HĂ€r har vi ,some serious poddmaterial,,,,
Du anar inte hur mÄnga timmar bortklippt material det finns dÀr jag bara pratar om Breitling och, eh....annat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ€r har vi ,some serious poddmaterial,,,,
Ja. Saknar den dÀr. FÄr bli en Bratte som sommarklocka. @Dixie visst var det en skylander som du har? Kan du inte slÀnga upp en bild pÄ den?
Den helsvarta Àr bra fet den medMassa bilder pÄ svarta Avenger GMTs. Men var har forumets coolaste (moderna) bratte tagit vÀgen? GMTn med MOP-tavla? Den blixtrade förbi en gÄng, sen har man inte sett röken av nÄgra fina bilder i trÄden eller? Vem var Àgaren nu igen?
Helt klart men den japanska MOP-varianten var helt sjuk. Hade velat se mer av den hÀr.Den helsvarta Àr bra fet den med
lite för dĂ„lig bild för att se men denna video Ă€r rĂ€tt bra just för SOH 46:Ăr denna Ă€kta? Hehe vann budgivning 15 000 inte sĂ„ farligt, tĂ€nkte ha som vardagsklocka.
Annars kan jag returera med PP
Har dom ens nÄgon egen urmakare/verkstad dÀr?TÀnkte trycktesta bratten idag, men butiken sa att de inte trycktestar Breitling pÄ plats. Har aldrig provtryckt nÄgon bratte förut men de lÄter vÀl konstigt?
Edit: Rydbergs ur, som Àr ad för Breitling
jo jag sÄg det =/ CWCBreitling sÄlt till engelskt företag
lite för dÄlig bild för att se men denna video Àr rÀtt bra just för SOH 46:
Japp de har dom. Dom utför ocksÄ trycktest men somsagt inte pÄ Breitling..Har dom ens nÄgon egen urmakare/verkstad dÀr?
Skulle trycktesta min PO men dÄ ville dem behÄlla klockan i nÄgra dagar, dÄ jag sa nej tack och gick till Fria bad och trycktestade klockan sjÀlvJapp de har dom. Dom utför ocksÄ trycktest men somsagt inte pÄ Breitling..
That's the spirit. Jag brukar tvÄngsmÀssigt göra likadant. No guts no glory. Aldrig lÀckt Àn sÄ lÀnge. Dock inte med vintage...huuuaaaa. =)Skulle trycktesta min PO men dÄ ville dem behÄlla klockan i nÄgra dagar, dÄ jag sa nej tack och gick till Fria bad och trycktestade klockan sjÀlv
Grattis! Ăr den frĂ„n gripenbro?Denna landa idag
Skulle dock behöva lÀnkbitar till den. SÄ nu fÄr den sitta pÄ nytt gummi
NĂ„gon som har LĂ€nkbit eller vet vart jag kan hitta?
Grattis! Ăr den frĂ„n gripenbro?
Bra pris tycker jag. Mycket klocka för en fin bratte i bra storlekTack. Ja det stÀmmer bra det
Konstigt.. Aja fÄr vÀl chansa lite dÄ, Yolo!Skulle trycktesta min PO men dÄ ville dem behÄlla klockan i nÄgra dagar, dÄ jag sa nej tack och gick till Fria bad och trycktestade klockan sjÀlv
Bra pris tycker jag. Mycket klocka för en fin bratte i bra storlek