Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske lite tråkig inställning, men undrar om inte Aerospacen i alla dess former är Bretilings coolaste klocka ändå?
Absolut inte! Emergency bör ju rimligtvis vara coolare.Kanske lite tråkig inställning, men undrar om inte Aerospacen i alla dess former är Bretilings coolaste klocka ändå?
Ah nä! Nu tar du i så du spricker. Navitimer, chronomat, emergency är ju alla coolare klassiker. Sen vad jag gillar personligen tar jag inte ens medKanske lite tråkig inställning, men undrar om inte Aerospacen i alla dess former är Bretilings coolaste klocka ändå?
Absolut en av dom ballaste modellerna - helt klartKanske lite tråkig inställning, men undrar om inte Aerospacen i alla dess former är Bretilings coolaste klocka ändå?
Servicehistorik?rimligt pris för denna?
Nyservad, kommer med 2 länkar.
![]()
![]()
Endast servad juni 2017 med papper, enda jag vet.Servicehistorik?
Box? Cert?
Jag skulle gissa på någonstans kring 35kEndast servad juni 2017 med papper, enda jag vet.
Kmr med box, äkthetsintyg, serviceintyg o manualer.
Okej.. tackJag skulle gissa på någonstans kring 35k
Hell no!!! Flygvärdinneklocka precis som @PCB säger så klokt. Trevlig klocka helt klart, men rätt fröknig.Kanske lite tråkig inställning, men undrar om inte Aerospacen i alla dess former är Bretilings coolaste klocka ändå?
Stort tvek om det säljs ihop. Saknar cert, utc-länken är stål etc. Så poppis är inte gamla ufon utan cert tyvärr. Sannolikt tjänar man många tusenlappar på att sälja en av länkarna separat, även om det inte är det lättaste. Hittar man rätt köpare på utc-länken kan man nog komma upp i de trakterna totalt, men tveksamt tillsammans i Sverige..Jag skulle gissa på någonstans kring 35k
Plus alla Superocean, och då speciellt gamla Steelfish som är som att jämföra Arnold med Johan Glans, typ.Hell no!!! Flygvärdinneklocka precis som @PCB säger så klokt. Trevlig klocka helt klart, men rätt fröknig.Till de modeller som redan lagts till som coolare får ju även samtliga Avengers läggas till.
Du har säkert bättre koll än vad jag harStort tvek om det säljs ihop. Saknar cert, utc-länken är stål etc. Så poppis är inte gamla ufon utan cert tyvärr. Sannolikt tjänar man många tusenlappar på att sälja en av länkarna separat, även om det inte är det lättaste. Hittar man rätt köpare på utc-länken kan man nog komma upp i de trakterna totalt, men tveksamt tillsammans i Sverige..
Jo men 10k för utc-länken och 25k för klockan är inte omöjligt med rätt köpare och lite tur. Mer tveksam till att någon betalar det tillsammans, utan cert.Du har säkert bättre koll än vad jag har![]()
tack ! ..Stort tvek om det säljs ihop. Saknar cert, utc-länken är stål etc. Så poppis är inte gamla ufon utan cert tyvärr. Sannolikt tjänar man många tusenlappar på att sälja en av länkarna separat, även om det inte är det lättaste. Hittar man rätt köpare på utc-länken kan man nog komma upp i de trakterna totalt, men tveksamt tillsammans i Sverige..
Hursomhelst, snygg Chronomat!rimligt pris för denna?
Nyservad, kommer med 2 länkar.
![]()
![]()
Jo, den va verkligen snygg.Hursomhelst, snygg Chronomat!
HahahahaEmergency - Aerospace - Avenger...
![]()
Tror @mega ska använda mer brun olja nästa gång. Så har han kanske en chansEmergency - Aerospace - Avenger...
![]()
Men vafan... Hahahaha....Emergency - Aerospace - Avenger...
![]()
Emergency - Aerospace - Avenger...
![]()
Lägg gärna upp lite bilder här så man kan se skicket mm så är det lättare att bedöma. Skulle tro kring 15k iom att det är fullset men lär behövas service
Sedvanliga kontorsrepor men inget större, har fått lite handledstidLägg gärna upp lite bilder här så man kan se skicket
Tack!
Fint skick för en använd klocka.Sedvanliga kontorsrepor men inget större, har fått lite handledstid