Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blackeye blue! I love itBörjar veckan med breitling![]()
![]()
Kvarts, dÄ Àr det nog A73380 som gÀller i den storleken. Mkt lÀttflippad nÀr man tröttnar Àr ett plus.Blivit helt sÄld pÄ Breitling och letar som en tok just nu. Har dock hemskt dÄlig koll, men vill ha en ganska minimalistiskm (ev med kronograf), runt 38-42 mm, quartz föredras men Àr absolut inget krav. Vilka finns?
Riktigt vacker!! Om nÄgon Àr riktigt sÀljsugen stÄr jag hÀr med öppna armarKvarts, dÄ Àr det nog A73380 som gÀller i den storleken. Mkt lÀttflippad nÀr man tröttnar Àr ett plus.
SnĂ„lt att man inte fĂ„ med ett glas för det priset.Ănskar jag sjĂ€lv var lika fotogenisk...
![]()
Blivit helt sÄld pÄ Breitling och letar som en tok just nu. Har dock hemskt dÄlig koll, men vill ha en ganska minimalistiskm (ev med kronograf), runt 38-42 mm, quartz föredras men Àr absolut inget krav. Vilka finns?
Airwolf raven Àr inte helt fel den, men pÄ gummi.
FrÄn och med idag sÄ Àr vi 2 med brattar i familjen![]()
Nej. Bara pĂ„ besök hos slĂ€ktingar.Ăviksbo?
@yonsson
Har du inte nÄgra smygbilderpÄ den nya B60 redan eller ??
IsÄ fall vissa upp dom nu dÄ
//Simon
Ja, faktiskt. Det blir lÀtt smutsigt.SnÄlt att man inte fÄ med ett glas för det priset.
Den dÀr Àr dock alldeles för stor mot vad han ville ha.![]()
![]()
![]()
Vet inte vad du har för budget men jag hade vÀntat pÄ att B60 lanseras. Det nya in house-verket har mycket snyggare placering pÄ subtavlorna, jÀmför med den blÄa pÄ sista bilden.
En inte allt för vild gissning Àr att urverket snart kommer generera nya Colt kronografer, förhoppningsvis 2018.
43mm Àr ju inte stort! Speciellt inte i titan. Han skrev 38-42. 42 eller 43 Àr ju skit samma.Den dÀr Àr dock alldeles för stor mot vad han ville ha.
![]()
Tycker denna Àr jÀvligt cool Àven om jag inte direkt Àr spekulant pga tom plÄnbok.
Undrar dÀremot om inte guldisarna ska ha stift i guld, @Affe vet sÀkert.
Som @JensBP skrev. A73380 Àr grym! Efter fyra Är Àr jag fortfarande glad att bÀra den!Blivit helt sÄld pÄ Breitling och letar som en tok just nu. Har dock hemskt dÄlig koll, men vill ha en ganska minimalistiskm (ev med kronograf), runt 38-42 mm, quartz föredras men Àr absolut inget krav. Vilka finns?
StÄl Àr ju hÄrdare Àn guld sÄ hur kan gula mot guld skava mer Àn stÄl mot guld? LÄter helt ologiskt.HÄller med dig @yonsson, en av fÄ som klarar sig riktigt bra med arabiska siffror! Och visst ska det vara stift i guld pÄ en guldklocka, men ytterst vanligt att det inte Àr det, dom belevade sÀger att det slits mer med stÄlstift! TyvÀrr Àr det samma pÄ min Chronomat, kom sÄ frÄn sÀljaren! Dock sÄ satt det stift i guld pÄ min Superocean jag köpte för ett tag sedan, bÄde mellan hornen och den till lÄset!
Breitling har inte alltid haft guldstift, jag tror dock alla nya idag har det, vet inte exakt skiftet. PlÀterade stift körde de förut. PlÀterade originalstift finns att köpa Àven idag frÄn ad, jag köpte det till min guld-chronomat.HÄller med dig @yonsson, en av fÄ som klarar sig riktigt bra med arabiska siffror! Och visst ska det vara stift i guld pÄ en guldklocka, men ytterst vanligt att det inte Àr det, dom belevade sÀger att det slits mer med stÄlstift! TyvÀrr Àr det samma pÄ min Chronomat, kom sÄ frÄn sÀljaren! Dock sÄ satt det stift i guld pÄ min Superocean jag köpte för ett tag sedan, bÄde mellan hornen och den till lÄset!
Ja jag fick min A17380 till ett ganska bra pris.Det gÄr att hitta Breitlings till fina priser dÀr borta faktiskt in The Land of the Free, Home of the Brave.![]()
Han sÀger ju att det slits mer med stÄlstift i guldboett...StÄl Àr ju hÄrdare Àn guld sÄ hur kan gula mot guld skava mer Àn stÄl mot guld? LÄter helt ologiskt.
Breitling har inte alltid haft guldstift, jag tror dock alla nya idag har det, vet inte exakt skiftet. PlÀterade stift körde de förut. PlÀterade originalstift finns att köpa Àven idag frÄn ad, jag köpte det till min guld-chronomat.
StÄl Àr ju hÄrdare Àn guld sÄ hur kan gula mot guld skava mer Àn stÄl mot guld? LÄter helt ologiskt.
Han sÀger ju att det slits mer med stÄlstift i guldboett...
Jag lÀste fel, dÄ Àr vi överens.Det Àr ju dÀrför det skall slitas mer, om du har stÄlstift i Àn guld klocka dÄ stÄl Àr hÄrdare Àn guld!
Breitling har inte alltid haft guldstift, jag tror dock alla nya idag har det, vet inte exakt skiftet. PlÀterade stift körde de förut. PlÀterade originalstift finns att köpa Àven idag frÄn ad, jag köpte det till min guld-chronomat.