• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jo 2, sverigeklocka:
IMG_5271.jpg
Snygg fÀrgkombo :)
DSC_0319.JPG

Å fasen, 15-20 tkr för en oservad som denna? Hade rĂ€knat med att kunna fĂ„ ut absolut max 15k.

52an Àr ju den snyggaste och modernaste. Fullset, pilotlÀnk och allt. 15 lÀr inte vara nÄgra problem tror jag. 20 kanske svÄrare pga servicebehovet men man vet aldrig. Inte den vanligaste modellen. Den har de snyggaste subtavlorna av alla chronomater tycker jag.

Verkar som att 20k inte var i överkant om man jÀmför med denna :)
Rouleaux kÀnns ju inte superhett...
https://m.blocket.se/alvsborg/Breitling_Chronomat_Chrono_B13352_Toppskick_71179019.htm?ca=23_4&w=3

Är inte ens greker vita mĂ€n lĂ€ngre? Möjligen inte solbrĂ€nda greker. Jag ska frĂ„ga George Weah om han tycker greker Ă€r vita eller ej. :)
Btw, du valde bort en klocka med borstad Pro2 framför en med Pro3.... ;)

Jag nÀmnde fördelarna med dessa tvÄ. TÀnkte att jag inte behövde nÀmna lÀnken vid det hÀr laget. Borde vara underförstÄtt! :)
Pro 2 gÄr alltid först, sÄ vi vÀljer den gamla. Ska man verkligen klara sommaren utan gul Bratte?

1348697364.jpg

Breitlingur guld/diamanter
200 000:-

Herrur Breitling Chronomat Evolution.

Priset i annonsen Àr ett uppskattat marknadsvÀrde och slutpriset kan bli bÄde högre och lÀgre beroende pÄ budgivning.
Om du klickar pÄ lÀnken nedan kommer du till Kronofogdens Auktionstorg dÀr du hittar fullstÀndig information om tid och plats för visning och om objektet sÀljs pÄ auktion eller anbud.
LĂ€s mer hos Kronofogden

https://www.blocket.se/stockholm/Breitlingur_guld_diamanter_71657088.htm?aw=1

Ingen som Àr sugen pÄ en riktigt blingig Bratte? :D

Blev kÀr i den gula pÄ eventet, trodde inte alls att den var sÄ bra nÀr man bara ser den pÄ bild innan. Mycket bÀttre i verkligheten... fasiken...
IMG_0772.JPG
IMG_0779.JPG

Den gula i Black steel.... mums
Skyller det pÄ @RicVin och 2 öl ;)
Jag tar gÀrna pÄ mig det. Den gula bjÀssen Àr strÄlande fin!!!
IMG_4258.JPG

Kul att ses!!!

Sitter och funderar, om jag skall slÀnga pÄ gummi pÄ denna, vilken fÀrg skall jag dÄ ta? Kritvit vore somrigt men kanske ej passar den cremefÀrgade tavlan... Svart? BlÄtt? Kanske gÄ pÄ nÄgot military strap? Vad tycker ni?
IMG_1993.JPG

Svart fungerar bra, har inte testat blÄtt. Det bÀsta vore om man fick tag pÄ ett brunt Ocean Racer men det verkar omöjligt. Brunt och cremetavla Àr en bra kombo, hÀr dock pÄ lÀder.
sff.jpg

Tillbaka
Topp