Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vit tuxedo Àr "pÄ tavlan".. Àr iaf en sÄdan pÄ vÀg hem till mig nu nÀr jag hörde att gult Àr pÄ vÀg ut.
Jajaja, totalt ute. Det Àr lika bra att sÀlja den dÀr ute-klockan superbilligt till mig innan den tappar allt vÀrde.
Utöver hadley roma som alla har sÄ om du vill ha custom sÄ Àr @Anders W (AW straps) braTÀnkte jag skulle testa canvas, nÄgon som har tips pÄ ett svart i skaplig kvalité?
Och nej, jag Àr inte sÄ sugen pÄ att testa ett frÄn Breitling för 4000kr.
Tackar tackarUtöver hadley roma som alla har sÄ om du vill ha custom sÄ Àr @Anders W (AW straps) bra
TyvÀrr helt tomt med uppgifter i alla papper, warranty plastdelen som medföljer har en breitling garanti frÄn 2017-02-01 men jag lÀr vÀl fÄ svÄrt att serva den utan stÀmpel och underskrift frÄn ad?
Och jag hÄller pÄ att deala med en snubbe i USA om en gul M1, som jag verkligen inte vill ha heller.Jahaaaa... Dom gula
SĂ„g en gul SO prof. Som jag verkligen inte vill ha
Ăr langos ocksĂ„ ute nu?Lika ute som betamax och langos...
Finns det verkligen nĂ„gon som Ă€tit langos efter Vattenfestivalen? Förutom ungrare?Ăr langos ocksĂ„ ute nu?
Det Àr bara att bevaka denna trÄden, annars riskerar man att bli töntigast i stan.
TÀnkte jag skulle testa canvas, nÄgon som har tips pÄ ett svart i skaplig kvalité?
Och nej, jag Àr inte sÄ sugen pÄ att testa ett frÄn Breitling för 4000kr.
Finns det verkligen nÄgon som Àtit langos efter Vattenfestivalen? Förutom ungrare?
BlÄ tröja idag sÄ cremetavla
Separerade ni för att hon hade problem med att hÄlla sig till sanningen?En av mina ex-fruar hÀvdar att hon Ät Langos i Budapest förra sommaren.
Separerade ni för att hon hade problem med att hÄlla sig till sanningen?
Say no more!Eh, hon gillar Langos?
Helt rĂ€tt val av index! Ser du @sherwan !!?Ăhh vill inte spamma med 100bilder pÄöppningen, det fĂ„r bli i paketöppningstrĂ„den.
Gult ska det vara
Svart Àr hÄrdare. Black metal steel, RocknRoll!Helt rÀtt val av index! Ser du @sherwan !!?
GrattisĂhh vill inte spamma med 100bilder pÄöppningen, det fĂ„r bli i paketöppningstrĂ„den.
Gult ska det vara
Fan vi ska nog lĂ€ra dig svenska ska du se. Jag talar om INDEX inte BOETTENS FĂRG.Svart Ă€r hĂ„rdare. Black metal steel, RocknRoll!
Alla kan inte lyssna pÄ polsk musik