ScubaKing
Guld
Runt 10 sÄ gör du vÀl en OK affÀr. LÀttsÄld vet jag ju inte alls...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om den ser ut som denna Àr det en pÀrla. Sedan peror ju priset pÄ Ärtal, skick mm. HÄller vÀl med Camo00s prisintervall. Den bör ligga under Navitimern som jag pÄstÄr bör ligga pÄ 20-25 och uppÄt. Blir riktigt sugen sjÀlv!
Och jag Àr sÄ jÀkla ledsen att det inte var jag som köpte den...Jo till mig!(Denke)
SÄlde min helrenoverade panda, och alldeles för billigt dessutom... Saknar den!
![]()
Det Àr den pÄ bilden.![]()
Och Denke , du mÄste tala om vad du knep den för (för jag förutsÀtter att du nu köper den efter alla pÄfösningar), vi dör av nyfikenhet eller kanske av avund....![]()
9.999 kr???Det Àr inte klart Ànnu. Vad ska man betala?
Det Àr inte klart Ànnu. Vad ska man betala?
Max 10 kkr.
Vad grundas det pÄ?
Personliga Äsikter, tycke och smak. Jag sÄlde min för 8kkr 1998 som exempel. Minns den som extremt svÄrsÄld dÄ. Tycker idag det Àr en rÀtt trÄkig klocka, vÀldigt otypisk Breitling enligt mig.
Det Àr inte klart Ànnu. Vad ska man betala?
Max 10 kkr.
Tycker nog att den kan vara vÀrd nÄgra kronor till om den Àr riktigt fin förstÄs.
Snarare sÄ att den som köpte din gjorde ett klipp![]()
Men 98 Àr i och för sig 17 Är sedan...Personliga Äsikter, tycke och smak. Jag sÄlde min för 8kkr 1998 som exempel. Minns den som extremt svÄrsÄld dÄ. Tycker idag det Àr en rÀtt trÄkig klocka, vÀldigt otypisk Breitling enligt mig.
Bjussar lite pÄ mina brattar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okej, nu blev det hÀr officiellt en poll!
Utan inbördes ordning:
Navitimer 806
Chronomat 01
Blackbird limited-chrono, egentligen helst i Black Steel OM den fanns med svart lÀnk...
![]()
Àlskar ingen Cockpit? Jag Àr sÄ ensam...![]()
Jag tycker sÀllan man ser StÄlfisken med blÄ tavla? Den Àr ju grymt snygg.
![]()
Gummit?Det sprack.
Tror den ĂR mer ovanlig. Var sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ jĂ€kla nĂ€ra att byta till mig en av vĂ„ra Danska vĂ€nner för ngn mĂ„nad sedan. Men jag var för lĂ„ngsam(och snĂ„l..)Jag tycker sĂ€llan man ser StĂ„lfisken med blĂ„ tavla? Den Ă€r ju grymt snygg.
![]()