• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vad kostar en military canvas strap? tÀnkte om man skulle testa pÄ seawolfen.
Tycker inte riktigt seawolfen sitter bra pÄ mitt military canvas, det Àr snyggt men den blir vÀldigt topptung (detta gÄr att leva med men det finns bÀttre alternativ). Den funkar dock riktigt bra pÄ military rubber och viklÄs.
Vet tyvÀrr ej vad ett canvas gÄr pÄ och skulle gÀrna veta det sjÀlv...

LÀcker, bare o gratta. Batongerna ser ju ganska vÀlfyllda ut, hur Àr lumen pÄ den, kanske gÄr o slÀnga upp en bild:)
IMG_0889.JPG

:)

Vad kostar en military canvas strap? tÀnkte om man skulle testa pÄ seawolfen.
Jag betalade strax över 2000:- för det, och dÄ med ett bygelspÀnne i borstat stÄl. BestÀllde det genom Eriksons urhandel och fick det hemskickat. VÀldigt bekvÀmt bÄde sommar/vintertid, och lÀtt att göra rent om man vÀl rÄkar kladda ner det under dagens gÄng.
FÀrgmodellen heter 109W och den Àe lite grÄ i fÀrgen.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    87.4 KB · Visningar: 36
Senast Àndrad:
Tycker det e helt otroligt , att det inte finns nÄgra irl bilder pÄ avenger gmt blacksteel!?
SÄ populÀr som vanliga gmt:n Àr borde ju mÄnga nappa?
Blir galen snart , har varvat internet!
Kan inte nÄgon av er stockholmsboys kila innom nÄgon AD och fota?;)

Tycker det e helt otroligt , att det inte finns nÄgra irl bilder pÄ avenger gmt blacksteel!?
SÄ populÀr som vanliga gmt:n Àr borde ju mÄnga nappa?
Blir galen snart , har varvat internet!
Kan inte nÄgon av er stockholmsboys kila innom nÄgon AD och fota?;)

TÀnkte dra förbi Eriksons imorgon, tveksamt om de har den inne men om sÄ Àr fallet kan jag sÀkert ordna!

• Like
Reactions: PCB
Mobbning... @JensBP var Àr du, behöver hjÀlp mot dessa gossar, den gula riddaren, hoppa in hÀr nu ;)

Meh, @JensBP Àr sk "allÀtare" nÀr det kommer till brattar. Gult, svart, rosa, lila, putsat, borstat, guldigt, silvrigt, gummi, lÀder, latex. You name, it he got it. Ge honom en break, han kan inte behöva försvara ALLT! :D

Och gult Àr som sagt tisdags.

DÄ kör vi Äter en frÄga i breitlingsdelen smÀllde pÄ ett natoband pÄ min nya aerospace evo och sÄg att det stÄr ett inristat nummer 6 siffriga eller 5 nummer och ett nummer bakom dÀr bandet satt pÄ ena sidan, vad Àr det för ett nummer mÄtro undrar en nyfiken? NÄn som har en susning? för onödigt vetande förmodligen.......

Tillbaka
Topp