• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Massa bilder pÄ svarta Avenger GMTs. Men var har forumets coolaste (moderna) bratte tagit vÀgen? GMTn med MOP-tavla? Den blixtrade förbi en gÄng, sen har man inte sett röken av nÄgra fina bilder i trÄden eller? Vem var Àgaren nu igen?

Ja. Saknar den dÀr. FÄr bli en Bratte som sommarklocka. @Dixie visst var det en skylander som du har? Kan du inte slÀnga upp en bild pÄ den?
IMG_20170418_091354_1.jpg

Massa bilder pÄ svarta Avenger GMTs. Men var har forumets coolaste (moderna) bratte tagit vÀgen? GMTn med MOP-tavla? Den blixtrade förbi en gÄng, sen har man inte sett röken av nÄgra fina bilder i trÄden eller? Vem var Àgaren nu igen?
Den helsvarta Àr bra fet den med

TÀnkte trycktesta bratten idag, men butiken sa att de inte trycktestar Breitling pÄ plats. Har aldrig provtryckt nÄgon bratte förut men de lÄter vÀl konstigt?

Edit: Rydbergs ur, som Àr ad för Breitling

Är denna Ă€kta? Hehe vann budgivning 15 000 inte sĂ„ farligt, tĂ€nkte ha som vardagsklocka.

Annars kan jag returera med PP :)

Bilagor

• IMG_0254.JPG
    IMG_0254.JPG
    54.8 KB · Visningar: 79
Lite mer fakta Àn det lite torftliga inlÀgget en bit ovan.
https://www.bloomberg.com/news/arti...ker-breitling-said-close-to-being-sold-to-cvc
http://www.cvc.com/
För information Àr CVC ett investmentbolag som investerar i massor av branscher. Det kan bli bra. Inga smÄ lallare. De Àger bl a Synsam, och har Àgt bÄde Cloetta och Swedish Match som Àr svenskbekanta. Enligt Bloomberg kommer Schneider fortsÀttningsvis ha 20% av bolaget. Inte konstigt att vilja casha hem ett antal miljarder. Men det Àr inget köp eller exakta avtal klara Ànnu.
1000x-1.jpg

Skulle trycktesta min PO men dÄ ville dem behÄlla klockan i nÄgra dagar, dÄ jag sa nej tack och gick till Fria bad och trycktestade klockan sjÀlv;)
That's the spirit. Jag brukar tvÄngsmÀssigt göra likadant. No guts no glory. Aldrig lÀckt Àn sÄ lÀnge. Dock inte med vintage...huuuaaaa. =)

Disclaimer: Ingen rekommendation.

HÀrligt att komma tillbaka till en seriööös trÄd igen. SÄg en SOH pÄ C24, pvd/Gun metallic, samt med en fntastiskt blÄ tavla. NÄgon som har, vill kasta ut lite bilder?

Tillbaka
Topp