Samma med Colten...
![]()
Riktigt fin. Den kÀnns vÀldigt ovanlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Samma med Colten...
![]()
Tror den ĂR mer ovanlig. Var sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ jĂ€kla nĂ€ra att byta till mig en av vĂ„ra Danska vĂ€nner för ngn mĂ„nad sedan. Men jag var för lĂ„ngsam(och snĂ„l..)
Kör pÄ svart kevlar idag bara för att kÀnna pÄ fÀrgkontrasten, om det fungerar...
![]()
Det funkar!!
![]()
Det funkar!!
![]()
Har du bÄde en svart och en creme colt?![]()
Shit va snygg den Àr!Kör pÄ svart kevlar idag bara för att kÀnna pÄ fÀrgkontrasten, om det fungerar...
![]()
JĂ€kligt snyggt band! Schysst matt svart struktur.
Vart hittade du det?
Shit va snygg den Àr!
Hamnat i nÄgot mÀrkligt tillstÄnd dÀr jag ena dagen funderar pÄ att sÀlja fisken, andra dagen behÄlla den....
TyvÀrr, idag Àr en sÄn dag jag vill behÄlla denByta mot en Colt och en Oris??![]()
Det sprack.
Det sprack.
FÄr jag visa min cock utan att nÄgon skrattar?
Velade du för lÀnge eller var du för snÄl? Vem knep den dÄ????
SYND![]()
Han ville byta mot en klocka jag inte vill byta bort. Jag bad om ett pris, men sen har jag inte hört av honom.... Sugen?
Har du tur sÄ
De gÄnger jag varit sÄ har de inte haft den bredd jag skulle ha just dÄ...
Hade, sÄlde den svarta. Mitt klockintresse sÄhÀr lÄngt peakade med en Breitling-trio i ett par veckor....
![]()
Det missade jag helt, eller kanske inte lÄg pÄ K&S iof. Colten Àr fin iaf![]()
Det missade jag helt, eller kanske inte lÄg pÄ K&S iof. Colten Àr fin iaf![]()
Testade en beast idag.
![]()
Ser liten ut jÀmfört med nya Emergencyn ÀndÄ...![]()
Kan mÀn bÀra en klocka med diamanter undrar jag? Var gÄr grÀnsen nÀr det blir patetiskt? Jag har fortfarande inte tillrÀcklig kÀnsla för detta nÀr det gÀller klockor. Jag kan sÀga att funderade bra mycket innan jag köpte denna klocka.Jag antar att Du driver, men hade jag haft den hade jag burit den stolt..!!![]()