Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan män bära en klocka med diamanter undrar jag? Var går gränsen när det blir patetiskt? Jag har fortfarande inte tillräcklig känsla för detta när det gäller klockor. Jag kan säga att funderade bra mycket innan jag köpte denna klocka.
Kan män bära en klocka med diamanter undrar jag? Var går gränsen när det blir patetiskt? Jag har fortfarande inte tillräcklig känsla för detta när det gäller klockor. Jag kan säga att funderade bra mycket innan jag köpte denna klocka.
Med nya gummit!
![]()
jag är riktigt sugen på en breitling super avenger blacksteel. så om det finns någon där ute som är sälja sin så skriv gärna till mig.
oj skrev lite för snabbt så det blir lite konstig där. "Så om det finns någon där ute som vill sälja sin så skriv gärna till mig"
http://www.compraventarelojes.com/5694X.HTM
Tyvärr utan bop men ändå. Jag köpte min sa blacksteel därifrån. Har köpt en hel del från compraventarelojes
Är inte det en Skyland avenger blacksteel du visar på bild? Den är lite mindre med 45 mm vs super avengers 48.
Den är borta sen ett par år men det finns några bilder i trådenTack för tipset, lägg gärna upp bilder på din
Bicolor says Hi !
![]()
Den har Jarl Sandin just nu på 25% rabatt. Ring dem och kolla om den är kvar. Jag var där i onsdags och då var den kvar iaf. Om det va vanliga Avenger eller större vet jag ej. Är inte så bra på de svarta klockorna...jag är riktigt sugen på en breitling super avenger blacksteel. så om det finns någon där ute som är sälja sin så skriv gärna till mig.
Något som spanat på nya Colt chrono automat? Jag tyckte den va lite trist men skönt att den håller sig till 44mm iaf. Eller ja trist och trist, kanske fel uttryck men den står inte ut nå speciellt. Att det är "vanlig" lumefärg på index gillas dock. Gillade inte riktigt den beiga som kom förra året på en del av de nya modellerna. Inte in-house.![]()
![]()
![]()
![]()
Panda på gummi va dock jäkligt cool!!!
Har inte reflekterat över det. Har pro 2 på min Avenger och den är jag sjukt nöjd över. En riktigt gedigen länk. Är inte så värst imponerad över oystern som sitter på min exp1. Breitling har ju bra och grymma länkar som inte på något sätt bör närma sig rolex imhoJag gillar dem, men jag är ju lite jävig gentemot Colten...
Däremot tycker jag inte om Pro 3-länken, den har blivit för lik oyster...![]()
Något som spanat på nya Colt chrono automat? Jag tyckte den va lite trist men skönt att den håller sig till 44mm iaf. Eller ja trist och trist, kanske fel uttryck men den står inte ut nå speciellt. Att det är "vanlig" lumefärg på index gillas dock. Gillade inte riktigt den beiga som kom förra året på en del av de nya modellerna. Inte in-house.
Panda på gummi va dock jäkligt cool!!!
Olagligt läcker på sitt sätt!Bicolor says Hi !
![]()
Den har Jarl Sandin just nu på 25% rabatt. Ring dem och kolla om den är kvar. Jag var där i onsdags och då var den kvar iaf. Om det va vanliga Avenger eller större vet jag ej. Är inte så bra på de svarta klockorna...
Lägg ut en köpesannons på K&S så kanske någon nappar.är det någon som har en breitling skyland avenger black steel till salu?
skriv gärna ett inlägg. så kan vi säkert komma överens om något.
Lägg ut en köpesannons på K&S så kanske någon nappar.