AekiUppsala
Basic
Den ligger Àven ute hÀr pÄ KS
Nja inte dem urtavla jag var ute efter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den ligger Àven ute hÀr pÄ KS
KĂP INTE DENNA!
fantastiskt skamlös sĂ€ljare alltsĂ„. Tog han tillbaka den utan knorr?KĂP INTE DENNA!
Genomförde precis en bytesaffÀr med den hÀr klockan och den skickas tillbaka per omgÄende.
Klockan Àr i bedrövligt skick, nÄgon har polerat den med typ rondell, kronan Àr lös, ser ut som nÄgon försökt ta bort vridringen med kofot osv.
Ja alltsÄ, jag hade inte skickat min för att han skulle skicka först. Han hade inte sÄ mycket val. Men erbjöd sig ju inte att betala returfrakten direktfantastiskt skamlös sÀljare alltsÄ. Tog han tillbaka den utan knorr?
Fan va trist...KĂP INTE DENNA!
Genomförde precis en bytesaffÀr med den hÀr klockan och den skickas tillbaka per omgÄende.
Klockan Àr i bedrövligt skick, nÄgon har polerat den med typ rondell, kronan Àr lös, ser ut som nÄgon försökt ta bort vridringen med kofot osv.
Ja men jag förlorade ju bara 130kr sÄ. Men man undrar ju vad som hÀnt om jag skickat först... han vet ju garanterat att kronan Àr pÄ vÀg att lossna och att skicket Àr under all kritik.Fan va trist...
Colt alla dagar i veckan!
OK. FrÄgade mest dÄ en kompis fick det att lÄta som att Colt Àr rent skrÀp, men nÀr kollade pÄ abyss sÄ Àr det samma urverk. TÀnkte om jag missat nÄgotColt II utan tvekan. Sen finns Àven andra med samma stil som Àter upp den andra styggelsen Abyss, t ex gamla Steelfish, Avenger 2 GMT, nya Colt, Cockpit...
SkrÀp Àr det definitivt inte!OK. FrÄgade mest dÄ en kompis fick det att lÄta som att Colt Àr rent skrÀp, men nÀr kollade pÄ abyss sÄ Àr det samma urverk. TÀnkte om jag missat nÄgot
tror den Ă€r rĂ„fejkKĂP INTE DENNA!
abyss=styggelse ,Àntligen överrens om nÄgotColt II utan tvekan. Sen finns Àven andra med samma stil som Àter upp den andra styggelsen Abyss, t ex gamla Steelfish, Avenger 2 GMT, nya Colt, Cockpit...
NÀ jag tycker inte det. Finishen Àr flera klasser bÀttre Àn min 2531.80 hade. Men han tycker Breitling Àr skit rent allmÀnt ocksÄSkrÀp Àr det definitivt inte!
Ja jag tÀnker inte sÀga mot dig.tror den Àr rÄfejk
index ser skumma ut ,och logga/text pÄ clasp
ocentrerat datum och lumepluppar.kronan,m,m
Tveksamt faktiskt. Dock inte sÄ bra bilder.tror den Àr rÄfejk
OK. FrÄgade mest dÄ en kompis fick det att lÄta som att Colt Àr rent skrÀp, men nÀr kollade pÄ abyss sÄ Àr det samma urverk. TÀnkte om jag missat nÄgot
Nej. Inte helt genomgÄende gula iaf.Finns det gula Breitling rubberstraps?
Nej. Inte helt genomgÄende gula iaf.
Finns det gula Breitling rubberstraps?
JodÄ, men bara i 24mm.Nej. Inte helt genomgÄende gula iaf.
För min del sÄ Àr det rent estetiskt, gillar inte typsnittet pÄ siffrorna, förövrigt sÀkert samma höga Breitlingkvalitet som pÄ andra modellerOm jag förstÄr Àr Abyss ingen populÀr modell, finns det nÄgon anledning bakom det? Jag tycker att de Àr svincoola och Àr nÀra att slÄ till pÄ en.
Snodd bild frÄn www
Om jag förstÄr Àr Abyss ingen populÀr modell, finns det nÄgon anledning bakom det? Jag tycker att de Àr svincoola och Àr nÀra att slÄ till pÄ en.
Snodd bild frÄn www
tror den Àr rÄfejk
pÄ min skÀrm ser den helskum ut,Ser Àkta ut, sedan finns det ju papper pÄ den. Bara stÀmma av dokument mot serie pÄ klockan sÄ Àr man trygg.
PĂ„
pÄ min skÀrm ser den helskum ut,
SÄ alla kopior saknar alltsÄ papper med matchande serienummer dÄ?
Normal?Den ser helt normal ut. Ja alla kopior saknar papper frÄn JÀlmers ur i alla fall..