orange Breitling?DÀr slog du huvudet pÄ spiken! Kanske ska fixa ett orange ISO frane?
BlÄSitter och funderar, om jag skall slÀnga pÄ gummi pÄ denna, vilken fÀrg skall jag dÄ ta? Kritvit vore somrigt men kanske ej passar den cremefÀrgade tavlan... Svart? BlÄtt? Kanske gÄ pÄ nÄgot military strap? Vad tycker ni?
Vad gÄr ett sÄnt pÄ? En av dom dÀr det stÄr Breitling lÀngs med bandetVarför inte ett orange Breitling?
Beror pÄ fÀrg och lÄs.Vad gÄr ett sÄnt pÄ? En av dom dÀr det stÄr Breitling lÀngs med bandet