Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den kostar 3799 USD sÄ cirka 40 svenska inkl momsenPlus eller inklusive 25% moms?
Den sidan Àr vÀl Nordamerikansk?
39' till och med om frakten ingÄr.Den kostar 3799 USD sÄ cirka 40 svenska inkl momsen
Tull Àr vÀl typ 80kr pÄ klockor.och Tull avg ?Eller
//Simon
Har du handlat av dem tidigare?
Kollat sÄ att de skeppar internationellt?
Det Àr vissa amerikanska företag som inte gör det nÀmligen.
Om de Àr pÄlitliga sÄ Àr det bara att slÄ till.
VÀldigt sugen pÄ en Aerospace Avantage, stjÀl dÀrför trÄden och efterfrÄgar en sÄdan bland er Breitling-initierade.. alternativt om nÄgon kan förmedla.
Den Àr bra lÀcker!Jag Àlskar verkligen denna klocka.
![]()
Tack!Den Àr bra lÀcker!
(Men jag trodde vi var i juli nu)
Tack!
Hehe nÀr det gÀller denna klockan sÄ anvÀnder jag inte "kalendern" dÄ tom jag tycker det stör proportionerna/intrycket![]()
![]()
@yonsson Det tÀnkte jag inte ens pÄ, innebÀr det att de Àr fake eller gör Breitling vissa modeller med glasbaksida?Glasbaksida... trodde de hade stÄlbalsida. Schysstaste Chronomaten imho.
Du fÄr vÀl bildgoogla lite. PÄ 44mm versionerna Àr det bara specialerna som har glasbaksida.@yonsson Det tÀnkte jag inte ens pÄ, innebÀr det att de Àr fake eller gör Breitling vissa modeller med glasbaksida?
Inget fel pÄ den dÀr. Limiterad. AB0141. Ska ha glasbak.Hej Breitling har vissa modeller med glasbaksida
Sen om den som du la upp i denna trÄden Àr fake kan jag inte svara pÄ (massdrop) Nej jag kommer inte att köpa via denna sida.
Vad jag vet sÄ har jag pratat med Thomas pÄ Breitling och han sÀger att det Àr centralstyrt vilka modeller som fÄr glasbaksida. (kan variera)
PÄ vissa gÄr det nog att sÀtta dit en sÄdan men Jag vet inte sÀker pÄ detta detta kan nog Thomas pÄ Breitling eller deras verkstad svara pÄ
//Simon
Nja... prisskillnaden Ă€r ju försumbar utifrĂ„n vad man fĂ„r för uppgraderingar, framförallt vad gĂ€ller urverket.... Men kul att du Ă€r nöjd sĂ„klart.Var sĂ„ld pĂ„ SOH II 42 just efter den visades, stog pĂ„ vĂ€ntelista men anvĂ€nde vĂ€ntetiden till att fundera. Kunde inte rĂ€ttfĂ€rdiga merkostnaden för att (visuellt) fĂ„ keramisk ring & annan datumplacering. Slog sĂ„ledes till pĂ„ den tidigare generationen och Ă€r SUPERNĂJD!!!!!!!
![]()
Kanske inte vore sÄ dumt. Det Àr en ganska trevlig vy frÄn uterummet bÄde dag och kvÀll.
HÀr kan vi snacka Brattar och smutta pÄ starksprit...
![]()
![]()
Visst Àr det sÄ! Tro mig, jag var "vrÄlhungrig" pÄ det senare verket och k-ringen men sÄ vill man ju ha grejjorna snabbt ocksÄNja... prisskillnaden Àr ju försumbar utifrÄn vad man fÄr för uppgraderingar, framförallt vad gÀller urverket.... Men kul att du Àr nöjd sÄklart.