Snygg, fast hade behövt showcase
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg, fast hade behövt showcase
Ja sÀg inte det vÀntar forfarande pÄ min klocka som han skulle fÄ hem pÄ 20 dagar har gÄtt 8 veckor nu frÄn pluswatch utan klocka och information.Köper man sÀljaren sÄ Àr det bra mkt tryggare att köpa över nÀtet Àn att möta upp nÄgon nisse via blocket. Finns vÀl 0,00002% chans att bli blÄst av pluswatch t ex. Och massor av fler seriösa sÀljare finns det.
+att de sÀljer oservade klockor som servade...Ja sÀg inte det vÀntar forfarande pÄ min klocka som han skulle fÄ hem pÄ 20 dagar har gÄtt 8 veckor nu frÄn pluswatch utan klocka och information.
kÀnns som det Àr standard pÄ c24+att de sÀljer oservade klockor som servade...
Och i Italien.kÀnns som det Àr standard pÄ c24
Vad Àr det för klocka? Svarar de inte??Ja sÀg inte det vÀntar forfarande pÄ min klocka som han skulle fÄ hem pÄ 20 dagar har gÄtt 8 veckor nu frÄn pluswatch utan klocka och information.
Men trusted checkout har vÀl nÄgon garanti för hur lÄng tid det fÄr gÄ eller ?Ja sÀg inte det vÀntar forfarande pÄ min klocka som han skulle fÄ hem pÄ 20 dagar har gÄtt 8 veckor nu frÄn pluswatch utan klocka och information.
Jag tycker den verkar se Ànnu roligare ut Àn jag trodde.
Vem blir först i vÀrlden med att recensera Skyracer? SpÀnningen Àr olidlig!
En navitimer 01 46mm pÄ stÄllÀnk. Chrono24 Àr inte speciellt hjÀlpsamma dÄ pluswatch nog Àr den sÀljaren som drar in mest deg Ät dom.Vad Àr det för klocka? Svarar de inte??
Japp men den bryr sig inte Chrono24 Ät om sÀljarna följer har jag mÀrkt efter ha kontaktat de gÀllande förseningen.Men trusted checkout har vÀl nÄgon garanti för hur lÄng tid det fÄr gÄ eller ?
TrÄkigt men du behöver ju med all sannolikhet inte vara orolig, bara tÄlmodig.En navitimer 01 46mm pÄ stÄllÀnk. Chrono24 Àr inte speciellt hjÀlpsamma dÄ pluswatch nog Àr den sÀljaren som drar in mest deg Ät dom.
Svarar gör han med det utvecklade svaret. "den Àr bestÀlld"
Ja dom Ă€r att lita pĂ„. Finns massor pĂ„ forumet som har gjort affĂ€r med dom. Söker du lite hittar du flera trĂ„dar om detĂr sĂ„ jĂ€kla sugen pĂ„ att klicka hem denna skönheten efter att jag nu testat en:
https://www.chrono24.com/breitling/super-avenger-ii-2-chronograph---steel-bracelet--id3501427.htm
Skiljer ju sig avsevÀrt mycket i pris jÀmfört med min lokala ÄterförsÀljare, men Àr det att lita pÄ?
Ăr sĂ„ jĂ€kla sugen pĂ„ att klicka hem denna skönheten efter att jag nu testat en:
https://www.chrono24.com/breitling/super-avenger-ii-2-chronograph---steel-bracelet--id3501427.htm
Skiljer ju sig avsevÀrt mycket i pris jÀmfört med min lokala ÄterförsÀljare, men Àr det att lita pÄ?
Köpte en speedmaster frĂ„n PW. Inga problem, svarade snabbt pĂ„ mail & telefon. Direktöverföring (lite skakis) men gick vĂ€gen. Haft Ă€ven lite sporadisk kontakt med dem efter det om div. andra ur, men inte kommit till skott.Ăr sĂ„ jĂ€kla sugen pĂ„ att klicka hem denna skönheten efter att jag nu testat en:
Ja fÄr du svaret trots att den stÄr som omedelbart tillgÀnglig att han behöver ca 20 dagar pÄ sig, sÄ Àr dessa 20 dagar inget du kan rÀkna med kan vi summera det.
FrÄgan Àr hur lÄng tid tÄlmodig Àr snart 9 veckors vÀntan utan klocka fÄr en att börja snegla mot att hÀva köp och klippa till pÄ en beggad daytona istÀllet
Vem blir först i vÀrlden med att recensera Skyracer? SpÀnningen Àr olidlig!
Vi fÄr se, beror vÀl pÄ vem som recenserar, men jag Àr redo, vÀntar bara pÄ klockan.Vad Àr lÀngden pÄ den dÀr? Bandhorn till bandhorn..
45 mm lÄter lite vÀl jÀvla rock n' roll med tanke pÄ mina spaghettihandleder, men hoppet Àr ju det sista som överger en.
Det kanske kommer med i vÀrldens första recension, tÀnker jag...
VÀntar med spÀnning pÄ min i blÄttVad anser ni förresten om nya superocean heritage ceramic? Tyckte denna var lite ball!
Skönt. SvÄrt att slÄ kÀnslan av en nyservad klocka. =)DÄ har man fÄtt tillbaka sin Vitesse ifrÄn helservice. Vart polerad och trycktestad ocksÄ, vart som ny.
Faktiskt..och polering.Skönt. SvÄrt att slÄ kÀnslan av en nyservad klocka. =)