svesam
Guld
Det Àr basic svart som gÀller denna vecka! Det Àr spikat pÄ mötet. Bara att sÀlja den gula. Folk skrattar Ät dig!
Exakt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr basic svart som gÀller denna vecka! Det Àr spikat pÄ mötet. Bara att sÀlja den gula. Folk skrattar Ät dig!
Kurva, de dĂ€r indexen Ă€r enbart med stĂ„l...Fan vi ska nog lĂ€ra dig svenska ska du se. Jag talar om INDEX inte BOETTENS FĂRG.
Biji Highwon!
Det viktiga Ă€r ju tavlans fĂ€rg. Allt annat Ă€r sekundĂ€rt. B-V-index pĂ„ fĂ€rgen gul Ă€r â+0,65Fan vi ska nog lĂ€ra dig svenska ska du se. Jag talar om INDEX inte BOETTENS FĂRG.
Biji Highwon!
Jag skulle vilja pÄstÄ att Langos fortfarande förekommer ute i provinserna. GÄr man pÄ en "marken", "marten" eller liknande sÄ visst finns doften dÀr. SjÀlv jobbade jag lite som nasare i unga Är, förÄt mig pÄ grannens Langos en Malmöfestival för hundra Är sedan. Men suget var pÄvÀg tillbaka, tills nyss!Finns det verkligen nÄgon som Àtit langos efter Vattenfestivalen? Förutom ungrare?
Och detta kunde du inte klÀcka ur dig frÄn början, en vecka sen?? DÄ gjorde du rÀtt val, givet dem premisserna.Kurva, de dÀr indexen Àr enbart med stÄl...
Svart trumfar index i valet nÀr jag köpte
AlltsĂ„...que?Det viktiga Ă€r ju tavlans fĂ€rg. Allt annat Ă€r sekundĂ€rt. B-V-index pĂ„ fĂ€rgen gul Ă€r â+0,65
#bv+0.65feber
TÀnk den dÀr med gul tavla pÄ Basel 2017. Take my money!!!
LolSvart Àr hÄrdare. Black metal steel, RocknRoll!
Alla kan inte lyssna pÄ polsk musik
Jösses jag vill verkligen inte ha den dÀr...Lika ute som betamax och langos...
SvinlÀckert, klart du ska ha en svartLÀckert
NĂ€sta blir en i svartmetall,,,
...lsingfors pÄ kryssning.DÄligt drag idag!
Tror iaf att jag mÄste övervÀga att lÀmna ifrÄn mig stÄlfisken. En Aerospace EVO tror jag passar min figur bÀttre.
Ăven fast min fru sĂ€ger att jag inte Ă€r tillrĂ€ckligt cool för att bĂ€ra upp den. Hon kan dra Ă„t he......
Typiskt bra present!...lsingfors pÄ kryssning.
Svart och gult gÄr sÄ jÀkla bra ihopHemma med barnen idag.
Glad nyhet, en till som har inhandlat en ny Breitling för en liten stund sen
Mer Breitling till folket, viva revolution!
Finns vÀl bara en Quartzare som Àr svart? LÀtt val för dig dÄLÀckert
NĂ€sta blir en i svartmetall,,,
finns fler ,men sÄ hardcore Àr jag inte ,,tycker bara quartz Àr nice ,och förtjÀnar bÀttre anseendeFinns vÀl bara en Quartzare som Àr svart? LÀtt val för dig dÄ
Har du köpt en fin Marc Jacobs?WTF did I just do? Era jÀvlar...
Finns ju ingen Marc JacobstrÄd sÄ jag var tvungen att posta hÀr i BreitlingtrÄdenHar du köpt en fin Marc Jacobs?
#gulfeber??WTF did I just do? Era jÀvlar...
En till dom drabbats av den svÄra viruskrÀmpan #gulfeber mÄnntro?WTF did I just do? Era jÀvlar...
#gulfeber??
Bara vanlig bretilingsjuka utan gulafebern. StÄl, svart tavla, gummi...En till dom drabbats av den svÄra viruskrÀmpan #gulfeber mÄnntro?
LÀcker, bare o gratta. Batongerna ser ju ganska vÀlfyllda ut, hur Àr lumen pÄ den, kanske gÄr o slÀnga upp en bildHemma med barnen idag.
Glad nyhet, en till som har inhandlat en ny Breitling för en liten stund sen
Mer Breitling till folket, viva revolution!