TouchingEvil
Silver
Hittade bilden pÄ nÀtet, men fÄ tillbaks en klocka sÄ fin Àr inte fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăsch, blankt Ă€r till för att repas! Nej till botox och Nej til polering!![]()
![]()
Hittade bilden pÄ nÀtet, men fÄ tillbaks en klocka sÄ fin Àr inte fel![]()
Köpa Bratte via blocket? VÄgat!https://www.blocket.se/sodermanland/Breitling_super_avenger_72488264.htm?ca=22&w=3
Vad sÀger de kunniga forumfolket om denna? Bra pris, Àkta osv?![]()
https://www.blocket.se/sodermanland/Breitling_super_avenger_72488264.htm?ca=22&w=3
Vad sÀger de kunniga forumfolket om denna? Bra pris, Àkta osv?![]()
Att handla frÄn en kompis till en medlem med ett inlÀgg kÀnns ju ocksÄ tryggt.En vÀn till mig ska sÀlja sin Breitling Avanger, han Àr enda Àgaren, klockan Àr i bra skick och med bÄde Àkthetsintyg och box. PM för mer info om du Àr intresserad.
Att handla frÄn en kompis till en medlem med ett inlÀgg kÀnns ju ocksÄ tryggt.
Ett under att man lyckas köpa klockor utan knas.
StÄr det Avanger pÄ tavlan..?Jag förstÄr sjÀlvklart det. Vi jobbar ihop, och han Àr en offentlig person. Jag berÀttar gÀrna mer i PM om vem det Àr osv. Men har som sagt full förstÄelse för tolkningarna kring min inaktivitet pÄ forumet.
Trevligt initiativ sÄklart, menar bara att "tryggt köp" Àr subjektivt.Jag förstÄr sjÀlvklart det. Vi jobbar ihop, och han Àr en offentlig person. Jag berÀttar gÀrna mer i PM om vem det Àr osv. Men har som sagt full förstÄelse för tolkningarna kring min inaktivitet pÄ forumet.
https://klocksnack.se/threads/breitling-super-avenger-ii.67860/@yonsson mjaaa, man vet aldrig men var mest lite intresserad av prisbild osvi en perfekt vÀrld hade samma klocka dykt upp pÄ forumet frÄn en sÀljare med bra ref och som bor i nÀrheten av mig. Men man kan inte fÄ allt..
Den pÄ KS Àr ju dock 4 Är nyare, köper du en 6 Är gammal klocka sÄ kan du ju börja fundera över service. Men visst, Breitling sjunker sjukt mycket i pris mot nypris.@yonsson Jajamensan! Exakt vad jag Àr ute efter om det inte vore för priset. SÀger inte att den Àr dyr för vad man fÄr, ligger bara en bit över vad jag tÀnkte spendera. Sen Àr jag lite reserverad över priset sÀljare i vissa fall begÀr. Flera brattar dÀr sÀljarna sÀnkt priset rejÀlt efter nÄgra veckor eller nÄn mÄnad. SÄ tar det sÀkra före det osÀkra![]()
Nere hela veckan?? Gtg pÄ torsdag nÄgra stycken om Du Àr sugen...I SkÄnetrafikens hÀrligt röda ljus
![]()
à h vad sugen jag blev nu dÄ men Äker tbx imorn vid lunch. Detta stÀndiga flÀngande. Men jag hoppas det sammanfaller snart igen sÄ det blir en burgare och en kall enNere hela veckan?? Gtg pÄ torsdag nÄgra stycken om Du Àr sugen...
Ingen skillnad förutom modellen. BÄda har B01 urverk..NÄgon som har lust att berÀta vad skillanden mellan Breitling Chronomat B01 och Breitling Airborne ?
Vridringen pÄ airborne Àr mer "old-style" design och Àven sÄ tavlorna/index. + fake-patina lume (beige/rosaaktig).NÄgon som har lust att berÀta vad skillanden mellan Breitling Chronomat B01 och Breitling Airborne ?
Du och dina dinkor Àr fan helt fantastiska!En fyrling underbara ting...
Ref 808
![]()
Ref 815
![]()
Ref 2018
![]()
Ref 181
![]()
Ref 815 Àr vÀl televerket edition eller nÄt liknande va? Den Àr grym iafEn fyrling underbara ting...
Ref 808
![]()
Ref 815
![]()
Ref 2018
![]()
Ref 181
![]()
Long playing 815 Àr den nyare versionen av top time long playing 810, med Val 7736 istÀllet för Venus 178. De spolade Àven namnet Top time. Den finns Àven som vanlig, inte unik för Kronometer Sthlm eller Televerket. Denna "tillhör" Televerket dock.Ref 815 Àr vÀl televerket edition eller nÄt liknande va? Den Àr grym iaf![]()
Tack! Har helt snöat in pÄ gamlingar nu. Finns inget bÀttre. Klass. Nytt pÄ ingÄng samt tvÄ service. Sen kan jag göra en fin gruppbild. Pinsamt nog har jag ingen vintage Navitimer, men Ä andra sidan Àr ju de tidiga Chronomaterna Navitimerns designmÀssiga fader.En fyrling underbara ting...
Ref 808
![]()
Ref 815
![]()
Ref 2018
![]()
Ref 181
![]()
Glasbaksida Àr ett jÀvla hittepÄ. Sitter ju asdÄligt pÄ handleden.![]()
SÄ vackert. Fattar inte varför alla Chronomater som har B01 movment har showcase.
Kan det bli du!?![]()
Vem blir först i vÀrlden med att recensera Skyracer? SpÀnningen Àr olidlig!
Snygg, fast hade behövt showcase![]()
Vem blir först i vÀrlden med att recensera Skyracer? SpÀnningen Àr olidlig!