Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Din Seawolf Àr ju en riktig Breitling! SO, not so much... (enligt mig dÄ rÄ..). StorleksmÀssigt Àr den ju bratte-bra! Men jag Àr förstÄs lite partisk..Jag har ett stort sug att byta ut min Seawolf mot en lite mindre dykare i vÄr.
Den anvÀnds aldrig och Àr alldeles för stor för mig.
Tycker mig inte se de nya Superocean sÄ ofta hÀr.
Vad sÀger panelen om den? Finns det nÄgra hÀr i trÄden?
![]()
![]()
Din Seawolf Àr ju en riktig Breitling! SO, not so much... (enligt mig dÄ rÄ..). StorleksmÀssigt Àr den ju bratte-bra! Men jag Àr förstÄs lite partisk..![]()
Colt Àr fina grejer det!Jag hÄller med(inte om storleken) men man fÄr nog bara svÀlja att det Àr en ny era
Har alltid min "Riktiga" Colt kvar iaf![]()
Colt Àr fina grejer det!
Mjoo.. eller gör som jag. Jaga beggat. Vill att mina Breitling ska se ut och kÀnnas som Breitling.Men beggade mindre Àr ju svÄrare o hitta förstÄss..
Jo, sÄ Àr det ju..Det Àr just det dÀr med mindre. De gamla Brattarna som Àr snygga Àr stora(iaf dykarna) :'(
Jag tycker att nya SO Àr en fin klocka och det kÀnns som att de har lyckats göra nÄgot som inte ser ut som allt annat. Men - jag hÄller med om att den saknar den goa panache som Àldre, och vissa nya, Breitling har. Nya Chronomaten t ex tycker jag fÄngar upp mer av vad jag förknippar med mÀrket som jÀmförelse.
Eller sÄ Àr jag bara lÀttlurad och tror att det Àr rÀtt om det Àr rollo-lÀnk och rajders pÄ men inte annars..det tÄl att tÀnkas pÄ..
Ligger det fortfarande en ganska vettigt prisad SO av nya modellen pÄ k&s förresten?
I hear youJag kÀnner lite samma fast med hela sortimentet
Den blÄa som lÄg ute pÄ K&S blev sÄld.
Saknas en pÄ stÄllÀnk som Àr alltför tung! (PÄ ett bra sÀtt förstÄsHemma arbete ibland. Inte sÄ dumt! Man hinner fixa lite..
SÄ lika, men ÀndÄ sÄ olika
![]()
SÄ sant! Kanske fÄr leta lite till..Saknas en pÄ stÄllÀnk som Àr alltför tung! (PÄ ett bra sÀtt förstÄs)
Jag tycker inte du ska byta bort din mot en ny superocean men mot en gammal superocean eller typ colt eller nÄgon annan Àldre modellJag har ett stort sug att byta ut min Seawolf mot en lite mindre dykare i vÄr.
![]()
![]()
Ăven jag Ă€r sugen pĂ„ denna version av superocean, vart inne & testat & dom sitter otroligt bra, sjukt snygga, & perfekt mix mellan dress/sport sĂ„ funkar i alla lĂ€gen. Jag sĂ€ger kööör sĂ„ gör jag detsammaJag har ett stort sug att byta ut min Seawolf mot en lite mindre dykare i vĂ„r.
![]()
![]()
Var faktiskt inne och provade idag. Och de var inte alls dumma men rĂ„kade se en ny avenger ocksĂ„. SĂ„ nu Ă€r man kluven igen.Ăven jag Ă€r sugen pĂ„ denna version av superocean, vart inne & testat & dom sitter otroligt bra, sjukt snygga, & perfekt mix mellan dress/sport sĂ„ funkar i alla lĂ€gen. Jag sĂ€ger kööör sĂ„ gör jag detsamma![]()
Vart Àr vingarna?Finaste Breitling, in my opinion.
![]()
![]()
Ja de Àr helt grymma! SÄ sköna att bÀra! Den dÀr var riktigt fin den medDen Àr sÄ skön att ha pÄ sig. Har en nÀstintill likadan men lite Àldre.